Gå til innhold

Kjedelig i operaen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Hun er et menneske som alle oss andre, og hvem klarer å være på topp til en hver tid? Og hvem vet hva man egentlig går til før man står i det med begge bena?

Det er da ikke snakk om til enhver tid. De fleste klarer å klistre på seg et smil og se entusiastisk ut etpar timer i embedets medfør. Ellers får man bli hjemme.

edit:skrivefeil

Endret av Pet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tatt i betraktning at hun mistet stefaren sin et par dager tidligere, så burde hun kanskje heller holdt seg hjemme. Jeg ville også hatt problemer med å se ut som jeg koste meg under slike omstendigheter.

Skrevet

Jeg synes hele opera-opplegget er kvalmt.

Å bruke så mye penger på noe så smalt, når helse-Norge er som det er gir meg en dårlig smak i munnen.

Skrevet
Jeg synes hele opera-opplegget er kvalmt.

Å bruke så mye penger på noe så smalt, når helse-Norge er som det er gir meg en dårlig smak i munnen.

Når helse-Norge er som det er???? Helse Norge pumper mer cash inn i systemet per hode enn hva noe annet europeisk land gjør. Skal vi la være å bruke penger på finkultur fullstendig, fordi folk er feite, late og driter i helsa si? Ja, kanske vi skulle latt være å bruke penger på kultur i det hele tatt, fordi det ikke skal tvinges kroner inn fra enkeltindivider for å lage annet enn basistilbud som skole, veier og helsevesen. Det er jo et ideologisk spm.

Skrevet
Hun skal spille en rolle når hun representerer! De kongelige skal ikke se ut som om de kjeder seg, uansett hvor kjedelig det er! Det er helt sikkert dritkjedelig å være kongelig og det er nok mye de må overvære som er mye kjedeligere enn denne operagallaen, men hun har nå engang valgt dette livet og må prøve å være litt proff.

Jeg, som representant for det folket hun representerer, syns det er helt greit at MM oppfører seg naturlig og må for min del ikke late som hun er noen annen enn det hun er, kongelig eller ei.....

Skrevet
Når helse-Norge er som det er???? Helse Norge pumper mer cash inn i systemet per hode enn hva noe annet europeisk land gjør. Skal vi la være å bruke penger på finkultur fullstendig, fordi folk er feite, late og driter i helsa si?

Mulig jeg blir kvalm av at fiffen i Oslo svinser rundt i et unødvendig bygg, som har kostet hinsides all fornuft, fordi jeg kjenner ei lita jente på 10 år som gikk fra frisk og rask til sterkt hjerneskadet på ti minutter. Nå ligger hun på sykehuset uten rehabiliteringstilbud. Det finnes nemlig ikke ekspertise på sånt her i landet, og ingen støtte til å reise utenlands.

Undres hvordan det er for foreldrene hennes å se Mette Marit og co i de "kjedelige" klærne sine...

Nei, jeg synes ikke finkultur bør prioriteres foran mye viktigere ting. Virkelig ikke.

Og den kommentaren med feite, late og driter i helsa si synes jeg du kunne spart deg. Det er ikke sånn at alle får det de "fortjener".

Skrevet
Mulig jeg blir kvalm av at fiffen i Oslo svinser rundt i et unødvendig bygg, som har kostet hinsides all fornuft, fordi jeg kjenner ei lita jente på 10 år som gikk fra frisk og rask til sterkt hjerneskadet på ti minutter. Nå ligger hun på sykehuset uten rehabiliteringstilbud. Det finnes nemlig ikke ekspertise på sånt her i landet, og ingen støtte til å reise utenlands.

Undres hvordan det er for foreldrene hennes å se Mette Marit og co i de "kjedelige" klærne sine...

Nei, jeg synes ikke finkultur bør prioriteres foran mye viktigere ting. Virkelig ikke.

Og den kommentaren med feite, late og driter i helsa si synes jeg du kunne spart deg. Det er ikke sånn at alle får det de "fortjener".

Må det være et enten/eller? Vi har fint råd til både helse og kultur her i landet, men vi styres av blåruss, og prioriteringene blir dermed ikke helt gode hele tiden. Men det er VI som stemmer frem partiene vi vil ha, og dermed hender det vi får det vi vil ha...

(Nå burde jo strengt tatt de rød/grønne være opptatt av nok midler i skolen og helsevesenet, men det er vel ikke så lett og få alle regnestykker til å gå opp heller. Men dette blir jo en helt annen debatt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...