Gjest Chrissy82 Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Dette hadde jeg også reagert på! Jeg synes han taklet situasjonen helt feil! Han burde ikke ha snakket med Lars om dette. Han burde ha tatt hensyn til deg og prøvd å se ting fra din side. Når han lover å ikke si det til noen, så stoler du jo på at han ikke gjør det. Mitt forslag er at jeg synes heller at du burde prøvd å snakke med Lars. Får å finne ut hvorfor han evt. ikke liker deg. Kanskje du forstår ting bedre da og dere kanskje kan begynne å komme overens.
Gjest Chrissy82 Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Ja, selvfølgelig burde han ha gjort det! Jeg hadde det samme problemet på begynnelsen av mitt forhold. Jeg og kjæresten bor i hver vår by. Og han får ofte besøk av kamerater i helgene når jeg er på besøk. På begynnelsen satt jeg bare der men så sa jeg til han at det gidder jeg ikke. Han begynte å inkludere meg i samtalene ved å spørre om min mening. Da gikk det bedre. Si til kjæresten din at han skal gjøre det da!
Gjest Chrissy82 Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Jeg kjenner meg så godt igjen i det du sier.. Jeg bryr meg ikke så mye om vennene hans jeg heller. Men på en annen side, så vil jeg gjerne at han skal komme overens med mine venner. Så det der er ikke så enkelt nei.. Trist at dere kranglet da! Det er aldri noe gøy å krangle men når man har noe på hjertet er det vel greit å få det ut. Selvom den andre kanskje ikke liker det man har å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå