Gå til innhold

Lokaler i Gjøvik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg skal gifte meg i august 09.

Og nå sitter jeg og planlegge rlitt for å være ute i god tid.

Også lurer jeg på om noen av dere der ute har noen tips til pene lokaler. vi blir ca 50 til middag også kommer det 60 personer til til festen.

Noen som har erfaringer med Tranberg gård? Om man kan ha med mat selv o.l??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg var i et fantastisk bryllup for noen somre siden, og det ble holdt på Kapp Gård (tror det er en sorenskrivergård eller noe.....). HELT nydelig! Virkelig flotte omgivelser og nydelig hovedbygning.

Kan anbefales! De giftet seg 13. juli.

Forøvrig; fin dato du har funnet deg. Det er også min dato! Da skal jeg tenke på deg!

:) LYKKE TIL!

Også lurer jeg på om noen av dere der ute har noen tips til pene lokaler. vi blir ca 50 til middag også kommer det 60 personer til til festen.

Skrevet

Det ble ikke denne datoen... Der jeg mest sannsynlig skal ha det, hadde opptatt.. men men.. Datoen er jo ikke det viktigste:)

Skrevet

Har du undersøkt på Gran Gård på Lena? Ikke langt fra Gjøvik, og helt fantastisk service!

Gjest Gjest_Jeanette_*
Skrevet

Hei!

På tranberg gård kan man ikke ta med mat selv, der er det kuvert pris, de har alle rettigheter.

Det finnes en del lokaler i Gjøvik, men de fleste har alle rettigheter. Men på Mølla kan man ha med mat og drikke selv, det

samme gjelder på Kapp melkefabrikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...