Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ohh Alice, whert art touh?

Jeg synes forøvrig du er skikkelig teit og slem som ikke har dagbok, for de har jo stengt tråden om pmen fra hun engelske, hvordan skal jeg nå få utløp for min fornærmelse over at jeg ikke får slike mail og pm?

Jeg følte vi fikk en connection.. du forstod min fornærmelse og kom med slike veltalende diss...

Men ok, bare vær sånn du!

(Hvis du ombestemmer deg, så er denne tråden åpen for videre diskusjon altså... :sjenert:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Reka, jeg har stor forståelse for at du ble både såra og vonbråten da den PMen som alle andre på KG fikk aldri landet i din innboks. Det var skikkelig råttent gjort av hun der dama å diskriminere deg på den måten. Kan tenke meg at du satt der og ventet og ventet, sjekket meldingsboksen din både titt og ofte, sånn i tilfelle varslingssystemet ikke funket. Men nei... til slutt måtte du bare innse det... det ville nok aldri komme et tilbud om kjærlighet på dårlig engelsk til deg.

Men fortvil ikke. Snart begynner nok ryktene å gå på nettet om Reka, som er med på det meste. Tror kanskje det var den boka du sitter med nesa i som skremte. Hun dama var nok redd for å være deg intellektuelt underlegen.

:sexy:

Skrevet

Jeg vil også ha «kjærlighet på dårlig engelsk».

Skrevet
Kjære Reka, jeg har stor forståelse for at du ble både såra og vonbråten da den PMen som alle andre på KG fikk aldri landet i din innboks. Det var skikkelig råttent gjort av hun der dama å diskriminere deg på den måten. Kan tenke meg at du satt der og ventet og ventet, sjekket meldingsboksen din både titt og ofte, sånn i tilfelle varslingssystemet ikke funket. Men nei... til slutt måtte du bare innse det... det ville nok aldri komme et tilbud om kjærlighet på dårlig engelsk til deg.

Men fortvil ikke. Snart begynner nok ryktene å gå på nettet om Reka, som er med på det meste. Tror kanskje det var den boka du sitter med nesa i som skremte. Hun dama var nok redd for å være deg intellektuelt underlegen.

:sexy:

Det håper jeg virkelig. Dette er en vond tid, hadde aldri trodd at folk være slik. Alt jeg vil ha er en liten pm med et tilbud om date på dårlig engelsk. Men de som får er jo bare de som ikke vil ha. Sukk, jeg får vel bare innse det, hun er allergisk mot skalldyr...

:sukk:

Skrevet
Jeg vil også ha «kjærlighet på dårlig engelsk».

Har du heller ikke fått kevlar? Det er fryktelig trist, kjenner meg ganske fornærmet. Men godt å høre at jeg ikke er den eneste..

Skrevet
Har du heller ikke fått kevlar? Det er fryktelig trist, kjenner meg ganske fornærmet. Men godt å høre at jeg ikke er den eneste..

Hihi....ikke noe kjærlighet på dårlig engelsk her heller. Men kanskje like greit, hadde vel bare klart å irritere meg over det!

Skrevet

Da Kine Hellebust sang "Det er lett å si jeg elsker deg på engelsk", tror jeg ikke hun tok den dama med i betraktningen. Selv om jeg personlig valgte å avstå fra tilbudet - til tross for at jeg vaklet en stund, håper jeg at hun får en partner en gang. Så vidt jeg forstår, er forholdene nokså kleine i Afrika.

Pssst! Reka, du kan jo vise initiativ og sende Kevlar en mail med tilbud om kjærlighet på dårlig engelsk... han vil jo også ha.

Skrevet
Da Kine Hellebust sang "Det er lett å si jeg elsker deg på engelsk", tror jeg ikke hun tok den dama med i betraktningen. Selv om jeg personlig valgte å avstå fra tilbudet - til tross for at jeg vaklet en stund, håper jeg at hun får en partner en gang. Så vidt jeg forstår, er forholdene nokså kleine i Afrika.

Pssst! Reka, du kan jo vise initiativ og sende Kevlar en mail med tilbud om kjærlighet på dårlig engelsk... han vil jo også ha.

