B_good Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Jeg har en jobb som gjør at jeg ikke ønsker at mobilnummeret mitt skal ligge tilgjengelig på nettet. jeg oppdagat at det var tilgjengelig på www.2100.no (folk.no). Tror kanskje det er fordi jeg har registrert meg på noe som heter inpoc.no. Noen som vet hvordan jeg kan få det slettet fra denne tjenesten?
Brunhilde Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 (endret) Jeg oppdaget akkurat det samme, og sendte en e-post der jeg ba om sletting, men det nyttet ikke. Jeg står der fremdeles... Gikk forresten inn på siden nå, og finner dette: Reservasjon mot visning av navn og nummer Oppføringer du finner hos folk.no er enten hentet fra operatørenes egne register eller registrert direkte hos folk.no av eier av et mobilnummer. Du kan selv endre informasjonen som vises for ditt nummer, men du kan ikke reservere deg mot visning hos folk.no spesielt. Hvis du ikke ønsker at informasjon knyttet til ditt navn og nummer skal vises her, må du selv ta kontakt med dem du har tegnet abonnementet ditt hos for å reservere deg mot listing i telefonkatalog og nummeropplysningstjenester. Ser med andre ord som om det ikke er så lett å gjøre noe med. Endret 13. april 2008 av Brunhilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå