Gjest sexysadie Skrevet 9. mai 2003 #1 Del Skrevet 9. mai 2003 Heisann!!¨¨ Hvordan har dere d med sex hvor dere ikke kysser? Jeg har prøvd d ut noen ganger og d føles ikke intimt når man ikke kysser; faktisk så følte jeg meg som d verste rassholl da jeg ikke kysset ham og tror at hvis jeg hadde havnet til køys med en fyr som ikke ville kysse meg så hadde jeg fått ham til helvete ut av sengen. Hva mener dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2003 #2 Del Skrevet 9. mai 2003 Kunne ikke tenke meg å ha sex uten å kysse og være litt intim nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 9. mai 2003 #3 Del Skrevet 9. mai 2003 Kommer an på hvilken stilling det er da :oops: Jeg har aldri sex med andre enn mannen min... Men vi må ikke kysse hverandre for at det skal være godt (tror jeg...) Klart at vi kysser ofte, og sikkert hver gang vi har sex, men hvor mye varierer veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 9. mai 2003 #4 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg og Bananmannen kan ha sex uten å kysse, og det gjør jo ikke sex'en mindre intim av den grunn.... Dette avhenger jo av stilling, osv. Men det er godt å kysse under sex, men det er ikke alltid nødvendig. Ikke for meg i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. mai 2003 #5 Del Skrevet 9. mai 2003 Her i huset er det også opp og ned med kyssehyppigheten. Lar man kyssingen være litt, får man jo bedre tid til å kjenne etter med resten av kroppen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 9. mai 2003 #6 Del Skrevet 9. mai 2003 Mange mener at kyssing gjør sex mer intimt, men jeg kunne aldri hatt sex med noen jeg ikke ville kysse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 9. mai 2003 #7 Del Skrevet 9. mai 2003 Nå er jeg jo i et forhold, og vi kysser en del - men ikke absolutt hver gang ... bare nesten. Men - jeg har jo vært single - og også hatt et par tilfeldige greier - da kysser jeg ikke!!! Det blir for intimt for meg... Har snakket med andre jenter om det samme, de er enige. Det skal være følelser med i bildet - ved et kyss. Altså - høres rart ut - at man kan ligge sammen, men ikke kysse, men ved et samleie kan man jo bruke kondom - :o (Det er riktig at man vel ikke vil ha sex med noen man ikke vil kysse, men jeg er tilbakeholden med både kyssing og suging med andre enn de jeg har vært sammen med fast.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 9. mai 2003 #8 Del Skrevet 9. mai 2003 For meg er det helt naturlig å inkludere kyss og sex, uansett om det er kjæreste eller en annen jente. Selvfølgelig, så varierer det pr. gang, men det å ikke skulle kyss pga at det skulle være for intimt eller ikke; det bildet kjenner jeg meg ikke igjen i. Hvordan kan man skille mellom noe slikt? jeg synes det i alle fall er rart å skille på det området, så hvis noen har lyst til å forklare meg det, så hadde det vært interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gabriel* Skrevet 10. mai 2003 #9 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg synes det er interessant at det er så stor forskjell på kvinners intimitetsgrense for forskjellige handlinger. Etter hva jeg har forstått så både suger, håndrunker og knuller prostituerte sine kunder men de kysser ikke (på munnen). De luksusprostituerte kysser sine mest faste kunder. Når det gjelder mer tilfeldig forhold så har jeg inntrykk av at hvis dama er først og fremst ute etter sex så har hun lite lyst på å kysse. Hvis hun derimot ikke i utgangspunktet var på jakt etter sex men falt fullstendig for typen så gjør hun alt. Vi har også hatt noen tråder på manglende lyst hos kvinner i forhold. Da virket som om det var veldig forskjellig hva de ville gjøre. Fra lite lyst mot stor lyst så var rekkefølgen for mange: ---håndrunke, samleie, kysse, og til slutt suge. Dette gjelder kanskje spesielt de litt eldre (over et par og tredve år) mens flere av de yngre var nærmere: ---håndrunke, suge, kysse og samleie. Jeg synes det er interessant at kvinner legger så forskjellig følelser i dette: noen har lav terskel for å kysse mens andre skal være veldig tent, andre kan gjerne suge litt men vil ikke noe av det andre. Andre derimot synes at samleie er det mest initime og vil bare gjøre det hvis de er ordentlig tent og har lavere terskel for alt det andre. (Og selvfølgelig noen kan aldri tenke seg å suge eller å håndrunke). Hva man vil gjøre er nok også avhengig av forholdet til mannen. Hvis man er glad i mannen (kjæresten, samboer eller ektemann) så vil man vel være mere villig til å gjøre ting for den andre som man ikke føler forutsetter egne følelser i samme grad. Mange vil kunne gjennomføre et samleie eller håndrunke uten at de føler de engasjerer for mange følelser. Hvis det derimot er en person man ikke er så engasjert i så vil man kanskje lettere bare gjøre det en selv har lyst på og ikke noe mere. Rekkefølgen er nok også avhengig av