Nolita Skrevet 12. april 2008 #1 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg burde ikke gjøre dette, men kanskje greit å få ned på papiret hvor mye jeg bruker på klær, sminke, sko og dilladall generelt.. Kanskje jeg slutter å handle når jeg ser hvor pengene blir av? Har vært veldig ille de to siste ukene, har fått fast jobb, og da er det lettere å bruke penger siden jeg vet de kommer inn igjen.. De 2 siste ukene har jeg kjøpt: 1 gul tubekjole fra H&M 1 rosa kjole fra Gina Tricot 1 blå kjole fra Gina Tricot Cardiganer fra GT (lysegrønn,hvit,rød,rosa,lilla og gul) 1 oversized topp i turkis fra GT 1 lilla topp fra Bik Bok 2 gule topper fra Bik Bok 1 rosa topp fra Bik Bok 1 hvit topp fra Bik Bok 1 hvit genser fra Bik Bok 1 grå strikket cardigan fra Bik Bok 1 lilla topp fra Oasis med korte ermer og høy hals 1 petrolgrønnblå polo fra Oasis 1 mørkeblå Seven for all mankind jeans med rosa A-pocket 1 langt smykke fra GT 1 hvitt belte fra GT 1 gammelrosa silkekjole fra Bik Bok 1 beige trenchcoat fra Vero Moda 1 hvit trenchcoat fra Vero Moda 1 grå skinnjakke fra Vero Moda I dag endte jeg opp med: 1 grå topp fra Only 1 hvit topp fra Only 1 mørkeblå jeans fra Vero Moda 750 ml Tigi bedhead brunette godess sjampoo og balsam Venter på: 1 pakke med 15 1/8oz glitterakryl 1 pakke med 15 1/8oz fargeakryl 1 geletopcoat 1 pakke med 1000 tipper fra ezflow 1 pakke med 500 glasstipper fra ezflow 1 pakke med forskjellige filer men trøster meg med at dette er for jobben sin del.. Tror ikke det blir shopping på en stund nå da, har fri mandag, men skal prøve å unngå byen, bare så vanvittig kjedelig å bo 5 minutters gange fra sentrum, og at begge jobbene mine er i sentrum. Skal på kurs på tirsdags morgen, og gleder meg vanvittig til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolita Skrevet 13. april 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 13. april 2008 Sitter å prøvere å budsjettere New York-turen min i mai, hva MÅ jeg ha? Fly og hotell slipper jeg heldigvis å tenke på, fikk turen i gave og bor gratis (men skal betale 1000 dollar for å være snill da, er snakk om 10 netter). Skal kjøpe enten der borte eller via nett: Atlanticcity i gult muligens også i rosa og turkis, men det er ikke førstepri Svart kjolke Kimono må kjøpes på nett, ser de er på salg nå så tar ikke sjansen Disse fra i amaretto Denne - enten i rød eller blå Skal også tanke opp med Seven for all mankind-jeans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superMe Skrevet 14. april 2008 #3 Del Skrevet 14. april 2008 Høres spennende ut med tur til New York! Hva jobber du med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolita Skrevet 14. april 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg jobber i et busselskap - med kundekontakt, og så jobber jeg som negledesigner på deltid bare for å kunne gjøre noe helt annet New York er herlig, jeg elsker den byen av hele mitt hjerte. Nå har sambo fått tilbud om ny jobb, og den er fast her i Norge, så da er det liksom ingen sjans til å få flytte og bo i New York igjen - og det er litt trist. Men nå kan vi jo begynne å kjøpe leilighet da, siden vi vet hvor vi skal bo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 15. april 2008 #5 Del Skrevet 15. april 2008 Jøss, så mye du har shoppet de siste ukene da! Så moro! Så heldig du er som skal til New York! Jeg har alltid drømt om å dra dit, høres ut som en utrolig spennende by. Er jo genialt å dra dit nå som dollarkursen er så lav. Har du bodd i New York før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolita Skrevet 16. april 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 16. april 2008 Jøss, så mye du har shoppet de siste ukene da! Så moro! Så heldig du er som skal til New York! Jeg har alltid drømt om å dra dit, høres ut som en utrolig spennende by. Er jo genialt å dra dit nå som dollarkursen er så lav. Har du bodd i New York før? Hehe, jeg synes faktisk ikke det er så mye jeg. Hadde glemt 3 toppet fra Blend på lista så jeg, hehe, så ups men ingen som trenger å vite, iallefall ikke sambo som klager over at jeg bruker for mye penger.. Ja, bodde noen måneder i New York i 2007, var kjærligheten som fikk meg over havet. Og jommen var det ikke den samme kjærligheten som har fått meg stuck i Oslo i all overskuelig fremtid Den som tjener best og har best jobb bestemmer. Er en helt sinnsyk bra by, gleder meg vanvittig til å komme dit igjen, selv om mamma skal være med, men blir nok ok fordi Håper hun blir like hekta som meg, sånn at hun må reise hvert år og ha med meg som engelsktolk :D I helga skal vi på visning på leilighet, treroms i Oslo, blir skummelt med så mye lån, men må til, så da må jeg kutte ned på shopping da.. Fikk heldigvis hele prisantydningen i lån da, så har jeg en ok egenkapital på konto, så håper det holder. Men vil jo ha den billigst mulig.. Ellers har jeg fått en gel it topcoat neglelakk i posten, meen det er jo jobb Skal kjøpe neglelakker og diverse stæsj på TL-butikken i morgen, fant en utrolig herlig hot pink lakk som jeg bare må ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tnita Skrevet 18. april 2008 #7 Del Skrevet 18. april 2008 Så mye shopping du har fått gjort! Den kjolen fra VS har jeg også titta litt på. Syns den er så fin med den knot-en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolita Skrevet 18. april 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg er helt kronisk når det gjelder shopping Men så er det jo gøy også da.. Den VS-kjolen er nok genial, da har man nesten en kjole til alle anledninger, uten at folk skjønner at det er samme kjolen Tror den kan være fin i sommer Fikk handla litt stæsj i går og i dag og, noen neglelakker og forskjellig.. Skal kjøpe meg sko i morgen, har noen oppe til vurdering Nå sitter jeg å spiser sjokolade.. Min andre store last.. Litt kjedelig ting som skjedde på jobben, så er litt lei meg Og ikke fikk jeg være med på KG-treff heller pga av det.. men sånn er livet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolita Skrevet 19. april 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 19. april 2008 Har shoppet litt i dag også.. ups Ble bare et svart skjørt fra GT, med høyt liv og 50-talls fasong Love love love Og et svart topp med noe sølvmønster fra Cubus Men er nøgd.. Neste uke skal jeg kjøpe meg Wii Fit Ser ganske moro ut så må prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 19. april 2008 #10 Del Skrevet 19. april 2008 Har shoppet litt i dag også.. ups Ble bare et svart skjørt fra GT, med høyt liv og 50-talls fasong Love love love Og et svart topp med noe sølvmønster fra Cubus Men er nøgd.. Det skjørtet vart eg veldig nysgjerrig på...har du bilete eller link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolita Skrevet 19. april 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 19. april 2008 Gina Tricot så på kjoler og skjørt, linje 2 nesten helt til høyre.. Det som heter Mary.. Så ikke så fint ut der, men var kjempefint på meg som er litt curvy iallfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolita Skrevet 19. april 2008 Forfatter #12 Del Skrevet 19. april 2008 I dag var det skikkelig vår her i Oslo, så fikk hatt på meg småskoene for første gang i år, sånn på ordentlig.. Har fått lufta tærne og det er så deilig Sliter med å finne sko i Norge, siden alle har for lav hæl og det irriterer meg.. :S Skal ha skyhøye hæler eller ingenting, ikke mellomting som norske butikker er eksperter på: Ønskeliste: Polkadot pumps De rosa med veldig artig detalj bak Mine favorittjeans - A-pocket fra 7FAM.. Ny farge Kjortel (?) fra Ella Moss Topp fra Ella Moss Et par pumps eller 5 fra Christian Louboutin er heller ikke å forakte Den som bare hadde hatt masse penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tnita Skrevet 19. april 2008 #13 Del Skrevet 19. april 2008 Så lekre sko!!! Hadde helt glemt Fredericks of Hollywood, må ta en titt der selv. Lenge siden jeg har shoppa derfra nå. Den siste fra Ella Moss var kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolita Skrevet 19. april 2008 Forfatter #14 Del Skrevet 19. april 2008 Så lekre sko!!! Hadde helt glemt Fredericks of Hollywood, må ta en titt der selv. Lenge siden jeg har shoppa derfra nå. Den siste fra Ella Moss var kjempesøt! Fredericks shipper ikke til Norge lengre.. Og det går ikke an å bruke jetcarrier heller, siden de krever amerikansk eller canadisk billing-adress Men de har mye fint, og billig undertøy i store størrelser.. Heldigvis har jeg kontakter, men er jo nesten en heltidsjobb å drive å videresende og kjøpe ting for meg hvis jeg ikke hadde tatt meg selv i nakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tnita Skrevet 19. april 2008 #15 Del Skrevet 19. april 2008 Det var synd de ikke shipper til norge lengre, tenkte å kjøpe meg nyte nattkjoler derfra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolita Skrevet 20. april 2008 Forfatter #16 Del Skrevet 20. april 2008 Det var synd de ikke shipper til norge lengre, tenkte å kjøpe meg nyte nattkjoler derfra... Ja, er mye der jeg kunne tenke meg, men får se, må være gjerrig nå Har vært på visning i dag på en leilighet.. Har så lyst på, så nå lønner det seg å ha is i magen.. Skal legge inn bud i morgen, men sitter å regner på hvor høyt vi eventuelt vi kan gå, vi har ca. 80 000 over prisantydning. Men vil jo ha den billigst mulig. Har vært få på visning, og ingen bud enda, så vi får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tnita Skrevet 20. april 2008 #17 Del Skrevet 20. april 2008 Så spennende med ny leilighet! Lykke til med budgivingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolita Skrevet 22. april 2008 Forfatter #18 Del Skrevet 22. april 2008 Ble ikke leilighet på oss, gikk over 250 000 over vårt første bud, så vi måtte gi oss etterhvert. Bedre lykke neste gang. Trøsteshopping: Ice drops fra Tone Lise 5 minilakker fra TLD gulrotkake på Evita Espressobar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolita Skrevet 28. april 2008 Forfatter #19 Del Skrevet 28. april 2008 Har blitt dårlig med shopping i helga, siden jeg har jobbet overtid. Litt kjedelig, siden vi er 3 som jobber heltid, og 13 som jobber deltid, og det er heltidene som alltid må jobbe ekstra hvis noen er syke. Synes ikke det er helt riktig, men nå skal jo jeg snart på ferie, så jeg klager ikke trenger pengene, men det burde jo ikke være sånn.. Fikk handla med nytt undertøy fra La Senza da, i litt spreke farger Holder på å brune meg opp til sommeren, så da er det jo fint med litt farge på tøyet også Kjøpte også en solkrem som gjør at man blir fortere brun, så synes jeg ser stor forskjell allerede.. Akkurat nå er jeg litt brent på puppene da, tenker ikke over at de er helt oppi lysrørene vettu, og at de ikke ser sola så ofte Så får ta et par dagers pause Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 30. april 2008 #20 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Oi, så heldig du er som skal til New York! Det er min favorittby (har aldri vore der... ) i tillegg til London (som eg skal til i oktober!!!). Du er ekstra heldig som har budd der! Budde du i byen-byen? Eller utanfor? Den byen verkar berre å vera så spennande, spesielt på shoppingfronten Så masse fint du har kjøpt deg! Dumt det ikkje vart nokon leiligheit, men det er jo ofte greit å ikkje ta ein av dei fyrste Falt du for den du såg på? Eller var det like greit å ikkje nå heilt fram i budrunden? Har du planar for 1. mai? Sjølv syns eg det er kjedeleg med ein fridag som er faktisk endå meir kjedeleg enn ein søndag (butikkane er ikkje opne ). Kva er KG-treff, forresten? Ha ein fiiin 1. mai Endret 30. april 2008 av Discokula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå