Frigg Skrevet 13. april 2008 #1 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg skal til Studio Alf og klippe meg i morgen. Har brukt de en gang før da jeg måtte "redde" håret mitt etter å ha vært hos en annen frisør. Veldig fornøyd den gangen i alle fall Tenkte jeg skulle få frisøren til å klippe en litt rocka frisyre i morgen. Noen andre som har erfaring med Studio Alf? Er frisørene kreative? Har vært til så mange andre frisører, men de finnes jo ikke kreative Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_laila_* Skrevet 13. april 2008 #2 Del Skrevet 13. april 2008 Vært der en gang, superfornøyd!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 13. april 2008 #3 Del Skrevet 13. april 2008 Tror Studio Alf er kjent for å være en av de litt bedre frisørkjedene. Har et par venner som går dit fast, og de er kjempefornøyde. Jeg har vært der én gang, og jeg ble i grunnen ganske fornøyd hvis man ser bort fra at frisøren min var i overkant kreativ, så jeg endte opp med en langt mer rocka frisyre enn hva jeg satte pris på... Jeg sverger til Adam&Eva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 27. juni 2008 #4 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg var nettopp og klipte meg på Studio Alf i Grensen, og har vært der to ganger (hos Axel og Kim). Jeg er vanligvis en ganske kresen kunde som ikke er redd for å si fra hvis jeg ikke er fornøyd, men det har jeg heldigvis sluppet her! Begge gangene har jeg vært kjempefornøyd, og de er så søte og hyggelige på salongen. For kun klipp betalte jeg 595,-, og det er fast pris. Kan absolutt anbefales! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå