Gå til innhold

Hva med barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha et skikkelig familiebryllup med like mange barn som voksne.

Vi skal feire på et "fint" hotell. Barna er i alderen 3-10 år, og jeg trenger ideer til aktiviteter/underholdning til disse barna når de begynner å gå lei etter maten.

Vi har et eget lokale på hotellet- relativt stort.

Ideer noen? Erfaringer fra bryllup dere har vært i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi skal ha et skikkelig familiebryllup med like mange barn som voksne.

Vi skal feire på et "fint" hotell. Barna er i alderen 3-10 år, og jeg trenger ideer til aktiviteter/underholdning til disse barna når de begynner å gå lei etter maten.

Vi har et eget lokale på hotellet- relativt stort.

Ideer noen? Erfaringer fra bryllup dere har vært i?

Vi skal ha barnevakt for barna, slik at de kan gå fra bordet når de er lei. Skal ha bryllup ved sjøen, og ville ikke ha slappet av et sekund om ikke noen tok seg av dem.

Ellers så kan man ta med brettspill, pls2 el 3, vise en film på dvd, om dere kan disponere et annet rom. Mange muligheter. Ta med tegnesaker, plastelina etc

Skrevet

Vi leier lokale som har etpar rom i andre etasje, har tenkt til å gjøre om et rom til "barnerom": sette inn en sofa fra naborommet, noen bord. Fikse tv med dvd-spiller og haugevis med filmer (de største ungene regner jeg med kan bytte film ;)), tegnesaker, bøker etc. Vurderer også å legge inn en madrass med noen tepper og puter, så kan de minste ta en hvil om de føler for det.

Har tenkt å forsøke å få tak i en barnevakt som kan ta med seg barna hjem til oss for legging etterhvert (vi kommer til å ha en liten en selv, men antar at h*n kun kommer til å være med kirken, h*n kommer kun til å være 7,5 måneder).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...