-Fisken- Skrevet 9. mai 2003 #1 Del Skrevet 9. mai 2003 Hei Hvor skal dere i sommerferien? Litt morsomt å vite hva folk flest gjør med ferien sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. mai 2003 #2 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg tar aldri ferie i "sommerferien" jeg. Sørger heller for å få kortere dager og reiser gjerne på weekend-turer. Ferien min sparer jeg til høsten eller vinteren. Men om jeg skulle reist et sted, så ville jeg booket familiehytta som ligger laaangt oppe i ingenmannsland og hørt på gjøken og sauebrekingen i 2-3 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 10. mai 2003 #3 Del Skrevet 10. mai 2003 Drar på bilferie i Europa i juni, syns det er greit å dra før "alle" har ferie. Ellers blir det vel mye tid på hytta med båtkjøring/soling hvis været blir bra. Tar vel også ei uke eller to til høsten/vinteren og reiser til varmere strøk. Sommeren er jo ikke så verst her heller da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 12. mai 2003 #4 Del Skrevet 12. mai 2003 Skal ha en uke i hytte ved sjøen... og har to uker som jeg ikke vet hva jeg skal enda. Men finner vel på noe, -Mari- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 13. mai 2003 #5 Del Skrevet 13. mai 2003 Vi skal reise til Can Picafort 24 mai. Dær skal vi være i 14 dager. Vi har aldri vært i syden før så vi gleder oss veldig! Vi tar resten av ferien i juli, og da regner jeg med at vi tar oss en tur til Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 13. mai 2003 #6 Del Skrevet 13. mai 2003 slække hjemme. bor i et sommerhus bygd om til helårsbolig, 5 min fra stranda. kan ikke ha det bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 13. mai 2003 #7 Del Skrevet 13. mai 2003 I år skal vi på venneturné, dvs. vi skal booke oss inn hos venner langs hele den sørlige kyststripe. Skal være litt vertskap selv og, for venner som skal besøke oss på svigers' hytte på sørlandet. En langweekend uten barn blir det og, reisemål ukjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 13. mai 2003 #8 Del Skrevet 13. mai 2003 Malta. Trondheim. Sørlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 13. mai 2003 #9 Del Skrevet 13. mai 2003 Storbritania. Hovedsaklig London en helg og ca 2 uker i Scotland. Kommer til å bo hos venner (engelskmenn/skotter vil ikke høre.. For noen utrolige gjestfrie venner vi har! Vi vil selvfølgelig ikke trenge oss på, for oss er det ikke noe problem å bo på hotell, bb eller lignende.. Men neida, det får vi ikke lov til ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #10 Del Skrevet 14. mai 2003 Som flere andre her tar heller ikke jeg all ferien midt på sommeren. Skal ha en langhelg i Lofoten og muligens en langhelg i Berlin. Resten av ferien sparer jeg til høsten. Da skal jeg til Sør-Afrika og kanskje avsluttes den turen med safari i Botswana. Har gjort det slik de siste årene med ferie på høsten. Ingen vits i å reise til varme land i den perioden det likevel er finest her i Norge, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå