Gjest Gjest Skrevet 12. april 2008 #1 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg skal gifte meg i Trondheim i mai, og lurer på om dere har noen anbefalinger om frisør og blomster i byen? Bor ikke der selv, så syns akkurat det er litt vanskelig... Tenkte å ha en helt enkel bukett, muligens calla-liljer. Noen som vet pris på det? Og hvilken butikk skal jeg gå i? Hvor lenge før dagen bør jeg bestille? Og frisør...Har så kort hår nå at jeg ikke kan få satt det opp, men tenkte å få det ordnet fint. Tips om flink frisør, helst i sentrum? Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frey Skrevet 12. april 2008 #2 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg giftet meg i august i fjor og hadde fem store calla med noen strå som bukett. Disse bestilte jeg hos blomsterbutikken på Migosenteret på Byåsen. Små calla som knapphullsblomster kjøpte jeg også der, samt 20 stk hvite/lilla calla med strå til borddekorasjoner. Kjempegod service og betalte drøyt 2000 for alt. Frisøren min jobber ikke lørdager men gjorde et unntak for meg så der kan jeg ikke hjelpe deg. Lurte du på restaurant også? Stort eller lite selskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterdekoratør Skrevet 12. april 2008 #3 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg skal gifte meg i Trondheim i mai, og lurer på om dere har noen anbefalinger om frisør og blomster i byen? Bor ikke der selv, så syns akkurat det er litt vanskelig... Tenkte å ha en helt enkel bukett, muligens calla-liljer. Noen som vet pris på det? Og hvilken butikk skal jeg gå i? Hvor lenge før dagen bør jeg bestille? Og frisør...Har så kort hår nå at jeg ikke kan få satt det opp, men tenkte å få det ordnet fint. Tips om flink frisør, helst i sentrum? Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #4 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg giftet meg i august i fjor og hadde fem store calla med noen strå som bukett. Disse bestilte jeg hos blomsterbutikken på Migosenteret på Byåsen. Små calla som knapphullsblomster kjøpte jeg også der, samt 20 stk hvite/lilla calla med strå til borddekorasjoner. Kjempegod service og betalte drøyt 2000 for alt. Frisøren min jobber ikke lørdager men gjorde et unntak for meg så der kan jeg ikke hjelpe deg. Lurte du på restaurant også? Stort eller lite selskap? Lite selskap - kun 6 stk tilsammen. Har tenkt på Chablis, erfaringer? Blir det for lite med 3 calla tror du? Vil ikke ha en stor bukett... Er calla noe som må bestilles lenge på forhånd, eller har butikkene dette som regel inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #5 Del Skrevet 13. april 2008 Hadde du skrevet et svar, "Blomsterdekoratør" ? Får det ikke opp, isåfall;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. april 2008 #6 Del Skrevet 13. april 2008 Her er en restaurant du kan sjekke ut for ett mindre selskap; http://www.fembord.com/index.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. april 2008 #7 Del Skrevet 13. april 2008 Ellers liker jeg Emilies.... det er også en liten restaurant med bare noen få bord: http://emilies.no/public.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. april 2008 #8 Del Skrevet 13. april 2008 http://www.byhaven.no/newsite/index.php Blomsterbutikken her leverte i allefall flotte callaer til min venninnes bryllup. Jeg mener å huske at hun bestilte en uke før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #9 Del Skrevet 13. april 2008 Credo har også veldig bra mat Vet ikke helt om det er så romantisk der, jeg har bare spist i 2.etasje (hvor man bare får "dagens", til ca 125 kr), ikke i selve restauranten. Ellers skal Emilies være bra, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå