Gå til innhold

Hvordan får man slettet tlfnr sitt fra tlfkatalogen?

Anbefalte innlegg

Gjest hyggelig
Skrevet

Jeg ønsker ikke å ha navnet mitt oppført i telefonkatalogen.no, 1881.no, og andre lignende søkeregister.

Noen som vet hvordan jeg skal få slettet meg derfra?

Prøvde å lete på telenor sine sider,men fant ingenting....

Videoannonse
Annonse
Gjest Pupsilure
Skrevet

jeg vet det går an på gulesider hvertfall. Der har jeg gjort det. Måtte logge meg inn først

Gjest Pupsilure
Skrevet

Ojsann.... Hadde slettet meg fra gulesider, men jeg står visst på de andre..... Og det finnes jo så mange, så da tror jeg ikke jeg gidder å styre mer med det.

Gjest hyggelig
Skrevet

huff ja, det er jo så mange plasser man kan søke nå..

kanskje jeg rett og slett må ringe telenor å høre om de kan hjelpe.. kviet meg bare litt for det siden de tar 5kr per minutt på kundeservice... *blodsugere*

Skrevet

^Det stemmer. Du må kontakte den teleoperatøren du er registrert hos og få dem til å gjøre det. Send dem en mail hvis de ikke har lagt det opp slik at man kan gjøre det via nettsidene deres.

Gjest Gjest_Vanilje_*
Skrevet

Sitert fra http://www.telenor.no/privat/mobil/

"Det er frivillig å være oppført i Telefonkatalogen. Dersom du ikke ønsker å ha opplysninger om ditt abonnement i katalogen, kan du selv legge inn reservasjon ved å logge deg inn på Mine sider."

Gjest hyggelig
Skrevet

takk for alle svar.

jeg prøvde å finne ut av det på mine sider,men ble ikke klok..

ringte telenor i dag og fikk ordnet det. :)

(litt irriterende at "telenormannen" gjentatte ganger prøvde å prakke på meg noe adsl-greier, til tross for at jeg sa nei takk med en gang... men det var litt off topic ;) )

Gjest Gjest_Vanilje_*
Skrevet

Jeg synes det er leit at Telenor sine sider er så vanskelige å finne fram på, at folk må ringe og faktisk betale for å få noe gjort, som de kan gjøre gratis på nettet.

Til alle andre som måtte lete. Gå til http://www.telenor.no/privat/ > Mine sider > Mitt abonnement > Mine tjenester.

Skrevet

For å bli fjernet fra alle sånne søkesteder, må du ta kontakt med den operatøren du har abonnement hos (hvis du har chess, kan du logge inn og gjøre det på internett).

Skrevet

Når jeg logger meg inn på "Min Side " hos telenor finner jeg en mulighet for å få skjult nummer. Da blir nummeret slettet fra telefonkatalogen.no. Jeg ønsker det, men ikke å framstå med skjult nummer overfor de jeg ringer til. De må gjerne se at det er meg.

Skrevet

Jeg kontaktet Tele2 , faktisk etter å ha lest denne tråden. De fjernet meg fra kataloger etc. og nesten umiddelbart var jeg ikke å finne på nettet. Men nummeret vises når jeg ringer folk, de sa at dersom jeg ønsket å skjule nummeret måtte jeg gjøre det selv på telefonen.

Skrevet

Man kan jo også gå innom en telenorforhandler hvis man vil slippe å ringe til kundeservice. De kan reservere mot oppføring i trykt og elektronisk katalog.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...