Gjest hyggelig Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Jeg ønsker ikke å ha navnet mitt oppført i telefonkatalogen.no, 1881.no, og andre lignende søkeregister. Noen som vet hvordan jeg skal få slettet meg derfra? Prøvde å lete på telenor sine sider,men fant ingenting....
Gjest Pupsilure Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 jeg vet det går an på gulesider hvertfall. Der har jeg gjort det. Måtte logge meg inn først
Gjest Pupsilure Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Ojsann.... Hadde slettet meg fra gulesider, men jeg står visst på de andre..... Og det finnes jo så mange, så da tror jeg ikke jeg gidder å styre mer med det.
Gjest hyggelig Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 huff ja, det er jo så mange plasser man kan søke nå.. kanskje jeg rett og slett må ringe telenor å høre om de kan hjelpe.. kviet meg bare litt for det siden de tar 5kr per minutt på kundeservice... *blodsugere*
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 ^Det stemmer. Du må kontakte den teleoperatøren du er registrert hos og få dem til å gjøre det. Send dem en mail hvis de ikke har lagt det opp slik at man kan gjøre det via nettsidene deres.
Gjest Gjest_Vanilje_* Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Sitert fra http://www.telenor.no/privat/mobil/ "Det er frivillig å være oppført i Telefonkatalogen. Dersom du ikke ønsker å ha opplysninger om ditt abonnement i katalogen, kan du selv legge inn reservasjon ved å logge deg inn på Mine sider."
Gjest hyggelig Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 takk for alle svar. jeg prøvde å finne ut av det på mine sider,men ble ikke klok.. ringte telenor i dag og fikk ordnet det. (litt irriterende at "telenormannen" gjentatte ganger prøvde å prakke på meg noe adsl-greier, til tross for at jeg sa nei takk med en gang... men det var litt off topic )
Gjest Gjest_Vanilje_* Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Jeg synes det er leit at Telenor sine sider er så vanskelige å finne fram på, at folk må ringe og faktisk betale for å få noe gjort, som de kan gjøre gratis på nettet. Til alle andre som måtte lete. Gå til http://www.telenor.no/privat/ > Mine sider > Mitt abonnement > Mine tjenester.
Crash Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 For å bli fjernet fra alle sånne søkesteder, må du ta kontakt med den operatøren du har abonnement hos (hvis du har chess, kan du logge inn og gjøre det på internett).
B_good Skrevet 16. april 2008 #11 Skrevet 16. april 2008 Når jeg logger meg inn på "Min Side " hos telenor finner jeg en mulighet for å få skjult nummer. Da blir nummeret slettet fra telefonkatalogen.no. Jeg ønsker det, men ikke å framstå med skjult nummer overfor de jeg ringer til. De må gjerne se at det er meg.
Temposonic Skrevet 16. april 2008 #12 Skrevet 16. april 2008 Jeg kontaktet Tele2 , faktisk etter å ha lest denne tråden. De fjernet meg fra kataloger etc. og nesten umiddelbart var jeg ikke å finne på nettet. Men nummeret vises når jeg ringer folk, de sa at dersom jeg ønsket å skjule nummeret måtte jeg gjøre det selv på telefonen.
Villemoe Skrevet 17. april 2008 #13 Skrevet 17. april 2008 Man kan jo også gå innom en telenorforhandler hvis man vil slippe å ringe til kundeservice. De kan reservere mot oppføring i trykt og elektronisk katalog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå