Frøken Freken Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Jeg har en bestemt kjole fra Maggie Sottero som jeg SKAL prøve før det blir aktuelt å gi opp drømmen om den. Men hvor i Norge (kanskje særlig på Østlandet) kan man få prøvd hennes kjoler. Jeg vet at Kristins i Lillestrøm har mange kjoler derfra, men fant ikke den jeg ser på blant bildene hennes hvertfall. Noen som vet om hun har flere kjoler der enn de det er bilde av på hjemmesiden, eller om noen andre forhandlere som fører Maggie Sottero. Eventuelt også link til hjemmeside.
Concertina Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Jeg vil anta at hun har flere kjoler enn de som er avbildet på websiden, men du kan jo sende henne en mail og spørre om hun har akkurat den kjolen? Andre som fører MS i Norge er: Brudesuiten Fru Larsen Stockflethsgate 2, 3210 Sandefjord Kristens Brudeatelier AS Sandsmyra 5, 4790 Lillesand Belle Amie Brudesalong Hjetterggen Senter, 5355 Knarrvik Amor Brudesalong Skaregata 135, 5527 Haugesund Froken Frue Carl Johans GT 4, 7010 Trondheim Tessem Søm Design Kongensgt 21, 7012 Trondheim Hans & Hennes AS FR.LANGESGT 24, 9008 TROMSØ AnnaBee Brudespesialisten Haugesgt. 17, 3001 Drammen Disse har sikkert webside om de søker de opp.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Oversikt over forhandlere i Norge finner du her på hjemmesiden til MS. Velg norway på search nternational og trykk på search.
Arwen Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Kristins har flere kjoler enn du ser på hjemmesiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå