Gå til innhold

Sex uten kyss

Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Padmee,

så du mener det er viktigere å ikke snakke med noen om sex enn

å gjøre noe som kanskje medfører at du og mannen din får

en sterk, positiv fellesopplevelse som kanskje medfører at dere

får et mye bedre forhold?

Du sier det er viktig for deg at barnet ditt har en far. Hvor

viktig er det for deg å ha et best mulig forhold til han som

du vil skal leve sammen med deg og barnet?

Du er ikke villig til å betale det "å snakke med en fremmed"?

...

Nei, det skjønner jeg ikke. Hvordan kan en ha glede over at noen misbruker kroppen ens? Jeg skjønner det bare ikke......

Sex er jo bare noe som er oppfunnet av gutter slik at de kan få full kontroll og råderett over jenter...

Har du noen gang hatt en orgasme?

Gabriel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gabriel

Ja, jeg har hatt orgasme, og jeg hater det. Kan bare ikke fordra det i det hele tatt. Det er jo bare ekkelt.

Jeg og min mann har et bra forhold. Vi er relativt gode venner, selv om vi var nærmere før vi begynte å ha sex. Kanskje det er det som er problemet, at jeg ikke helt takler å ha sex med noen som jeg anser som en venn? Jeg har tenkt litt på det, men kommer ikke til noen konklusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Gabriel

Ja, jeg har hatt orgasme, og jeg hater det. Kan bare ikke fordra det i det hele tatt. Det er jo bare ekkelt.

Da er d ikke orgasme du har hatt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, Sexysadie, det er orgasme jeg har hatt. Jeg er ikke så uerfaren at jeg ikke vet hva en orgasme er. Men jeg må vel få lov til å ikke like det vel? Jam jeg vet at det liksom skal være det beste her i verden, men jeg liker det altså ikke. Kan jeg få lov til det, eller er det noen regler mot sånt?

Vet at jeg kanksje var litt krass nå, men jeg liker bare ikke å bli fortalt noe av andre som den/de ikke kan vite noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet ikke kontrollen, det gjør jeg aldri. Den eneste gangen jeg har mistet kontrollen over noe kroppen gjorde var da jeg fødte jenta mi, og til og med da hadde jeg en viss kontroll over ting.

Jeg liker bare ikke følelsen, er det så merkelig? Jeg klarer bare ikke å få meg til å like det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Padmee,

Jeg er nysgjerrig og spør kanskje mer enn jeg burde...

Du får bare si ifra hvis du synes jeg er for nærgående...

Jeg respektere at du føler som du gjør. Siden det er ganske forskjellig

fra hva jeg er vant med så er jeg nysgjerrig på å forstå

hvordan du tenker.

Gabriel

Jeg og min mann har et bra forhold. Vi er relativt gode venner, selv om vi var nærmere før vi begynte å ha sex. Kanskje det er det som er problemet, at jeg ikke helt takler å ha sex med noen som jeg anser som en venn? Jeg har tenkt litt på det, men kommer ikke til noen konklusjon.

Jeg lurer på hvorfor du opplevde orgasmen som ekkel. Var det fysisk

vondt, følte du at du mistet kontrollen/"masken" på en måte du

ikke likte, var det for vått eller hva var det du mislikte?

Du skriver at du og din man har et bra forhold og at dere er relativt

gode venner. Det er viktig og kanskje det viktigste i et samliv.

Du sier at du kanskje ikke takler å ha sex med noen som du anser

som en venn: Det virket ut fra hva du skrev tidligere at

du ikke (ikke engang i fantasien) kunne tenke deg å sex med noen

andre heller ("en fantasi elsker"). Er det riktig?

Gabriel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gabriel, det gjør ikke noe at du spør og jeg skal svare så godt jeg kan.

Jeg liker bare ikke følelsen en orgasme gir, men jeg mister ikke kontrollen. Dette har jeg forklart til SS, så du kan lese svaret mitt der.

Det er riktig at jeg ikke kan tenke meg å ha sex med noen, og siden sex er noe jeg aldri fantaserer om så kunne jeg heller ikke tenke med dette i fantasien.

Jeg vet at jeg er annerledes, og det har jeg godtatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Padmee

Er det viktig for deg å ikke miste kontrollen over kroppen din?

Hvis ja: Hvordan takler du å være full eller å være syk?

Gabriel

(Sexysadie og ditt innlegg kom innimellom mitt forrige svar. Modifiser

svaret gjerne ut fra det.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Man har jo aldrig full kontroll over sin kropp; når naturen setter seg på bakføttene må vi menneskene bare legge inn årene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SS, jo jeg har stor sett full kontroll over kroppen. Bortsett fra smerter da, de kan jeg ikke styre, men jeg kan velge å se bort i fra de. Jeg har liten følelse igjen i kroppen nettopp fordi jeg har lært hode mitt til å se bort ifra ting som er irrelevant.

Gabriel, ja, det er veldig viktig for meg å ikke miste kontroll over kroppen, den er underlagt hjernen og slik skal det være. Det er hjernen min som kontrollerer alt, og jeg kontrollerer hjernen min bevisst. Selv da jeg var dritings visste jeg alltid hva jeg gjorde, og jeg gjorde aldri noe jeg ikke kunne ha gjort i edru tilstand. Det eneste jeg ikke hadde kontroll over var balanse, men hva har en stor, sterke kamerater til hvis en ikke kan henge litt på skuldrene deres iblandt? :)

Å være syk har jeg ikke tid til lengre pga av mann og barn, så jeg prøver å ikke gi etter for sykdom. Men skulle jeg bli helt slått ut, så går det greit det. Da er det på en måte jeg som har gitt tillatelse til det.

Vet ikke om dere helt skjønner hva jeg mener, men jeg prøver å forklare så godt jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SS, jeg tror ikke det går over når jeg blir eldre, ikke med det første iallefall. Jeg har nemlig blitt mer kontrollfreak etter som jeg ble voksen. Men jeg er jo bare 24, så hva vet vel jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang. dette med å ikke bli syk når man har barn - det opplevde jeg også da sønnen min var liten. Var syk begge to da han var rundt året - aldri mer! Sa jeg. Og ble heller ikke syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presis Vega, det er akkurat det jeg også har gjort. Bare det at jeg kan bli syk dad, jeg gir bare ikke etter for sykdommen slik at jeg må holde sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Padmee,

Jeg forstår at du har gjort det valget at du ønsker mest mulig kontroll

over din kropp. Mange sier at det kanskje viktigste for å ha

et godt seksualliv er evnen til å gi seg hen både til sine innerste

instinkter og lyster men også i den andres varetekt. Det vil selvfølgelig

være vanskelig når man ønsker å ha kontroll over kroppen hele tiden.

Men (jeg spør inntil du sier stopp) når dere først har sex (etter din

manns ønske) setter du da begrensninger? Må det f.eks. være slik at du

skal kunne se han hele tiden (F.eks. du vil ikke doggy-style)?

Du sier at du nå har et kontrollbehov og tror du kommer til

å ha det fremover. Men jeg oppfatter også at du har et lite barn og

lurer på hvor mye som er vanlige småbarnsmor stress problemer.

Har du det bra ellers? Sover du godt?

Har du overskudd til å dyrke deg selv og

dine venninner? Har du tro på fremtiden din?

Gabriel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Gabriel, dette var mange spørsmål. men jeg skal svare så godt jeg kan. :)

Når vi først har sex, så har jeg veldig få begrensninger når det gjelder ting vi kan og ikke kan gjøre, dette er mest fordi jeg føler at han har krav på sex, og da er det viktig at han får det han har lyst på. Men jeg har noen begrensinger som jeg hadde håpet at han kunne ha respektert litt oftere.

Nå er jenta vår blitt tre år da, så ho er ikke så veldig liten lenger, men dette med sex var et issue før ho var født, så det har nok ikke noe med det å gjøre. Jeg har det sånn noenlunde bra ellers, sover stort sett nok, men har liten tid til meg selv og mine venninner. Men vi har amsse besøk av våre felles venner som er flinke til å komme til oss fordi de skjønner at det er lettere for de å komme til oss siden de ikke har barn.

Om jeg har tro på fremtiden min er vanskelig å svare på fordi det kommer veldig an på hva du mener. Hvis du kan utdype det litt så skal jeg forsøke å svare i et senere innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, hadde glemt å logge meg inn. Pleier storsett å sitte på min maskin, og da er jeg alltid pålogget, men nå sitter jeg på min manns maskin og da glemte jeg å logge meg på. Men det var altså meg som svarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror alltid at kyss har vært en del av sexen, i hvert fall en del av forspillet.. Syns det hadde blitt litt unaturlig om vi ikke skulle kysset en eneste gang mens vi holdt på. Er en ganske instinktiv ting når vi begynner med kosinga at vi kysser og kliner mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Padmee, om du slipper kontrollen på kroppen, og gir deg hen avogtil, tror jeg du kunne hatt nytelser ut av en annen verden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...