Gjest en som lurer Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Hm lurer litt på hvordan kjolen min skal se ut. Jeg er 34 år, ser det da dumt ut med slep, slør og stasj? Eller hva sier dere? Har igrunn funnet min drømme kjole.
Hu i Svingen Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Lange ermer og høy hals er et must når man har passert 30!
Gjest Zia Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Lange ermer og høy hals er et must når man har passert 30! Dessuten bør man ikke glemme at man for all del ikke kan ha hvit kjole dersom man ikke er jomfru.
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Hm lurer litt på hvordan kjolen min skal se ut. Jeg er 34 år, ser det da dumt ut med slep, slør og stasj? Eller hva sier dere? Har igrunn funnet min drømme kjole. Ikke i det hele tatt!! Jeg er 8 år eldre enn deg, og jeg skal ha "full pakke". I begynnelsen synes jeg også at slør kanskje ble litt for mye av det gode, når man er så pass gammel osv... Men, - når jeg prøvde brudekjolen kom sløret automatisk på, og jeg følte meg ikke for gammel for det. Prøv, og føl deg fram. 34 år er jo ingen alder for å gifte seg i dag. De aller fleste har nok slør - uansett alder. Bare se på brudekjoleannonsene på FINN.no! Lykke til!
Gjest godt gift Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Finn en kjole som kler deg godt, alder er uten betydning.
Meme Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Når du er 34 og skal gifte deg så skal du ha akkurat den kjolen og det tilbehøret du ønsker deg. Det synes jeg nemlig at en skal ha uansett alder, så kjøp drømmekjolen du!
Elliebellie Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Når du er 34 og skal gifte deg så skal du ha akkurat den kjolen og det tilbehøret du ønsker deg. Det synes jeg nemlig at en skal ha uansett alder, så kjøp drømmekjolen du! Signerer . Er selv 34 og skal ha både slør og annet stæsj...
SøsterLiten Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 34 er da ingen alder!! det er jo mange som gifter seg da! jeg synes du skal ha akkurat den kjolen du ønsker m/eller uten slør! synes heller du skal tenke på passform, farge og stil fremfor å bekymre deg for sånne ting! lange ermer og høy hals etter 30... lykke til på kjole jakt! det er super koselig! håper du får kjolen du alltid har drømt om!
LilleEkorn Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 Gå for akkurat det du har lyst på! :rødme:
Possibly Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Jeg trodde først det var snakk om størrelse 34. Det falt meg ikke engang inn at det hadde med alder å gjøre. Jeg synes ikke man er spesielt gammel som 34-åring.
Elliebellie Skrevet 16. april 2008 #12 Skrevet 16. april 2008 Jeg trodde først det var snakk om størrelse 34. Det falt meg ikke engang inn at det hadde med alder å gjøre. Jeg synes ikke man er spesielt gammel som 34-åring. Takk Elliebellie - 34 år
Prinsesse Snuppelure Skrevet 16. april 2008 #13 Skrevet 16. april 2008 Hei! Jeg er like gammel som deg, og kjører full pakke med stooor flott "prinsesse"kjole, laaaangt slør og krone på hodet...! Halloo - er du brud, så er du brud - og du gjør som du har lyst til! LYKKE TIL! ps hvordan ser kjolen din ut da? Hm lurer litt på hvordan kjolen min skal se ut. Jeg er 34 år, ser det da dumt ut med slep, slør og stasj? Eller hva sier dere? Har igrunn funnet min drømme kjole.
lirypa Skrevet 16. april 2008 #14 Skrevet 16. april 2008 34 er da ingen alder!! det er jo mange som gifter seg da! jeg synes du skal ha akkurat den kjolen du ønsker m/eller uten slør! synes heller du skal tenke på passform, farge og stil fremfor å bekymre deg for sånne ting! lange ermer og høy hals etter 30... lykke til på kjole jakt! det er super koselig! håper du får kjolen du alltid har drømt om! Jeg skriver under på denne Jeg kommer til å være 34 når jeg gifter meg neste høst/seinsommer... Det blir ikke slør på meg tror jeg, men det er kun fordi jeg føler det ikke passer til kjolen jeg skal ha. Det har ingenting med alderen min å gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå