Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_maria_*
Skrevet

Er førstegangsgravid i uke 18.

Føler ikke magen akkurat er særlig stor enda, og kjenner ikke liv, så vidt jeg vet.. hehe.. begynner å bli utålmodig her ;)

var på en ul i uke 15 pga hadde hatt en blødning, da var alt fint med den lille, så kan vel bare ta det med ro så kommer endringene på kroppen snart???

Skrevet

Hadde heller nesten ingen mage i uke 18. Husker jeg følte meg litt annerledes når jeg skulle inn til ordinær UL. De andre på venterommet hadde godt med mage, og jeg var nesten flat. Men når den kom, så vokste den fort!

Skrevet

da jeg var i uke 18 hadde jeg litt mage, men var nok jeg selv som syntes den var stor, ikke mange andre som merket det :) den popper nok ut snart skal du se!! :gjeiper:

kjente ikke liv før i uke 20 jeg, så var jo noe sent i fht hva mange andre opplever, men er jo ikke noe galt med babyen fordet

så snart får du nok stor mage og baby som sparker :kgbaby:

Skrevet

Jeg giftet meg når jeg var 18-19 uker, og folk som visste det da kunne se det, mens de som ikke visste det ble overrasket forde de ikke kunne se det

Skrevet

Så bare litt småfeit ut i uke 18 , jeg og kunne skjule magen under store klær fram til ca uke 22-23 .

Tror en skal kunne kjenne liv fra uke 20 eller noe , har noe med hvordan morskaka også ligger . Hvis den ligger på fremsiden , så kjenner man liv senere enn andre .

Skrevet

En på jobben er gravid i 22. uke og viste meg tidligere i uken sin HELT flate mage... Hun innrømmet at det føltes litt absurd, for hun føler godt med liv.

Skrevet

Ei jeg kjenner hadde flat mage til langt etter uke 30 og kunne skjule den lille bulen med en vanlig genser til hun var høygravid. Da hun ankom barsel med veer nektet de å tro henne før de fikk se åpningen.

Alle kontroller viste alt ok og barnet var stort og velskapt.....

Selv så jeg dessverre ut som en folkevognbuss fra uke 10 omtrent :fnise:

Skrevet
Ei jeg kjenner hadde flat mage til langt etter uke 30 og kunne skjule den lille bulen med en vanlig genser til hun var høygravid. Da hun ankom barsel med veer nektet de å tro henne før de fikk se åpningen.

Alle kontroller viste alt ok og barnet var stort og velskapt.....

Noen får ikke mage, sånn er det bare... tanta mi har født 4 barn og det har aldri vært mulig å se at hun har vært gravid... Hun har hatt en bitteliten bul på slutten, men siden hun som oftest går i vide gensere så ser man det ikke. Hun har fått normalt store barn.

...min mor derimot har sett ut som en tynn spjæling bakfra med en enorm fotball sittende fast på magen :ler:

Skrevet

Jeg var på stranden i bikini da jeg var 6 mnd. på vei og folk så ikke at jeg var gravid. Og jeg var slank (170høy og veide 52 kilo), og babyen var normalvektig da hun ble født.

Skrevet

I uke 18 var magen bare en anelse større enn før,men ingen som ikke visste at jeg var gravid kunne se det.Familien trodde nesten at jeg ikke var gravid når jeg var over 5 måneder på vei.Kjente heller ikke så mye liv før etter uke 20.Så det er ganske vanlig som mange av de over her sier...

Skrevet

Da jeg var gravid første gang brukte jeg vanlige klær til uke 32. Naboene visste ikke at jeg var gravid og trodde vi var barnevakt da vi var ute og trillet vår lille datter...Jeg ble sendt på ekstra ultralyd fordi magen var så liten. Men barnet hadde normal størrelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...