Frøken Freken Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Emnet sier vel det meste. Noen som vet når den kommer, eller om det i det hele tatt er planlagt en nr 8?
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Ikke med det første hvertfall, sjekka bokdatabasen vi bruker på jobb og det bruker det å komme opp når det nærmer seg utgivelse av ny bok, feks om den skulle kommet en gang i løpet av året. Men det kan godt være at den kan komme en nærmere jul likevel, bare at de ikke har bestemt tittel og slikt enda. (hvis det i det hele tatt er planlagt en nr 8 da, det vet jeg jo ikke) Derimot sto det noe annet som kom i 2008 som jeg er usikker på hva er : Pondus eliteserien : bok 1 til 399,- Usikker på om dette refererer til ny utgivelse av første boka; Pondus- Første omgang, eller om dette er noe nytt. Sto ikke noe omtale av den så er usikker her.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Eliteserien er en ny bok, den første i en serie, som inneholder stripene kronologisk + litt av hvert annet så vidt jeg skjønte. Litt usikker på hva som da blir forskjellen på den og de tidligere bøkene da disse også starter med de tidligste stripene. Har heller ikke hørt om eller når det kommer en 8. bok i den "vanlige" serien. Men jeg venter i spenning. :D
Frøken Freken Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 Jeg ble også usikker på hvilke striper det da var snakk om. Men det må sjekkes ut nærmere:) Takk for svar.
KatteLatte Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Pondus-bøkene pleier å komme ut til julehandelen begynner eller litt før, så ikke regn med at den er å få tak i før tidligst september/oktober... Har jobbet i bokhandel i mange år og husker det fra da. Er Pondus-fan selv:)
Gjest _Leela_ Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 (endret) Redaksjonelt fra Bokklubbene Pondus Eliteserien - bokserien som tar deg med tilbake til Pondusuniversets spede begynnelse og viser alle striper, søndagssider og spesialhistorier for første gang kronologisk og i farger! I de tidligere bøkene er vel en god del av stripene i sort/hvitt, mulig det også er noen ekstra historier i den nye boka. Endret 14. april 2008 av _Leela_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå