Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm.. Jeg vet ikke helt hva jeg holder på med, så jeg lurer derfor på om dere kan svare meg på hva dere mener..

I fjor sommer begynte jeg å holde på med en mann. Vi var litt av og på pga diverse komplikasjoner som gjorde at vi rett og slett ikke kunne være sammen. Men vi har hele tiden kommet tilbake til hverandre. Nå er det sånn at ting er enklere og vi er med hverandre mye. MEN..

Han er en mann som er veldig opptatt av seg og sitt. Han sier han ikke ønsker noe forhold pga at det er så bindende med tanke på at han ikke kan gjøre som han vil, men må på en måte ha "godkjenning" fra meg om han er sammen med meg. (Noe jeg ikke helt kan forstå problemet med, det er jo ikke som om jeg hadde nektet han å dra på guttetur el.)

Vi har "regler". Vi roter ikke med andre osv, så sånn sett er ikke forskjellen stor fra om vi hadde vært kjærester.

Han er veldig sjalu, men alikevel glemmer han å se ting fra mitt ståsted. Han har mange jentevenner og det er jenter som plutselig ender opp i senga hans på nach. Dette er noe jeg skal godta, for det skjedde jo ingenting. De bare sover sammen. Jeg VET at han hadde mislikt det sterkt hadde det vært omvendt.

Dessuten han kan snakke om andre jenter, hvor bra de er osv. Han tuller veldig mye ang andre jenter og blir jeg irritert av det, blir det krangel..

Jeg føler liksom at det er noe som mangler, ettersom han nekter å binde seg..

Ene dagen virker han hodestups forelska i meg og neste dag hører jeg ikke noe fra han...

Noen som har synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den følelsen jeg fikk av dette innlegget er at:

Han er bare ikke så intressert i deg.

Om du vil han "fucking good friend" er det jo bare å fortsette med han, vil du ha noe mer så er det en veldig god mulighet at du da må bryte opp og se deg om etter noen andre. :skravle:

Skrevet

Jepp, det der hadde ikke jeg giddet.

-en bør helst ha samme regler for begge i et forhold

-å ha andre jenter i senga er uakseptabelt for meg

-han er veldig sjalu, men kan likevel gjøre ting med andre som han ikke ville godtatt av deg

-han vil ikke binde seg, men vil gjerne at du binder deg til ham

Nei takk, ville jeg sagt til denne "mannen"

Skrevet

Har dere holdt på i snart et år, og han vil fortsatt ikke binde seg?

Han bruker deg. Vondt, men sant. Du er det som kalles "sure booty", det vil si en fast sexpartner. Han VET han har deg. Så alle de gangene han virker så hodestups forelsket, så er det fordi han må fortsette å få deg til å tro at han er det, slik at du blir og han beholder sin "sure booty".

Han blir nok ikke så veldig sjalu fordi en annen kan få deg, han blir nok heller sint for det. Og det tyder ikke på at han blir såret, men han er mer eiesyk enn noe annet. Dvs, han vil at du skal være hans, men han trenger ikke å være din. Ingen kan mess with his sure booty.

Nei,altså. Gjør det slutt og lær av dette. Jo fortere du gjør det, jo fortere finner du en som behandler deg slik du behandler han :) For det fortjener du!

Gjest Chrissy82
Skrevet

Jeg tenkte også bare - bli ferdig med han! Hvis du vil at dere skal bli kjærester og han ikke vil det, så er han ikke interessert. han bare bruker det! Det er jo helt feil at han kan snakke om og være sammen med andre jenter men ikke omvendt.

Kom deg videre! Du kan finne noe bedre! En som virkelig vil ha deg!

Skrevet

Må bare slutte meg til de andre her. Det virker ikke som om han er noe å satse på. Gi ham en sjanse, og si fra hva som må til om han vil ha deg - hvis du vil, da. Dessverre høres han umoden og egoistisk ut.

Skrevet

LØØØØØØØØØØØØØØØØØP! Gutter med forpliknings angst endrer seg sjeldent (har prøvd tre stykker, og statistikken min er 100% ingen endring. En av dem var jeg til og med sammen med i to år)

Skrevet

Nå skal det sies at grunnen til at vi har holdt på så lenge av og på uten at det har blitt noe mer, mye også har vært fordi jeg har hatt kjæreste (og vært utro med han). Dette gjør kanskje saken annerledes for dere?

det ble slutt mellom meg og "min kjære" i november, men det har alikevel vært en del frem og tilbake og jeg har sagt til min nåværende at jeg heller ikke er klar for å rase inn i ett nytt forhold enda.

Men alikevel mener jeg at vi bør ha samme regler for det "forholdet" vi har nå? Eller bør jeg bare godta at vi tar ting forskjellig ettersom jeg heller ikke våger å ta skrittet fullt ut enda og kalle oss "kjærester"?

Jeg er veldig usikker på hans intnsjoner og han er klar over at jeg føler det sånn. Vi har snakket om det og han sier at han er litt "redd" pga at han ikke i verden hadde planer om å få seg dame eller forelske seg nå, men at det kom som lyn fra klar himmel. Han er redd for å legge fra seg alle planene han hadde i livet sitt og er derfor litt distansert til tider. Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke dette ettersom han neste gang jeg treffer han virker han veldig veldig forelsket og ivrig på at det er meg og han...

Mener dere fremdeles at han bare spiller et spill med meg, eller kan jeg ikke forvente noe annet?

Skrevet

Du kjenner ham, det gjør ikke vi, så jeg kan ihvertfall ikke svare på om han spiller et spill eller ikke.

Men uansett hvordan dere definerer dere, så bør samme regler gjelde for begge. Han kan ikke kreve noe av deg, som han ikke holder seg til selv.

What you can do, i can do too

Skrevet

Jeg er Gjest bak innlegg4, og ja , jeg mener fremdeles at han spiller spill med deg. Men siden du heller ikke er klar for forhold, noe du utelot å nevne i første innlegget, så mener han sikkert ikke at han spiller noe vonde spill med deg.

Altså, han spiller... men hvorfor skulle det bry deg? du er jo ikke klar for forhold heller - er nok tankegangen.

Du sier at dere har regler. Tss, HAN har regler for DEG. Kan godt hende det var din idè å innføre disse reglene, men det er bare du som følger dem. Han bruker deg. Han får i pose og sekk. Om du ikke er klar for forhold, så kan det være en grei deal. Men han eier deg ikke, selvom han liker å tro det. Du kan ha det gøy du også, eller han får kutte ut jentene i senga.

Og dette med at "ingenting skjedde"... ja, du vet sikkert hva jeg mener.

Skrevet

ta det fra en som har vært der du er (uten om utro delen) glem han!

har han problemer med å binde seg så er det fordi du ikke er helt det han ser etter.han er sikkeret en ok kar, og liker deg men han er ikke GLAD i deg.sånn var det ialllefall i mitt tilfelle. Vet det er kjempe vondt å innse men sånn er det. Holdt på med en kar i en evighet uten at det førte frem til noe, fordi han rett og slett ikke så noen grunn til å endre det når ting gikk så bra...for hans del så klart. for min del fikk jeg til slutt nok og endte det. Bruker heller tiden min på meg og andre som er glad i meg, mens jeg har begynt å se etter noen andre som vil det samme som meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...