Gå til innhold

Tynn mann, liten penis?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Oki, dette er et skikkelig teit spørsmål, men:

Er det noen sammenheng mellom å være veldig tynn, høy og slank som mann og det å ha liten/tynn penis?

Nysgjerrig se... :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope. Tror det er lite sammenheng her. I alle fall med om man er tykk eller tynn, høy eller normal lengde etc.

Dersom man er veldig liten og har spe beinbyggning har man kanskje statistisk sett litt mindre penis (tenker jeg rent logisk liksom, på samme måte som man har kortere fingre etc) men dette kan ikke generaliseres ned til at en mann som er liten har liten penis. Jeg vet eksempelvis en som ikke har dette.

Skrevet

Nei, det har ingen sammenheng. Størrelse på hender og føtter har heller ikke noen sammenheng.

dersom det var slik at tynne menn hadde mindre penis, ville det bety at om den tynne mannen la på seg, så ville også hans penis vokse og alle høye, tykke menn burde da ha store og tykke peniser.

Penis består ikke hovedsakelig av fett, derfor har ikke tykkelsen på personen noen innvirkning på størrelsen på penis.

Skrevet
dersom det var slik at tynne menn hadde mindre penis, ville det bety at om den tynne mannen la på seg, så ville også hans penis vokse og alle høye, tykke menn burde da ha store og tykke peniser.

Det er vel kanskje heller kroppsbygning man tenker på her, ikke fettprosent.

Skrevet

Nei, størrelse på kroppen har ikke noe å si for størrelse på slike kroppsdeler. Man kan for eksempel fint ha store ører selv om man er liten.

Men hos de som er feite og har stor mage kan det se ut som de har liten penis fordi den forsvinner litt i alt fettet.

Skrevet
Det er vel kanskje heller kroppsbygning man tenker på her, ikke fettprosent.

ok, så da er det egentlig menn med lett, liten beinbygning det er snakk om da?

Uansett, det har heller ingen innvirkning på størrelsen, store kraftige karer har ikke større peniser en små, spedbygde menn, og ihvertfall ikke pga kroppsbygningen.

Verken kroppsbygning, størrelse på hender eller føtter, eller andre slike ting, forteller noe om mannens størrelse på penis.

Skrevet

Føyer meg helt klart til gruppen som sier at det ikke er noen sammenheng.

Men egen "research" tilsier at høye tynne menn ofte har stor penis. Det har jeg også blitt fortalt av en av disse høye, tynne med stor penis. Hehe. Men altså som sagt så tror jeg vel egentlig ikke at det har noen særlig sammenheng, men at det heller er avhengig av gener.

Skrevet

Nei, det er ingen sammenheng mellom det å være tynn og å ha liten penis. Har hørt at små og tynne fingre eller små føtter derimot spiller inn - og der har jeg sett en sammenheng. Men det kan jo også ha vært tilfeldigheter...

Skrevet

Hvis noen ønsker å studere dette dypere (Alice?) stiller jeg til disposisjon, for vitenskapens skyld såklart.

Skrevet
Har hørt at små og tynne fingre eller små føtter derimot spiller inn - og der har jeg sett en sammenheng. Men det kan jo også ha vært tilfeldigheter...

Har hørt det ryktet jeg og, men de to jeg har vært med som har vært over gjennomsnittet utstyrt, har faktisk begge vært lave, små, med små hender og små føtter, og altså mellom 17-20 cm utstyr.

Kan også ha vært tilfeldigheter, men det gjør ihvertfall min tanke om at det ikke finnes slike sammenhenger.

Som en annen var inne på tidligere, man kan være liten, ha små hender og føtter, lett bygget, og likevel ha store ører, eller stor nese, eller stor penis. Og man kan være stort bygget, ha store hender og føtter, og ha liten penis, eller små ører eller nese.

Liten, med store føtter og gjennomsnitlige ører, nese og penis er jeg ganske sikker på at også er helt normalt.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hva om han legger på seg, får han større penis da? :ler:

Skrevet
Hva om han legger på seg, får han større penis da? :ler:

Haha, ja det hadde vært noe!!

*send alle gutta rett på på fatcamp ;)*

Skrevet
Hvis noen ønsker å studere dette dypere (Alice?) stiller jeg til disposisjon, for vitenskapens skyld såklart.

Blir vel litt vanskelig å finne noe som helst inni den pelsen.... eller?

Skrevet

Jeg har vært borti både tynne fyrer på under 1.70, og kraftige fyrer på 1.95 som har vært svært velutrustede. Hånd- eller fotstørrelse er heller ikke noe empirisk bevis når det gjelder penisstørrelse.

Den eneste fellesnevneren jeg har klart å finne når det gjelder penisstørrelse er at jeg har det med å ha draget på velutrustede menn :lur: så jeg har sjelden truffet på de mindre heldige på dette området.

Skrevet
Oki, dette er et skikkelig teit spørsmål, men:

Er det noen sammenheng mellom å være veldig tynn, høy og slank som mann og det å ha liten/tynn penis?

Nysgjerrig se... :gjeiper:

kjæresten min er 185 ca, veier ca 75 og veldig tynn, det meste av vekten er vel muskler. muskler veier mer enn fett, osv.

han er heftig bra utrustet ;)

så nei, ingen sammenheng

Skrevet

Vedkommende som hadde den største penisen jeg noen sinne har sett i levende live, var høy og tynn. Kunne rett og slett ikke gjennomføre et samleie med ham. Han var virkelig "hung like a horse".

Skrevet
kjæresten min er 185 ca, veier ca 75 og veldig tynn, det meste av vekten er vel muskler. muskler veier mer enn fett, osv.

han er heftig bra utrustet ;)

så nei, ingen sammenheng

Vedkommende som hadde den største penisen jeg noen sinne har sett i levende live, var høy og tynn. Kunne rett og slett ikke gjennomføre et samleie med ham. Han var virkelig "hung like a horse".

Jøss, her er det jo to eksempler som kan bekrefte den dog uvitenskapelige personlige "researchen" min ;)

Skrevet
Jøss, her er det jo to eksempler som kan bekrefte den dog uvitenskapelige personlige "researchen" min ;)

Vil ikke kalle den uvitenskapelig. Har man nok data eller de rette stipendene, kan man kalle hva som helst vitenskapelige funn. Hehe

Nå har jeg tenkt meg om, og jeg kan si at det med tynne og små fingre og liten penis stemmer 100% i mitt tilfelle. De mennene som har hatt små fingre, har også hatt bittesmå peniser. Den ene gangen var det trist, fordi han var så kjekk. Ikke bare var han kjekk, men sjarmerende til tusen, og jeg trodde aldri at jeg ville ha sjangs. Skuffelsen var derfor (ikke til å ta og føle på, for det var jo ingenting der) stor da jeg oppdaget den eneste mangelen. Den var rett og slett knøtt liten. Som en liten kattetiss.

Skrevet

Ja, det er vitenskapelig bevist at tynne menn har tynne tisser. Så hvis en feit mann med tjukk tiss slanker seg, får han en tynn tiss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...