Bianca Skrevet 13. april 2008 #21 Skrevet 13. april 2008 Vil ikke kalle den uvitenskapelig. Har man nok data eller de rette stipendene, kan man kalle hva som helst vitenskapelige funn. Hehe Nå har jeg tenkt meg om, og jeg kan si at det med tynne og små fingre og liten penis stemmer 100% i mitt tilfelle. De mennene som har hatt små fingre, har også hatt bittesmå peniser. Den ene gangen var det trist, fordi han var så kjekk. Ikke bare var han kjekk, men sjarmerende til tusen, og jeg trodde aldri at jeg ville ha sjangs. Skuffelsen var derfor (ikke til å ta og føle på, for det var jo ingenting der) stor da jeg oppdaget den eneste mangelen. Den var rett og slett knøtt liten. Som en liten kattetiss. Ja er det ikke rart hvor satt ut man blir når man oppdager den bittelille? Eller, rettelse: jeg har opplevd det to ganger. Den ene gangen var jeg forelska og brydde meg ikke (selv om jeg innerst inn var ekstremt skuffa). Men den andre gangen følte jeg at jeg drev å holdt på med en liten guttetiss.. det ble så ubehagelig. Og det var så trist for jeg ville jo ikke føle det sånn. Men tilbake til temaet: alle de høye og tynne jeg har hatt sex med hatt stor penis. Rett og slett.
Paradokset Skrevet 14. april 2008 #22 Skrevet 14. april 2008 Til hobbyforskerne som mener det er noen sammenheng mellom str på føtter/hender og penis; http://www.snopes.com/risque/penile/size.asp
Gjest Gjest_Kristin_* Skrevet 14. april 2008 #23 Skrevet 14. april 2008 Kjæresten min er høy og mørk og slank (som jeg liker dem), og han har den groveste pikken jeg har sett. Tykk og ruglete. Også det er som jeg helst vil ha dem, så jeg er kjempe heldig og fornøyd! Men jeg har også vært sammen med to ganske kortvokste med ganske stor redskap, og en høy (over 1,90) som var puslete utstyrt. Så min erfaring er at det er tilfeldighetene som råder!
SMann Skrevet 16. april 2008 #25 Skrevet 16. april 2008 Jeg har drevet idrett i alle år og vært i masse svømmehaller. Jeg har sett tusenvis av nakne menn i mitt liv. De aller fleste i slapp tilstand. Det er ingen sammenheng!!!!
Gjest Bollemus Skrevet 16. april 2008 #26 Skrevet 16. april 2008 Var sammen med en høy og tynn mann engang.Han hadde faktisk en diger pikk, både i lengde og tykkelse! Var også sammen med en mann som var tynn og ikke spesielt høy!Han hadde absolutt ikke noen liten kukk i det hele tatt.Den var helt "passe" stor og tykk! Så det finns ingen sammenheng.Ser du en mann som er tynn og lang/kort kan staken hans være alt annet enn liten
Gjest Bollemus Skrevet 16. april 2008 #27 Skrevet 16. april 2008 De med gedigne kukker har faktisk vannskelig for å holde den stiv da det må så mye blodtilførsel til for å holde den stiv lenge av gangen at den faktisk blir slapp ganske raskt. Det er også ofte vondt for en kvinne å ha en mega kukk i seg.Umulig å gjennomføre et sammleie. Så om det kommer en slesk innpåsliten og innbilsk type bort til deg å forteller at han har en gedigen pikk, er det bare å si at du føler med han Det gjorde jeg engang og fortalte det jeg skrev over her :kaffe:
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2008 #28 Skrevet 16. april 2008 Mine erfaringer tilsier at de lavere mennene som regel ikke har veldig store kuker. Alt fra gjennomsnittlig og nedover har jeg opplevd med de levere mennene. Aldri skikkelig digert. De høye mennene jeg har vært med har hatt både digert og smått. Mannen min er 190 cm høy og har 17-18 cm lang kuk. Det er allikevel tykkelsen på den som gjør den større enn de fleste andre jeg har hatt.
Gjest Gjest_mjau_* Skrevet 16. april 2008 #29 Skrevet 16. april 2008 Vil ikke kalle den uvitenskapelig. Har man nok data eller de rette stipendene, kan man kalle hva som helst vitenskapelige funn. Hehe Skuffelsen var derfor (ikke til å ta og føle på, for det var jo ingenting der) stor da jeg oppdaget den eneste mangelen. Den var rett og slett knøtt liten. Som en liten kattetiss. Jeg var sammen med en høy kraftig kar, ikke hengemage men rund mage og han hadde også en sånn liten kattetiss. Nedtur de luxe og så hjalp det heller ikke at intelligensen var på samme størrelse. Nei, jeg tror ikke størrelse på mann og størrelse på penis har noen sammenheng.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2008 #30 Skrevet 16. april 2008 Mannen min er 190 cm høy og har 17-18 cm lang kuk. Det er allikevel tykkelsen på den som gjør den større enn de fleste andre jeg har hatt. Har du faktisk målt pikken hans, siden du vet størrelsen så nøyaktig ned til centimeteren? Er det noe folk faktisk gjør?
Gjest Måleren Skrevet 16. april 2008 #31 Skrevet 16. april 2008 Har du faktisk målt pikken hans, siden du vet størrelsen så nøyaktig ned til centimeteren? Er det noe folk faktisk gjør? Jeg skal ikke uttale meg om "folk", men ja, jeg har målt den. Noen av oss har litt humor i sexlivet vårt også, og er ikke så selvhøytidlige.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2008 #32 Skrevet 16. april 2008 Jeg skal ikke uttale meg om "folk", men ja, jeg har målt den. Noen av oss har litt humor i sexlivet vårt også, og er ikke så selvhøytidlige. Å så sinna! Jeg bare synes det var litt morsomt, vet du.
aline Skrevet 17. april 2008 #33 Skrevet 17. april 2008 Mine erfaringer tilsier at de lavere mennene som regel ikke har veldig store kuker. Alt fra gjennomsnittlig og nedover har jeg opplevd med de levere mennene. Aldri skikkelig digert. De høye mennene jeg har vært med har hatt både digert og smått. Mannen min er 190 cm høy og har 17-18 cm lang kuk. Det er allikevel tykkelsen på den som gjør den større enn de fleste andre jeg har hatt. Mine erfaringer tilsier at de lavere mennene som regel har ganske så store peniser. Alt fra gjennomsnittlig + og oppover har jeg opplevd med de lavere mennene. Gjerne skikkelig digert. De høye mennene har vært alt fra smått til gjennomsnitlig. Min kjære er 172/173 og har ca 17-18 cm lang penis, tykkelse og proposjoner som er veldig gode. og slike tråder som dette, viser jo virkelig hvor utrolig forskjellige erfaringer folk har med størrelser på peniser i forhold til høyder og størrelser ellers. Tror det er mest sannsynelig at størrelse på penis varierer like mye som størrelsen på øra til folk, det har ingenting med størrelsen på personen de sitter på å gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #34 Skrevet 23. mai 2008 Det er faktisk slik att er man overvektig så har man faktisk en del fett rundt penis også, så det er mange som opplever att når man slanker seg så blir penis "lengre" dvs meir av skaftet blir synleg. Eg slanka meg 10kg å 2cm ubrukt penis kom fra i dagslys
Freckles Skrevet 23. mai 2008 #35 Skrevet 23. mai 2008 Oki, dette er et skikkelig teit spørsmål, men: Er det noen sammenheng mellom å være veldig tynn, høy og slank som mann og det å ha liten/tynn penis? Nysgjerrig se... :gjeiper: Min erfaring sier at det er det. Har vært borti 2 stk med veldig liten og de var tynne og lave. Men...tror vel egenlig ikke på at det er noen regel akkurat!
lunina Skrevet 23. mai 2008 #36 Skrevet 23. mai 2008 Hahaha, et spørsmål eg har kjennskap til! Kjæresten min er 190 cm og veier 66 kg(??!). Jeg vil si at tynn mann = liten, tynn penis ikke stemmer^^
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #37 Skrevet 23. mai 2008 En tynn og liten mann kan ha en stor pikk. Det finns ikke sammenlignbart!
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #38 Skrevet 23. mai 2008 Det har ingen sammenheng. To av mine ekser er høye og veldig tynne, men godt utrustet. Derimot har jeg erfaring med at forholdsvis lave menn med korte fingre, har mindre penis.
Gjest helt på trynet Skrevet 12. november 2009 #39 Skrevet 12. november 2009 179 lang og 71 kg tung med en 23 kaliber mere en det bevis
Gjest 54 Skrevet 12. november 2009 #40 Skrevet 12. november 2009 Min konklusjon, basert på studier i dusjer og svømmehaller i et langt liv, er at alle som stemmer SV er utstyrt med noe som mest av alt likner knaskegulerøtter, både i form, størrelse og farge. Det er nok derfor damene deres alltid ser så sinte ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå