Gjest Solbader Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Skal til syden i slutten av juli og lurer på hvilken faktor man bør bruke? regner med å ha litt underlag til det, men man bør vel begynne med en ganske høy og så trappe ned kanskje? hva pleier dere å gjøre? og hvilken solkrem bruker dere?
Nemesis Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 (endret) Jeg skal også til syden i juli. To uker. Jeg kommer til å bruke solfaktor 15 minst den første uka, så kommer jeg til å gå litt ned i faktor den siste uka. Liker ikke å bli solbrent så da blir det høy faktor til jeg får litt grunnlag. Kommer vel an på huden hvor høy faktor en må bruke. Selv er jeg vel sånn midt på skalaen når det kommer til hvor fort jeg blir solbrent. Har pleid å brukt Cliniderm sin solkrem fra apoteket. Kommer også til å kjøpe en solkrem for ansikt som sikkert blir fra Dermalogica denne gangen. Endret 14. april 2008 av Nemesis
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 jeg pleir ikke å bli solbrent, så da holder det med 15 de første dagene og så trappe ned etterhvert? skal også være der i 2 uker. er nivea, piz buin, natusan etc for dårlig i syden?
~Mocca~ Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Jeg har ganske lys hud, så jeg begynner med en flaske med faktor 20, når den er tom så har vi med to flasker med faktor 15 og en med faktor 10. Dette er til meg og sambo. Bruker vi opp alle fire så kjøper jeg faktor 8. Da har jeg ikke blitt solbrent selv om jeg har meget lys hud.
Nemesis Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 jeg pleir ikke å bli solbrent, så da holder det med 15 de første dagene og så trappe ned etterhvert? skal også være der i 2 uker. er nivea, piz buin, natusan etc for dårlig i syden? Søkte fort etter testing av solkremer. Fant denne siden fra 2007 tror jeg http://forbrukerportalen.no/Tester/2006/1150286811.93
Gjest Odense Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Skal også til syden, men jeg kommer til å bruke forskjellige faktorer til ansikt og kropp. Til ansiktet kommer jeg til å bruke en ganske høy faktor med anti age, kroppen kommer jeg til å bruke nivea lotion med solfaktor 15 og så trappe ned til 8, det er ivertfall det jeg bruker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå