energy Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Hei! Skal i bryllup til broren min i sommer, og lurer på om dere vet om noen kjolebutikker i Bergen/Åsane. Har ikke lyst på sånn kjole alle har som man finner på Floyd, Vero Moda og sånn, men en butikk med bare kjoler :D
2008brud Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Diva kjoler på OS. Eller Baccara ganske i sentrum
Titta Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Diva kjoler finner du på Lagunen også. Ellers har Gicci i Øvregaten. Og det er kommet en relativt ny kjolebutikk på Kløverhuset. Ellers kommer jeg ikke på flere rene kjolebutikker bortsett fra brudekjole-butikkene da, de har jo også endel selskapskjoler.
Gjest Gjest_Bergenser_* Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Divar kjoler på Lagunen har dessverre akkurat flyttet eller lagt ned, er usikker på hva det er. Inge kjoler der, bare nøkler nå :gjeiper:
Idnar Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 På sartor har de kjolebutikk også Ellers så har de en kjolebutikk i øvregaten (tror jeg..samme gaten som fløybanen) der har de mye fint også
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Er en kjolebutikk ved teateret også (viss ikke denne er lagt ned), husker ikke akkurat hvilken gate den ligger i
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå