Gå til innhold

Gartner!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her som har hatt sex med en gartner noen gang? I drivhuset, f eks? Er det bare jeg som tenner litt på gartnersex?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjestings
Skrevet

Ja! Du er syk! Oppsøk lege snarest!

:P

Jeg har hatt sex i et drivhus, men det var ikke med en gartner. Teller det?

Skrevet

Jeg har aldri hatt sex i drivhus, er allergisk som bare fy. Men... har hørt at et nys er det nærmeste en kan komme en orgasme, så da så... hadde det ikke vært for rennende nese. Ække så veldig opphissende at det renner fra den kroppsåpningen.

Skrevet
Er det noen her som har hatt sex med en gartner noen gang? I drivhuset, f eks? Er det bare jeg som tenner litt på gartnersex?

Jeg er utdannet gartner og synes gartnersex er en dagligdags affære... ;)

Skrevet (endret)
Drivhus er oppskrytt!!

Ja,parker er bedre..det er ofte mye jord og jordstøv i veksthus som lurer seg inn på de merkeligste steder... ;)

Endret av absinthia
Skrevet
Ja,parker er bedre..det er ofte mye jord og jordstøv i veksthus som lurer seg inn på de merkeligste steder... ;)

For ikke å snakke om småkryp!

Pet: jeg synes rett og slett du er uanstendig og veldig lite ambisiøs.

Skrevet
For ikke å snakke om småkryp!

Pet: jeg synes rett og slett du er uanstendig og veldig lite ambisiøs.

Ellers skjønner jeg godt at folk tenner på gartnere! :)

Skrevet
Ellers skjønner jeg godt at folk tenner på gartnere! :)

Du er inhabil, og det du sier kan derfor ikke tillegges vekt.

Moderator: Jeg synes dere bør slette innlegget til absinthia. Hvis dere velger å ikke gjøre det, bør dere i anstendighetens navn tvinge henne til å skifte yrke.

Skrevet
Du er inhabil, og det du sier kan derfor ikke tillegges vekt.

Moderator: Jeg synes dere bør slette innlegget til absinthia. Hvis dere velger å ikke gjøre det, bør dere i anstendighetens navn tvinge henne til å skifte yrke.

Jeg har faktisk allerede begynt å studere og er ferdig om et års tid. Ikke slett meg, jeg begynte selvfølgelig å ta en annen utdanning siden gartneryrket ble for uanstendig, med alle greiene som bare vokste seg større og større rundt meg.

Skrevet
Jeg har faktisk allerede begynt å studere og er ferdig om et års tid. Ikke slett meg, jeg begynte selvfølgelig å ta en annen utdanning siden gartneryrket ble for uanstendig, med alle greiene som bare vokste seg større og større rundt meg.

Ok, under tvil - og ikke minst: under forutsetning at du beholder underbenklærne på når du er i drivhus eller parker sammen med tidligere kollegar.

Moderator: Da trenger dere ikke å slette henne (ennå), men hold et øye med henne for å se om hun snakker sant her.

Og Pet, den tøsa, glimrer med sitt fravær. Burde kvalifisere til utestengelse å starte en såpass uanstendig tråd for så å bare forsvinne.

Skrevet
Og Pet, den tøsa, glimrer med sitt fravær. Burde kvalifisere til utestengelse å starte en såpass uanstendig tråd for så å bare forsvinne.

Herre gud a! Det finnes faktisk folk som bli tent av tanken på å bli dasket med nelliker på en seng av blomsterpotter og som sover om natta, skjønner du! At det går an! :dagens-rose::humpe:

Skrevet
Herre gud a! Det finnes faktisk folk som bli tent av tanken på å bli dasket med nelliker på en seng av blomsterpotter og som sover om natta, skjønner du! At det går an! :dagens-rose::humpe:

Akkurat, her kommer sannheten for en dag ja!

Så alt er bare en drøm, har vel ikke gårt forbi et drivhus en gang - bare skryt. :roll:

Kom nå frem med sannheten nå!!

Skrevet

Hm... dersom du oppsøker nærmeste veksthus og legger deg på blomsterpottene, kan det godt tenkes at det kommer en gartner og dasker deg med blomster. Har du hørt mye på Lou Reed?

Vicious

You hit me with a flower

You do it every hour

Ohh, baby youre so vicious

Vicious, Lou Reed

Skrevet

Jeg trodde denne tråden skulle handle om at kjæresten din lot kjønnshårene vokse vilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...