Gå til innhold

valgte bort kjærligheten...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_camilla_*
Skrevet

hei..

da jeg var 19 år møtte jeg min store kjærlighet.. alt var helt fantastiskt!

dere vet...

da han flyttet fra meg tre år senere pga broren hans døde og han taklet ikke å dele d med deg, knuste hjertet mitt... jeg gråt i 3 mnd til d plutselig ringte på døra og der sto han.

Jeg ble overfylt av glede!! han var tilbake.. jeg gråt.. han gråt.. men han måtte bekjenne en ting.. de tre mnd d hadde vært slutt hadde han drukket og festet ganske mye og vært med en jente flere ganger... men han savnet meg hele tiden å visste han måtte ha meg tilbake..

hjerte mitt stoppet opp når jeg hørte ordene hannes falle utover meg.. han hadde vært med en annen.. en annen!!! vi som var så forelsket! d skulle være oss.. han var min prins! jeg ville jo gifte meg med han!

..jeg hadde grått i 3 mnd.. han hadde festet å vært med en annen. jeg skjønte ikke.. han flyttet jo fra meg for han ikke klarte å forholde seg til en kjæreste i sorgperioden.. så var han med en annen. jeg var knust... men vi ble sammen igjenn. han var jo prinsen min..

dette er nå 6 år siden.. vi er fortsatt sammen men etter den dagen han sa de ordene har hjertet mitt vært fyllt med et sår som aldri har grodd.. det har vært slutt en gang for 3 år siden. da kranglet vi enormt mye å han flyttet ut.. da flyttet jeg til finnmark for å komme meg unna alt. jeg var der i 8 mnd og fikk oppleve en enorm forelskelse.. jeg var såret og hadde et stort savn etter min prins, så jeg hadde ikke sett på en annen gutt på flere år. la liksom ikke merke til de.. men så stod han der. på en scene med en mikrofon og jeg jobbet i baren.. og jeg ble forelsket.. vi ble sammen og hadde det helt fantastiskt sammnen. jeg opplevde å være i et forhold jeg ikke trengte å skjule noe,, være flau over kroppen min, ikke tørre å fortelle ting i frykt for at han ble sjalu.. d var helt fantastisk..

vi flyttet sammen tilbake til oslo der min nåværende kjæreste fortsatt bodde. han fikk høre jeg var tilbake og tok opp kontakten.. alt endte med et knust hjerte på verdens flotteste mann og jeg var igjenn sammen med min prins.

nå sitter jeg her.. og kjenner et savn etter den mannen som jeg hadde det så bra med. et savn jeg har kjente sterkere og sterkere hver dag i løpet av de siste to årene.. jeg har følt meg deprimert siden savnet tok over i kroppen min..

jeg kjenner at d forholdet jeg har nå, med den vakre prinsen, holder på å ta livet mitt.. han er vakker og vellyket og alle liker han, men han er svært kontrolerende, sjalu og kjefter mye på meg og jeg føler meg svært misslykket..

hva har jeg gjort..

hva kan jeg gjøre??

den smerten som er i kroppen min etter den mannen jeg fikk dele litt av livet mitt med er så stor at den eter meg opp innvendig..

han er en snill fantastisk mann.. ikke så attraktiv men han vant mitt hjerte..

..skal livet mitt være slik?

...hjelp meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

ikke lett med kjærligheten...

Høres ikke ut som om du har det helt bra sammen med han du er sammen med nå... han høres litt vel kontrollerende ut.. og slik skal det jo ikke være..

Hva med å gjøre det slutt? høres enkelt ut men..

Prøve å få tilbake han andre gode karen?

Men, det blir nok vanskelig ettersom du gikk fra han for en annen...

Lykke til!! :klemmer:

Skrevet

Ikke ta til takke med det nest beste.. Da er det bedre å være alene en stund - for så å lete etter kjærligheten på ny!

Er man i et forhold man tviler på så har man jo ingen dør på gløtt..

Har du tatt kontakt med han du forlot? Er han alene eller i et forhold?

Ikke angre på noe du ikke gjorde - kjenn etter hvor hjertet ditt er og følg det.. Om det så innebærer at du er alene en tid og åpner opp for en ny mann etterhvert.

Kontrollerende og sjalu menn blir sjelden bedre med tiden!

Lykke til!

:klemmer:

Skrevet

Du vet du ikke har det du vil ha med han du har nå... Gjør det slutt.

Skrevet

Det kan virke som du til stadighet romantiserer fortiden, alt var så mye bedre før. Hva med å rette blikket fremover, og kanskje sette litt mer fokus på deg selv? Om all din lykke er bundet av å være i et forhold med en "prins" vil du skuffes mye fremover.

Skrevet

Nei, livet ditt bør ikke være slik, men det er bare du som kan forandre det. Forsøk å gjøre syting om til handling. Livet er fylt av valg, noen større enn andre. I etterpåklokskapens lys har du innsett at du nok valgte feil, men det fint lite å få gjort med den saken nå. Det valget du nå må ta stilling til, må tas separat fra drømmen om han andre. Men for all del, hvis du vil fortsette å være ulykkelig, fortsett i det foholdet du er i nå.

Skrevet

Det virker som du tenker for mye på det om en gang var.

Se på livet ditt her og nå, og hva kan gjøres her og nå for at du får det bedere.

Bare du kan gjøre endringer i ditt eget liv. Valgene du tar idag må du ta uten hensyn til "han som var så snill". Du må se fremover og tenke på deg selv. Hva er best for deg.

Det som har vært har vært og kan ikke gjøres om. Men fremtiden ligger åpen for deg.

Skrevet

gjør det iallefall slutt med han du har nå, så ligger fremtiden helt åpen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...