treningsjenta Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Sambo ønsker seg så sterkt en fotballdrakt lik manu sin, men med sitt navn på. Er det noe sted man kan få bestilt dette?
kevlar Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 http://www.fotballshop.no/shopexd.asp?id=2572
_tulla_ Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Eller på http://fotballverden.no/index.php?cPath=38...441b60b604f92c5
Glynis Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Jeg vil bare si at hvis du bryr deg det minste om samboeren din så kjøper du ikke en slik drakt til han. Det er ufattelig harry og bare søtt på gutter under åtte år. Han kommer til å miste all respekt i fotballverdenen samt se ufattelig teit ut.
Gjest _Leela_ Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Jeg ville iallefall passet på å kjøpe en orginal drakt til han og ikke en billig kopi. Er veldig mange supportere som har drakta til laget sitt da og de ser da ikke harry ut. Men kan jo hende du mente at det å ha sitt eget navn bakpå var harry og det kan jeg kanskje være litt enig i, men hver sin smak.
Glynis Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Jeg ville iallefall passet på å kjøpe en orginal drakt til han og ikke en billig kopi. Er veldig mange supportere som har drakta til laget sitt da og de ser da ikke harry ut. Men kan jo hende du mente at det å ha sitt eget navn bakpå var harry og det kan jeg kanskje være litt enig i, men hver sin smak. Ja, det var derfor jeg skrev 'en slik drakt' og ikke bare en drakt. Jeg fikk inntrykk av at trådstarter ikke hadde peiling i det hele tatt og ville bare informere henne om hvordan oss som har peiling ser på dette.
Gjest _Leela_ Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Ja, det var derfor jeg skrev 'en slik drakt' og ikke bare en drakt. Jeg fikk inntrykk av at trådstarter ikke hadde peiling i det hele tatt og ville bare informere henne om hvordan oss som har peiling ser på dette. Da forsto jeg deg riktig, ville satset på å kjøpt en orginaldrakt uten navn på i første omgang jeg. Skal man ha navn på synes jeg man burde ha til favoritspilleren på laget.
Gjest Sorte Orm Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 bare gå inn på hjemmesiden til klubben. Alle klubber har som regel egen side hvor man kan kjøpe drakter og slikt
FoxyFish Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Jeg vil bare si at hvis du bryr deg det minste om samboeren din så kjøper du ikke en slik drakt til han. Det er ufattelig harry og bare søtt på gutter under åtte år. Han kommer til å miste all respekt i fotballverdenen samt se ufattelig teit ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå