Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen tips eller kjerringråd som kanskje kan virke for å bli fortere gravid? Slutter på pilla om 1 uke og håper ting skjer ganske kjapt når vi først skal prøve :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drakk masse grapefrukt juice den mnd jeg ble gravid, men det er jo veldig forskjellig.. er ikke alle det funker på..

Lykke til!!

Skrevet
Jeg drakk masse grapefrukt juice den mnd jeg ble gravid, men det er jo veldig forskjellig.. er ikke alle det funker på..

Vel, jeg drakk masse grapefruktjuice de to første prøveperiodene, men ikke så mye i den perioden det klaffa i ;)

...det anbefales forsåvidt ikke å drikke grapefruktjuice etter EL siden det forsurer miljøet, og sædceller liker ikke det for surt... Men drikker man det før EL så kan det hjelpe på å få tynnere slim.

Skrevet

Ellers tror jeg det står veldig mange kjerringråd på barnimagen.com eller babyverden.com

Skrevet

Hei, jeg vil anbefale vitaminer til mannen, spes sink. Det skal visst hjelpe for svømmerne hans :) Lykke til!!

Skrevet

min venninne ble anbefalt å ta noe kirsebærblad-piller eller noe slikt...husker ikke helt, og vet ikke helt hvor man får tak i det. finner helt sikkert info om det på nettet, hun ble iallefall gravid etter at hun begynnte med disse, men om det var pillene eller naturen selv som ordnet opp vites ikke :gjeiper:

Skrevet

Før dere drikker grapefruktjuice så les dette.

Les her

Skrevet (endret)

det vi gjorde anderledes denne måneden da det klaffet var at jeg proppet mannen med sink,selen og E-vitamin..

+ at jeg innerst inne håpet litt at det ikke klaffet denne gang, da jeg har termin på julaften! så det en typisk ting som skjer med meg. men jeg er jo hoppende glad!

Endret av theamoren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...