Gå til innhold

orker ikke mer

Fremhevede innlegg

Gjest ødelagt
Skrevet

Hei.

Jeg tenker mye på å ta mitt eget liv. Jeg er idag over 30 år. Her er min historie, og gi meg en grunn til å leve.

Fra jeg var liten ble jeg familiens kasteball. Hverken mine foreldre eller søsken brydde seg om meg. Fikk kjærlighet og omsorg, men det var veldig lite. Fikk veldig mye juling av min bror. Allikevel var visst de 2 andre var mye mer verdt. Foreldrene mine så på meg som den som kanskje klarte seg i livet.. jeg vet ikke..

Etterhvert fant jeg vel ut at jeg måtte klare meg selv på alle mulige måter.

På skolen ble jeg mobbet av en hel skole pga hadde kviser på kroppen. skikkelig kjipe greier. I tillegg andre ting.. Skifta skole, og slapp såvidt unna. Ingen, hverken lærere eller foreldre stilte opp for meg. I arbeidslivet har jeg gjort det sterkt og har klart meg bra. Men også der er det endel trakassering, men later som jeg ikke bryr meg såklart.. Har hatt noen kjærester, men jeg tror det meste var en spøk fra dems side.. endte alltid opp i at de hadde vært utro, eller gått bak ryggen min på mange måter. Jeg prøvde virkelig å vise kjærlighet, godhet og omtanke, men etterhvert var vel ikke det nok...Jeg har idag ingen barn, ingen fast bopel, ingen kjæreste, og omtrent ingen tar kontakt med meg, det er ALLTID jeg selv som må ta kontakt. Tror jeg kanskje har EN god venn idag... Jeg prøver å være en sosial, snill, omtenksom og glad person. Jeg er flott å se på får jeg høre av andre. Og de sier også at jeg fortjener kun det beste.

Men... nå vet jeg ikke om jeg orker mer.. livet har vært så tungt så tungt..

Hva er vitsen med å leve folkens.. gi meg en god grunn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Gjest.

Selvmordstanker tillates ikke på Kvinnguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummer dit er 810 30 030, telefonen er døgnåpen. Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

Lykke til.

Tråden stenges.

Mvh Skya (mod)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...