Jeg tror hun bare må fortsette med pmene sine, til hun får napp... Har prøvd å signaliserer både med røyksignaler og tankeoverføring, men hittil uten hell.. Får vel bare fortsette eller ta hintet, hun er ikke intressert..

Jeg tor nok egentlig at Kevlar, Amelie_85 og jeg må starte vår egen klubb.

"Klubben for de som ikke har fått kjærlighetstilbud på dårlig engelsk".

Skrevet

Wanna have love? We can make sex, yuo nao?

Skrevet
Wanna have love? We can make sex, yuo nao?

Me love you long time.

Skrevet
Jeg tror hun bare må fortsette med pmene sine, til hun får napp... Har prøvd å signaliserer både med røyksignaler og tankeoverføring, men hittil uten hell.. Får vel bare fortsette eller ta hintet, hun er ikke intressert..

Nei, du må nok bare innse at det skipet har seilt. Sorry.

Tror nok at en støttegruppe kan være en god ide. :popcorn:

Skrevet
Nei, du må nok bare innse at det skipet har seilt. Sorry.

Tror nok at en støttegruppe kan være en god ide. :popcorn:

Leder du gruppa?

Skrevet
Leder du gruppa?

Nei, tror nok det må bli Reka. Her er min stemme :goodbye:

Jeg fikk jo mail, og har derfor ingen forutsetninger til å forstå de følelsene som raser gjennom et sart sinn når man ikke får tilbud om kjærlighet på dårlig engelsk. Men jeg kan være støttemedlem, eller noe sånt.

Skrevet
Nei, tror nok det må bli Reka. Her er min stemme :goodbye:

Jeg fikk jo mail, og har derfor ingen forutsetninger til å forstå de følelsene som raser gjennom et sart sinn når man ikke får tilbud om kjærlighet på dårlig engelsk. Men jeg kan være støttemedlem, eller noe sånt.

Sant nok, sant nok. Vi får vel klare oss alene :gråte:

Skrevet

Jeg kan godt melde meg som leder altså, hva skal vi kalle denne støtteklubben?

Du må nok være støttemedlem Alice, slik at om du får flere pmer kan du holde oss underetter og sånn..

Hva skal støttegruppen hete a?

Noen forslag?

Skrevet
Sant nok, sant nok. Vi får vel klare oss alene :gråte:

Så, så :klem: Jeg sier som min gode venn Ivar "Det blir nok likar i mårra"

Skrevet
Jeg kan godt melde meg som leder altså, hva skal vi kalle denne støtteklubben?

Du må nok være støttemedlem Alice, slik at om du får flere pmer kan du holde oss underetter og sånn..

Hva skal støttegruppen hete a?

Noen forslag?

Hmmm......prøvde å tenke ut en smart forkortelse DUDKPE, men det ble teit. De uten dårlig kjærlighetsærklæring på engelsk :fnise:

Nei, kanskje noe annet ja :klø:

Så, så :klem: Jeg sier som min gode venn Ivar "Det blir nok likar i mårra"

Får satse på det da :sukk:

Skrevet
Hmmm......prøvde å tenke ut en smart forkortelse DUDKPE, men det ble teit. De uten dårlig kjærlighetsærklæring på engelsk :fnise:

Nei, kanskje noe annet ja :klø:

Det må vel i såfall DUKPDE; de uten kjærlighetserklæring på dårlig engelsk. Veldig fengende. :fnise: For ikke å snakke om at det bare ruller av tunga... :fnise:

Skrevet

Jeg likte begge forkortelsene jeg, noe langt, men fengende!! Egentlig synes jeg vi burde trykke opp masse gensere og bokser og sokker og undertøy osv osv, slik at hele garderoben vår kan bli byttet ut. Da vil vi kunne gå rundt og spre vår støtteklubb til resten av verdens stakkarer..

Men hva skal du være a Alice?

Du kan jo være en SISFDUKPDE

(Støttemedlem i støtteklubben for de uten kjærlighetserklæring på dårlig engelsk)

Skrevet

Jeg synes for øvrig at det ikke bli no likar i dag jeg da.. :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...