Gå til innhold

Hvordan få tilbake lysten?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

har nesten ikke lyst til å kose lenger engang... Og jo mer kjæresten har lyst, jo mindre har jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme problem hadde jeg. Jeg fant ut at et forhold uten kos og uten sex ikke var den typen forhold jeg ville ha. jeg nesten ble kvalm av tanken på å ha sex med han for 85632437352537625437'nte gang. Fant ut at det var helt feil ovenfor både han og meg, derfor gjorde jeg det kort og greit slutt..

Prøvde alle slags greier for å få tilbake lysten, men ingenting funket :sur:

Skrevet

Går du på noen medisiner?

P-piller kan gi minkende sex-lyst

Andre medisiner har også samme effekt.

Rosenrot skal visstnok hjelpe.

Jeg har slitt lenge med manglende sex-lyst, begynner å se lyset i enden av tunnelen nå. Jeg vet at med meg er det p-pillen som gir meg dårligere sex-lyst, men kan ikke slutte med dem før om en månedstid av andre årsaker.

Prat med kjæresten din og be han respektere at du ikke har sex-lyst en stund nå, min samboer ble veldig flink til å ta det med ro. Ha en tørr-periode en stund, deretter jobb dere opp ved å alltid gjøre det godt for deg under sexen, pass alltid på at du får orgasme om det er mulig.

Jeg tror det er en utvei, uansett så er det vanlig at de fleste mennesker har en periode eller flere i livet der de ikke har lyst på sex. Valget er jo da å jobbe gjennom det eller å avslutte forholdet.

Jeg tror jeg og samboer klarer å jobbe oss ut av dette. :rødme:

Skrevet

Count me in.. blir så lei meg når folk sier at hvis sexlysten er borte, er det ikke vits mer. "Har du ikke lyst på mannen din lenger elsker du ham ikke".

For jeg er jo kjempeglad i ham, har det så koselig sammen, klemmer og kysser. Men har bare for tiden ikke lyst på sex. Kjenner ikke den deilige kriblingen lenger, og husker ikke sist jeg hadde følelsen av at nå MÅ jeg ha sex snart.

Men vil jo ikke gjøre det slutt, heller

:(

Gjest LanaLane
Skrevet

Hadde samme problemet... Her er det som hjalp for meg

-sluttet på p-piller

-hadde mer alenesex

-begge begynte å sove med nattklær(det man ikke ser har man mer lyst på)

-fokusere på den mest sexy delen av seg selv (for meg funker puppene bra)

-dolle seg opp mer. Man blir ikke tent om man føler seg som et vrak

-rollespill. Ingenting er mer hot enn å være horete sekretær i miniskjørt foran sjefen i slips og skjorte

-sex andre steder enn på soverommet

-sanasol,tran og jerntabletter

Dette funka iallefall for meg og jeg ville heller dø enn å ha sex med kjæresten min. Nå stresser vi ikke, men har fantastisk sex 2-3 ganger i uka i stedet for null sex eller 2-4 "okei da,siden det er så lenge siden sist, men la oss bli ferdig fort"-sex.

Gjest Gjest jaja
Skrevet

Sliter med samme problemet for tiden:\ Jeg er kjempeforelska i kjæresten min og sexen er utrolig bra hver gang (jeg kommer for det meste hver gang) men før vi er i gang, har jeg bare ikke lyst. Skjønner ikke hva det er, og det hjelper veldig lite at kjærestens libido har skutt i været de siste månedene.

Lurer på om det er p-pillene sin skyld her, begynte på nye i høst. Kan det være en idé å prøve minipillen?

Har lurt litt på om bosituasjonen er en faktor her. Vi har ikke flyttet sammen, og bor i hvert vårt kollektiv. Med andre ord er det vanskelig å føle at vi er helt alene, og spesielt når det er vors/fest hjemme hos oss begge og vi bare vil slappe av. Lurer på om dette stresser meg, for jeg føler meg ikke veldig hjemme hos han (vi er for det meste der) og synes det er tungvindt å måtte kle på seg rett etter sex for å gå på badet (liker ikke så mye klin:P). Å vandre naken rundt i leiligheten hans kommer ikke på tale, da det bor andre gutter der, som virker ganske forsiktige og sjenerte, og det er rett og slett ikke veldig hensynsfullt!:P

Så, vet ikke helt jeg:\ Jeg vil så absolutt ikke gjøre det slutt, for jeg vet at det har noe med meg å gjøre, ikke han. Men merker at han blir mer og mer irritert over det her, og jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Vil ikke bruke bosituasjonen som et argument, for er redd for at han kommer til å tro at jeg kun prøver å manipulere han til å flytte sammen med meg. Jeg har sagt helt klart ifra at jeg kunne tenke meg å finne et nytt sted sammen med han, men han sier han trenger tid, og da vil jeg gi han det...

Skrevet
Samme problem hadde jeg. Jeg fant ut at et forhold uten kos og uten sex ikke var den typen forhold jeg ville ha. jeg nesten ble kvalm av tanken på å ha sex med han for 85632437352537625437'nte gang. Fant ut at det var helt feil ovenfor både han og meg, derfor gjorde jeg det kort og greit slutt..

Prøvde alle slags greier for å få tilbake lysten, men ingenting funket :sur:

Hvordan fikk du lysten tilbake i ettertid? Hvis du har fått sexlysten tilbake da? :overrasket:

Skrevet

Uff jeg sliter med samme problemet. Har prøvd å bytte p-piller men føler ikke det hjelper. Jeg er kjempe glad i og forelsket i kjærsten min, men lysten og begjæret er ikke tilstede. Når vi har sex, er det sjelden jeg har orgasme, jeg vet nesten ikke hvordan det er. Jeg koser ikke med meg selv, føler meg bare rar og teit når jeg gjør det. Har hatt litt problemer med at han veldig ofte tar på meg, ofte tar på seg selv i tide og utide, drar frem tissen hele tiden. Det syns jeg er slitsomt, og vi har snakket om det- og han skjerpet seg. Men lysten min er ikke tilstede!! Hva kan jeg gjøre?? jeg er redd dette kan ødelegge forholdet vårt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...