kvinnens alder og hennes etablerte reportoar av handlinger. Jeg håper og tror f.eks. at fjortiser har lavere terskel for å kysse enn for å knulle. En gift dame kan gjerne ha det motsatt. Dette var kanskje et litt forvirrende innlegg. Men jeg må innrømme at når det gjelder kvinners forskjellige grenser og rekkefølge i forhold til disse handlingene er jeg rimelig forvirret selv. Men jeg synes at det er meget interessant at det er så store forskjeller! Gabriel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 10. mai 2003 #10 Del Skrevet 10. mai 2003 Sånn fungerer jeg: Jeg kan ikke ha sex med en jeg ikke kan/vil kysse Men: Jeg kan godt ha sex uten å kysse, hvis det faller seg sånn. (Hm, dette er noe jeg aldri har reflektert over, egentlig...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #11 Del Skrevet 10. mai 2003 gabriel: Ja, jeg tenkte selv på dette med prostituerte, altså de går for sex'en uten å kysse pga intimitet. Likevel valgte jeg ikke å nevne det i frykt for at noen skulle ta det personlig. Men, skillet som du nevner er ganske interessant. Lurer på om menn har noen slike skiller på samme eller annet område? Dere som har en forskjell på dette med kyss og sex, kan forskjellen ligge i grad av tiltrekning til vedkommende? Jeg kan godt skjønne sex uten følelser til en viss grad, men ikke grader av utfoldelse mtp hva man gjør i senga. Hm... vet ikke helt hvor jeg vil hen med dette da.. .:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2003 #12 Del Skrevet 10. mai 2003 Sånn fungerer jeg: Jeg kan ikke ha sex med en jeg ikke kan/vil kysse Men: Jeg kan godt ha sex uten å kysse, hvis det faller seg sånn. (Hm, dette er noe jeg aldri har reflektert over, egentlig...) Sånn har jeg det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 10. mai 2003 #13 Del Skrevet 10. mai 2003 glemte å logge inn igjen...! innlegget over er mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. mai 2003 #14 Del Skrevet 10. mai 2003 Veel... jeg vet ikke hvordan det er med dere, men man skal være temmelig forelska om man orker å kline "first thing in the morning"... Mannen min og jeg har oss ofte før vi står opp om morran og hvis vi i det hele tatt kysser da er det små nuss med munnen igjen! Utover det vil jeg selvfølgelig kline skikkelig før jeg skal ha sex! Kyss er nesten mer intimt enn sex - mener nå jeg. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #15 Del Skrevet 10. mai 2003 Dette avhenger jo av stilling, osv. Slik jeg forstår sexysadie er det ikke snakk om å henge sammen munn mot munn under hele seansen, men om kyssing er/ikke er en del av seansen. Når man kjører bakfra kysser man selvsagt ikke, men det betyr ikke at man ikke har kysset under forspill osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 10. mai 2003 #16 Del Skrevet 10. mai 2003 Gjest er meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 10. mai 2003 #17 Del Skrevet 10. mai 2003 Det er en del år siden jeg og venninnene snakket om dette med kyssing og sex. Da var vi først i tjueårene og unge og single ... Og vi var ikke akkurat noen små jomfruer, selv om vi ikke var på stadig sjekkern. Kan jo være at jeg synes det er få menn som kan kysse i det hele tatt --- ? Og da ødelegger det seansen litt for meg. Men - skjærer ikke alle over en kam. Men hvorfor sjanse på å kysse, og så få en tunge trykket langt ned i halsen... Men dersom det er (nå snakket jeg kun om en kvelds-sex) - en man møter flere ganger, så endrer dette gjerne seg. Kyss er liksom forbeholdt den ene... (eller de få i løpet av livet...) En annen ting, er at dersom man har en slik onenight - er det som regel alkohol i bildet - er ikke så veldig fristende å kysse når man vet man dunster alkohol. Og den andre også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. mai 2003 #18 Del Skrevet 10. mai 2003 For meg føles d virkelig galt å ha sex uten at jeg blir kysset eller kysser selv. Da føler jeg meg virkelig ikke satt pris på men omtrent som om at d kunne vært hvem som helst som lå der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 10. mai 2003 #19 Del Skrevet 10. mai 2003 Bare tanken er helt absurd....!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 10. mai 2003 #20 Del Skrevet 10. mai 2003 Ok - så har ingen av dere one-night da ... må vel tolke det dithen - eller at dere både suger, kysser og hele pakka ved en one-night? Må legge til at jeg er i et forhold, jeg husker tilbake for ganske mange år siden ... og vil ikke legge skjul på at jeg ikke var på romantisk leting etter en type i alle sammenhenger. Vil vel ikke være det om jeg blir single igjen heller. Men om jeg ikke kan TENKE meg å kysse - vil jeg jo ikke ligge med han, det er bare det at kyssingen den venter jeg lenger med, dersom jeg ikke er opp over ørene forelsket, og det hender ikke ofte. Ikke ofte nok til at jeg holder meg helt unna sex... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå