Gå til innhold

The Secret Dreamworld of a Shopaholic

Nolita

Anbefalte innlegg

Hehe, New York var definitivt min favorittby før første gangen jeg dro over (som da var den gangen jeg flytta dit) og forventningene ble innfridd til de grader. Eneste ulempen er at det er kjempevanskelig å bli kjent med folk, så er glad for at vi var hele 4 stykker der en periode fra Europa som holdt sammen. Det var 3 gutter fra bedriften til sambo og så meg :P Så jeg hadde jo kjemperar humor når jeg kom til Norge igjen.. :D

Bodde midt i byen ja, i krysset mellom 7th avenue og 51st street. Det var kult den første uka, men så ble det bare slitsomt, men bare et kvartal unna jobben til kjæresten min så vi sparte en del på metrocard da, selv om det er billig. Jeg som ikke gjorde noe fornuftig kunne jo gå dit jeg ville uansett.

Shoppinga er helt fantastisk..Jeg får helt vondt i magen bare jeg tenker på det :) Og nå skal jeg snart tilbake :) Og da skal mammaen min får se hva jeg prater om, for hun skjønner det ikke :) Er veldig koselig å ha henne med, men skulle ønske at vi enten hadde med oss en person til eller at jeg reiste alene, for nå er jeg jo veldig bundet til henne da, for hun kan jo ikke være alene der som ikke snakker engelsk. Dessuten får hun se hvor mye penger jeg bruker, håper bare hun blir forvirret av dollarkursen ;)

Den siste uka har det vært lite shopping, sparer meg til storbyen, men har jo sett meg ut masse jeg skal ha da :) Om ikke annet.

1.mai jobba jeg, så ble ikke mye tog på meg.. Enn på deg? Fikk du gjort noe spesielt?

KG-treff er at folk fra KG møtes :) Har vært på 2 og det er like morro hver gang og se hvilke navn som skjuler seg bak nickene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det bare 2 uker til jeg reiser.. Har funnet ut hvilken kino av mine faste kinoer som sender Sex og Singellivfilmen først og, så skal bestille billetter i morgen. Så da blir det film på meg den 29 mai klokka 00:01 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...