Gå til innhold

Utdrikkingslag - på vei ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal IKKE ha det tradisjonelle utdrikkingslaget, - eller "hen-party" som det også kalles når de kler deg ut i dumme klær og du må gå rundt i byens sentrum til spott og spe for alle, og gjøre dumme ting.

Det er bare så harry, spør du meg! Er det flere som har inntrykk av at dette har utspilt sin rolle?

Jeg synes at en kveld ute på byen med gode venninner, med god mat og drikke, - og med mye mimring hjemme hos noen etterpå er mye mer tiltalende.

Alle mulige "stunt-aktiviteter", som forøvrig koster deltakerne flesk" er heller ikke aktuelt. Hva er vitsen?

Noen som har synspunkter? Er det jeg som er sær og annerledes, eller har andre samme mening.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes at de som har lyst på et utdritningslag skal få ha det uten av vi andre setter oss til doms over det. Jeg ville ikke ha det, og fikk det heller ikke men en flott dag sammen med noen gode venninner.

Skrevet (endret)

..

Endret av Frey
Skrevet (endret)

Fine serverne til KG det tenker jeg. Ikke bare dagens dobbel, men dagens trippel tilogmed :P

Endret av Frey
Skrevet

Vi har skjønt det nå, Frey. :fnise:

Jeg har vært i flere utdrikningslag, og ingen har vært av det slaget trådstarter beskriver. De har vært koselige kvelder med masse god mat og vin - i hotellsuiter, hjemme hos noen eller på restaurant. Jeg kan heller ikke fatte og begripe hvorfor utkledning og utdriting skal være så morsomt. Men hver sin smak.

Skrevet

De utdrikningslagene jeg har vært i har bare vært hyggelige. Ikke noe utdritning. Jeg trodde folk hadde sluttet med det for lenge siden jeg.

Skrevet

Null utdriting i de jeg har vært i de siste årene også. Her går det mer på morsomme aktiviteter, grilling, konserter og lignende.

Skrevet

Jeg har vært på utdrikkingslag hvor bruden forventet action, men fikk bare shopping og mimring og en tur på byen. Utpå kvelden så pratet vi sammen og hun sa at det var koselig, men at hun var skuffet...

Så jeg tror det er viktig at bruden snakker sammen med forloveren om hva hun forventer av utdrikkingslaget, og at forloveren og vennene respekterer de ønskene og gir bruden en dag hun sent vil glemme.

De fleste jeg har vært i har vært en aktivitet med mye action, noen har fått milde utfordringer som andre sikkert vil kalle utdriting. En som spilte i korps i ungdommen må gjerne spille noen noter eller gå i korpsuniform. Jeg syns ikke det er harry, en jentekveld kan en ha når som helst, utdrikkingslaget skal være noe spesielt som en kanskje aldri kommer til å gjøre igjen og som gjør at det alltid vil være et sterkt minne.

Jeg forventer mye leker og moro, jeg vil at vi skal le til vi får vondt i magen og gjerne være litt barnslige og hente tilbake saker fra fortiden. Det trenger ikke være dyrt, men noe som gjør at vi på en måte går litt tilbake til en svunnen tid (for min del er det 90-tallet). Men utfordringene trenger ikke være foran fremmede, det kan godt være ting som vi gjør for oss selv.

Skrevet

Jeg toror dette med utdritningslag er redusert kraftig ja.

Dersom man klarer å gjøre morsomme ting og man er typen til det syntes jeg det kan være litt morsomt. Jeg kjenner eksempelvis ei som er sanger, og vennene hennes går mye på sang, kunst etc. De hadde orndet med en masse greier med å tvinge henne med på å opptre på show på gata etc. Men dette var jo ting som var mer ordentlig lagt til og hvor de virkelig hadde talenter. De kledde seg også ut, men det hele var mer gjennomført enn normalt og de hadde det veldig morsomt.

Utdritning kunn for utdritningen sin skyld er ikke kjekkt, men dersom man er personen til det og man kan utfordres og pushes til å lage litt show så hvorfor ikke. Jeg tror man kan ha det virkelig morsomt, dersom man er personen til dette.

Poenget er vel å klare å gjøre det gjennomført nok til at det ikke bare er en gjeng med fulle berter som springer rundt og fjaser og irriterer alle andre. Jeg har sett mange innslag i byen som har vært morsomme, men mange som har vært VELDIG tacky også.

Den eneste utdritningen jeg måtte gjennom var singstar solo hjemme hos forloveren min. Min aller største skrekk, men gud så morsomt vi hadde det ut over kvelden.

Skrevet
Null utdriting i de jeg har vært i de siste årene også. Her går det mer på morsomme aktiviteter, grilling, konserter og lignende.

Ja, det var akkurat det jeg mente også!

Selvfølgelig må alle få velge sin måte å ha utdrikkingslag på, - men erfaringsmessig så ser jeg hver sommer i byen jeg bor i fullt av slike "utdritingslag" som vaser rundt i byen og gjør ting som egentlig hører hjemme i barnehagen. Men, - det er vel det de ønsket, og dem om det.

Gjest Phoenix
Skrevet

Jeg har vært i to, arrangerte ett (var forlover) og var med å arrangere det andre også. Fokus var god mat, aktiviteter, godt drikke og hyggelig sosialt samvær.

Begge brudene har sagt de var fornøyde med dette.

Skrevet

Jeg har en forlover som jeg VET ikke kommer til å gå for det Harry opplegget TS beskriver. Vet at hun sitter hjemme og planlegger ivrig og må si at jeg egentlig gleder meg og at det er koselig at hun planlegger så ivrig og at alle vennene mine sikkert kommer til å være der :sjenert:

Skrevet

Jeg kommer til å dra på weekend tur til London med min forlover i steden for utdrikningslag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...