Gå til innhold

Reservering mot telefonselgere

Anbefalte innlegg

Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg har reservert meg mot telefonsalg, men de ringer jo allikevel! Reserverte meg for et år siden. Og landsforeningen mot krybbedød og telenor ringer fortsatt. kanskje det er flere også. Husker ikke helt. Har de lov til det? Utrolig irriterende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Landsforeningen mot krybbedød regnes kanskje som en humanitær organisasjon, har du reservert deg mot disse også (det er to valg)? Om du tidligere har vært kunde i Telenor er det sikkert derfor de ringer. Uansett kan du jo si fra at du har reservert deg, så kanskje de sletter deg av lista si..

Om man er næringsdrivende ringer de forresten uansett.

Skrevet

Det er veldig irriterende at de ringer. I dag ble jeg oppringt av Telenor i arbeidstiden, og ble skuffet da jeg forsto at det var telefonsalg.

Jeg sa at jeg var fornøyd med mitt abonnement og ikke ville bytte. Selgeren fortsatte og fortsatte likevel. Så sa jeg høflig at jeg var på jobb og hadde dårlig tid. Men mannen ville likevel ikke gi seg...

Skrevet

Casey: Neste gang sier du at du har reservert deg mot telefonsalg. Dette skal de respektere. Maser de videre, sier du at du har reservert deg mot telefonsalg. Så sier du ha en fin dag videre, hadebra og legger på.

Men jeg visste ikke at man kan reservere seg mot humanitære organisasjoner også? Er det noe nytt?

Skrevet

Hvor kan man gjøre dette?

Hva koster det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...