Gjest Kinga Skrevet 9. mai 2003 #1 Skrevet 9. mai 2003 Noen smarte triks for å unngå hovne ankler? Vibeke
vibbi Skrevet 10. mai 2003 #2 Skrevet 10. mai 2003 Jeg har ofte samme problemet som deg,da jeg har en jobb med mye tråkking. Det er ihvertfall kjempe-viktig med godt og leff skotøy for de som er plaget med dette!Kanskje ikke sjakktrekk å fly rundt med sko med en halvmeter hel og sånn! På helsekostforretninger får du også kjøpt LETTE vanndrivende tabletter, men jeg vet jo ikke om det er det som er problemet ditt! Og et siste råd: På min arbeidsplass er det mange som bruker noe vi kaller for ted- strømper, dette er lette kompresjonsstrømper som hjelper veldig godt for hovne ben. De er litt dyre, men en fin investering! Du får kjøpt de i bandagist-forretninger.
Gjest Kinga Skrevet 10. mai 2003 #3 Skrevet 10. mai 2003 :D Tusen takk for tips, vibbi! Tar gjerne imot flere om noen vet om noe lurt. Vibeke
Gjest Vega Skrevet 10. mai 2003 #4 Skrevet 10. mai 2003 Vel. Kanskje ikke så nytt det jeg kommer med - men gå turer, drikk mye vann, unngå salt, sett beina høyt, evt. ligg med en pute under beina.
Gjest Kinga Skrevet 12. mai 2003 #5 Skrevet 12. mai 2003 Det er så greit å bli minnet på hva man kan gjøre og hva man bør la være med. Tusen takk for tips, Vega :D Vibeke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå