FoxyFish Skrevet 13. april 2008 #21 Skrevet 13. april 2008 Jeg synes både showet og Mette Marit var flotte. Så det!
Betsy Skrevet 13. april 2008 #22 Skrevet 13. april 2008 Syns hele gallaen var kjempefin!!! Og når det gjelder MM, så syns jeg hun var veldig pen ikveld! Stefaren hennes døde jo for et par dager siden, så da var det passende at hun ikke var "superglam" Helt enig. Synes MM var kjempesøt. Og - jippi for ny opera! Gleder meg til jeg får tatt turen selv.
Gjest Pet Skrevet 13. april 2008 #23 Skrevet 13. april 2008 Jeg synes både showet og Mette Marit var flotte. Så det! Hun virket litt slapp når hun klappet. Ellers var det et fint show.
FoxyFish Skrevet 13. april 2008 #24 Skrevet 13. april 2008 Hun virket litt slapp når hun klappet. Ellers var det et fint show. Hehehe, det er det du har å utsette på henne?
Gjest Pet Skrevet 13. april 2008 #25 Skrevet 13. april 2008 Hehehe, det er det du har å utsette på henne? Nei, jeg har et par ting til, men denne tråden dreier seg vel egentlig om operashowet?
Eplekake Skrevet 13. april 2008 #26 Skrevet 13. april 2008 Til TS: tenk deg en helt vanlig kveld før du skal på fest og du har det vanlige åh gud jeg aaaaaner ikke hva jeg skal ha på meg ritualet. Ikke den, i alle fall ikke den, blir ROMPA mi stor i denne? har jeg hatt på meg denne ofte før??? osv Og etter mange runder med din indre mote-stemme kommer du på fest og, får noen kritiske blikk og noen som sier: Malla, Ærlig talt vi hadde forventet mer av deg! Stakkars MM sier jeg
Eplekake Skrevet 13. april 2008 #27 Skrevet 13. april 2008 Hun virket litt slapp når hun klappet. Ellers var det et fint show. Og en ting til: SLAPP NÅR HUN KLAPPET????? Herregud jeg hadde vært glad bare for å være i live etter en kveld i Operan, hun pleide å gå på rockekonsert på festival før hun ble kongelig, gårsdagen kan bare ikke være på topp 10 listen over MM`s favoritt måter å tilbringe en Lørags kveld på.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #28 Skrevet 14. april 2008 Og en ting til: SLAPP NÅR HUN KLAPPET????? Herregud jeg hadde vært glad bare for å være i live etter en kveld i Operan, hun pleide å gå på rockekonsert på festival før hun ble kongelig, gårsdagen kan bare ikke være på topp 10 listen over MM`s favoritt måter å tilbringe en Lørags kveld på. Hva man ikke må gjennom for å bli dronning.
Paradokset Skrevet 14. april 2008 #29 Skrevet 14. april 2008 (endret) Hehe....folk henger seg så ofte opp i Mette-Marit. Hva med kongen? Synes han alltid går rundt i den samme gråbrune frakken(som han muligens har arvet fra sin far?). Håret er bustete og ansiktet er dradd som om han nettopp har våknet fra en 5-dagers grisefyll. Personlig så gi jeg egentlig blanke i hva de har på seg eller om de klapper litt "slapt"... Endret 14. april 2008 av Paradokset
mysan Skrevet 14. april 2008 #30 Skrevet 14. april 2008 Slapp når hun klappet ja. Det la jeg merke til også det korte øyeblikket jeg var innom programmet, men jeg har sittet i lignende settinger flere ganger, hvor det klappes og klappes gjennom timevis med sceneshow, og jeg kan love at man blir jævlig sliten rett og slett, og til slutt klapper du kun energisk når det er noe du virkelig synes er topp. Sånn er det. Tar man høyde for at hun også mistet stefaren sin bare et par dager i forkant, så synes jeg det var flott at hun i det hele tatt var til stede. Ellers er jeg lei meg for at jeg ikke fikk sett hele showet, men med huset fullt av ungdom så ble jeg bare nedstemt. Jeg skal heller gjøre the real thing en dag jeg ser at de setter opp noe jeg har lyst til å dra og se.
Gjest Frk Åberg Skrevet 14. april 2008 #31 Skrevet 14. april 2008 Hehe....folk henger seg så ofte opp i Mette-Marit. Hva med kongen? Synes han alltid går rundt i den samme gråbrune frakken(som han muligens har arvet fra sin far?). Håret er bustete og ansiktet er dradd som om han nettopp har våknet fra en 5-dagers grisefyll. Personlig så gi jeg egentlig blanke i hva de har på seg eller om de klapper litt "slapt"... Jeg syns Mette Marit er fin, jeg.
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 14. april 2008 #32 Skrevet 14. april 2008 Hehe, så morsomt. Jeg har inntrykk av at mange mener de kongelige bare er betalt for å vinke til folket. Og nå klages det over klappemetoden deres? Jeg er neimen ikke sikker på om det tyder på for høye eller for lave krav..
Gjest republikaner Skrevet 14. april 2008 #33 Skrevet 14. april 2008 Må bare kommentere denne - selv om jeg egentlig syns diskusjoner om MM er dumme.... Å unnskylde MMs dårlige klesstil med at hun er trebarns mor i tidsklemme er bare for dumt! Ærlig talt - dama har tjenerskap på hver finger, både for å ta unna husarbeid og barnepass OG som bistand mht. klesdrakt. Ikke jobber hun heller. Sammenlignet med Victoria fra Sverige var MM (som vanlig) blass, så ut som hun hadde på seg nattkjole av den mer gammeldagse typen. Dessuten kunne hun godt satt opp håret, det tar seg mye bedre ut i en gala-sammenheng. Hun så ellers ut som om hun kjedet seg i samtlige klipp av henne jeg så. Det syns jeg heller ikke tar seg ut - det å delta på ting en syns er kjedelig er faktisk en del av hennes oppgaver. Og da bør hun være såpass profesjonell at hun i det minste ser interessert ut. Hvor vanskelig er det, liksom?? Noen burde og lære henne å klappe, en risikerer å få seg en på tryne når en sitter ved siden av henne.... Operabygget var derimot fantastisk, så jeg skal dit så snart jeg kan!
Gjest Operagjenger Skrevet 14. april 2008 #34 Skrevet 14. april 2008 Jeg var faktisk i Operaen på åpningsgallaen, og det var alt annet enn kjedelig! Men så så ikke jeg Mette Marit heller, da, hun satt under meg...
Gjest Casey Skrevet 14. april 2008 #35 Skrevet 14. april 2008 Denne tråden forvirrer meg. Ingen moderatorer reagerer på at en tråd om operaen handler om Mette-Marit. I tillegg får den stå under "Aktuelle saker"?!
Kamikatze Skrevet 15. april 2008 #36 Skrevet 15. april 2008 Jeg var faktisk i Operaen på åpningsgallaen, og det var alt annet (...) Lenken din virker ikke
estrella Skrevet 15. april 2008 #37 Skrevet 15. april 2008 http://www.nrk.no/nyheter/1.5374656?index=...gallery-content Pen er hun! Jeg synst hun er kjempepen Søt er hun^^
hjertesukka Skrevet 15. april 2008 #38 Skrevet 15. april 2008 Håret er bustete og ansiktet er dradd som om han nettopp har våknet fra en 5-dagers grisefyll. Litt OT, men har tenkt det samme. Håper jeg får komme i den nye operaen snart, den er praktfull.
Gjest Pet Skrevet 15. april 2008 #39 Skrevet 15. april 2008 Og en ting til: SLAPP NÅR HUN KLAPPET????? Herregud jeg hadde vært glad bare for å være i live etter en kveld i Operan, hun pleide å gå på rockekonsert på festival før hun ble kongelig, gårsdagen kan bare ikke være på topp 10 listen over MM`s favoritt måter å tilbringe en Lørags kveld på. Hun skal spille en rolle når hun representerer! De kongelige skal ikke se ut som om de kjeder seg, uansett hvor kjedelig det er! Det er helt sikkert dritkjedelig å være kongelig og det er nok mye de må overvære som er mye kjedeligere enn denne operagallaen, men hun har nå engang valgt dette livet og må prøve å være litt proff.
mysan Skrevet 15. april 2008 #40 Skrevet 15. april 2008 Hun er et menneske som alle oss andre, og hvem klarer å være på topp til en hver tid? Og hvem vet hva man egentlig går til før man står i det med begge bena?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå