gard Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Hei Da jeg var i Sør-Afrika i påsken kom jeg over en festlig artikkel om dette med å kutte kostander mens man er på tur. Matt Rudd har skrevet en ganske så festlig artikkel om dette temaet på http://travel.timesonline.co.uk/tol/life_a...icle3416227.ece . Han åpner med å skrive "I’m like a rich person, only without the money. By which I mean I’m tight – not dry-teabags-on-a-draining-board tight, but I like to look after the pounds...". Noen av punktene er litt tvilsomme...som f.eks. at han alltid klager på rommet i håp om å få en oppgradering :gjeiper: Vel, håper dere finner noen gode tips
hjertesukka Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Artig lesning - og spesielt kommentarene etterpå. Da skjønte jeg at flere tenkte som meg, hehe. Å ta med seg mat i en serviett fra frokosten, nja, tja, nei det gjør jeg ikke. (Minner for mye om den godeste Arthur Spooner i "Kongen av Queens"!) Å bestille take-away på hotell har jeg gjort, spesielt hvis man er trøtt og sliten og ikke gidder dolle seg opp og gå ut. Eller andre grunner. Å ringe dyr mobil hjem fra utlandet gjør vel ingen lenger,eller? I nøden sende en sms og si at man er kommet fram, hvis noen der hjemme er "nervøse". Men som regel finner man en pc og kan sende en mail. Men noen gode tips var der jo. Virker som om det har gått litt sport i det, for artikkelforfatteren.
gard Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 Hei Jada, det er flere av punktene som er drøye og noe som virker som det er feil. Men artikkelen i seg selv var festlig og jeg kjenner meg igjen i noen av punktene :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå