Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Jeg har falt helt pladask for denne kjolen, og ettersom jeg skjønner finnes den i flere nyanser. Noen som har denne kjolen??
Solfridbruda Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 jeg har den :D i farge ivory. Elsker kjolen min, og gler meg til å bære den i august :D
Gjest Snart superkone:) Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har og den kjolen:) har fåt sydd in et monogrammed boksaven min og mannen min sin, på slepe:) så jeg GLEDER med såååå mye til å gå med den i august:D hihi:)
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Det finnes flere hundre av den til salgs på finn.no Jeg må innrømme at jeg synes at den er kjedelig, og "alle" har brukt den. Men du kan i allefall få et kupp på den om du søker litt blant brukte
Gjest Gjest_lone_* Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har prøvd en demetrioskjole som minner veldig om den dere snakker om. http://www.demetriosbride.com/us/index.php...amp;styleID=920 Jeg synes disse er de fineste kjolene i sjangeren stroppeløs, med drapering i livet og vidt skjørt. Absolutt! Men siden jeg ikke er så glad i stroppeløs, og jeg syns de er litt kjedelige ettersom så mange har noe i den stilen. så er disse ikke mine favoritter alt i alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå