Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, overskriften sier vel det meste....

Jeg bruker Clinique sitt 3-trinnssystem og er veldig fornøyd med det. Nå har jeg kjøpt selvbruner for ansiktet i samme merke, men ble usikker på i hvilken rekkefølge jeg skal påføre produktene?

Synes forøvrig det lukter ekkelt metallisk av selvbruneren. Kjenner lukta lenge etter at jeg har smurt meg. Er dette likt for alle selvbrunere? Men brunfargen ble naturlig og fin da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal vel egentlig bruke fuktighetskrem før selvbruner, slik at eventuelt tørre områder får fukt og du ikke ender opp med flekker i ansiktet (tørre områder tar til seg mer farge).. Men jeg har også lest at man ikke skal bruke fuktighetskrem i det hele tatt (i forbindelse med selvbruning) og heller fokusere på skrubb for ansikt/kropp fordi fuktighetskrem også kan gjøre at selvbruningskremen ikke "fester seg"

Absolutt alle selvbrunere jeg har prøvd har luktet, noen lukter mer enn andre. Ser det er mange som reklamerer med at deres produkt ikke legger igjen noen nasty smell, men det er alltid en eller annen merkelig lukt - det er min erfaring hvertfall

:)

Gjest Ada Blûe
Skrevet

Jeg bruker ALLTID fuktighetskrem før selvbruningekremen blir påført. Som Mischa sier vil de tørre områdene i huden trekke til seg selvbruningskremen hvis den påføres på ufuktet hud. Da blir det skjoler, noe vi ikke ønsker oss :).

Jeg bruker Shiseidos selvbruningsgele, og den lukter overraskende lite (og godt!). :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...