Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan få mindre pupper? Ganske dumt spm egentlig, men er verdt å spørre. Er 20 år, veier 59 kilo, er 160 cm høy og bruker bh-størrelse på ca 80C/D.

Jeg hopper hoppetau hver dag, og vurderer å skaffe meg rockering. En fin måte å trene på her hjemme. I tillegg bruker jeg magebelte (men er skeptisk hvor effekttivt det er?). Hvis jeg fortsetter med dette her en liten gang om dagen, vil jeg gå raskt ned i vekt, og vil puppene bli mindre? Kan jeg risikere å få hengepupper dersom jeg går ned i vekt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bolledeig
Skrevet

Ja, det er nok dessverre å forvente at puppene blir en del mindre når man går ned i fettprosent. Siden pupper bare er fett, vil de også bli mindre. Hvor mye som forsvinner er veldig individuelt.Og dersom puppene har vært store og krymper, kan de bli en del slappere også.

Derfor godtar jeg litt mer polstring på kroppen, og heller litt mer former ;)

Skrevet
Ja, det er nok dessverre å forvente at puppene blir en del mindre når man går ned i fettprosent. Siden pupper bare er fett, vil de også bli mindre. Hvor mye som forsvinner er veldig individuelt.Og dersom puppene har vært store og krymper, kan de bli en del slappere også.

Derfor godtar jeg litt mer polstring på kroppen, og heller litt mer former ;)

Nå tuller du fælt.

Har da sett bilder av deg som du har lagt ut. Slank med STORE pupper!

Skrevet

Hos meg er puppene det første som ryker når jeg går ned i vekt. Jeg vil ikke ha mindre da, men noe må man tydeligvis ofre for å få smale hofter :ler:

Husk å bruke en god treningsBH, særlig siden hoppetau er hovedaktiviteten. Det skal visst også hjelpe litt mot hengepupper å smøre dem inn med fuktighetskrem for å holde huden elastisk. Noen sverger til rynkekremer eller oppstrammende brystkremer, men jeg tipper en klatt Spenol gjør samme nytte.

En skal visst helst ikke rase for fort ned i vekt heller, før da får ikke huden god nok tid til å trekke seg sammen, men jeg tviler på du gjør det med ditt treningsregime.

Gjest Bolledeig
Skrevet
Nå tuller du fælt.

Har da sett bilder av deg som du har lagt ut. Slank med STORE pupper!

Jeg har vitterlig gått ned 10 cm rundt brystet og 2 cupsturrelser likevel, så jeg tror jeg vet hva jeg snakker om ;).

• 1 år senere...
Gjest lavejenta
Skrevet

Bolledeig, hvordan har du klart det??

Jeg er en jente på 1.75 ca å veier 59-60 kg å bruker 70 D, veldig stort for min smak. Noen råd til mindre??? :sukk:

Gjest klikka
Skrevet

Jeg gikk ned fra 65-66 kg til 60-61 kg i løpet av høsten (er 175 høy). Så ikke noe stort vekttap. Men til min store fortvilelse er de en gang nydelige 75C puppene mine blitt små og slafsete:/ jeg jogga/løp utrolig mye, tror det var det som tok drepen på puppene.

Gjest lavejenta
Skrevet
Jeg gikk ned fra 65-66 kg til 60-61 kg i løpet av høsten (er 175 høy). Så ikke noe stort vekttap. Men til min store fortvilelse er de en gang nydelige 75C puppene mine blitt små og slafsete:/ jeg jogga/løp utrolig mye, tror det var det som tok drepen på puppene.

Tusen takk! Men vil jo ikke ha slafsete men mindre bare. te en B-C cup bare....

Skrevet

Mine pupper har ikke blitt noe mindre etter at jeg gikk ned fra 73 kg til 67. :) Fornøyd med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...