Gjest Gjest Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Hei. Har en ukes tid nå hatt brekninger. Først gikk det en eller to dager mellom hver gang. I går skjedde det tre ganger. Som oftest bare på kveldstid. Kommer nesten ikke opp noe. Spydd en gang bare. Noen som har hatt det og vært gravid? Skjønner ikke hva det er for noe. Sluttet med p-sprøyten i slutten av desember. Bruker ingen form for prevensjon nå. Takk for svar og innspill.
Gjest Indo Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Kan egentlig bare svare for meg selv, men en av grunnene til at jeg kom til å tenke på å ta en graviditetstest, var fordi jeg var småkvalm med brekninger. Begynte å brekke meg av de fleste lukter, også uten å være kvalm. Vel, nå er jeg 24uker+6dager på vei.=) Når skal/skulle du ha mensen da?
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Så da er det mulig. Vel, jeg har ikke fått mensen igjen enda, men eggløsning kommer jo først, så.. Tenker at det kanskje ikke går så fort etter å ha brukt p-sprøyten i to år, men det er vel individuelt. Får ta en test.
KnockedUp Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Jeg var også plaget med brekninger uten å være kvalm da jeg var gravid. Ta en test ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå