Grissini Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 (endret) Ja, dette er da mitt nye prosjekt. Jeg har tenkt at den skal se ut som en slags omslagsjakke med knapper og hemper der hanken er. Jeg har en Bodum presskanne til 8 kopper. Jeg har sett diverse salgsblogger der de har disse til salgs til 450 kr, og derfor er jeg nå i strikkemodus. Har noen en oppskrift liggende? Ellers går det nok greit å bare måle opp masker selv.... Endret 13. april 2008 av Grissini
Mrs. K Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 (endret) Her og her ligger noe som kanskje kan brukes som utgangspunkt Endret 13. april 2008 av Trille
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Skal du ikke tove den da? Mulig jeg har oppskrift, men det må jeg sjekke nærmere. Har i alle fall sett oppskrift.
Grissini Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 Skal du ikke tove den da? Mulig jeg har oppskrift, men det må jeg sjekke nærmere. Har i alle fall sett oppskrift. Jo, den kan gjerne toves. Takker og bukker for oppskrift hvis du har, og tusen takk til deg over også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå