Gå til innhold

Farge på sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sånn i tvil om hvilken farge jeg skal ha på skoene til kjolen. Har vært å sett på noen pene sko på Eurosko som var grå/sølv. Vil det bli rart til kjolen min som er ivory?? :lete:

Har bare ikke så lyst til å kjøpe noen hvite brudesko som koster mye og aldri vil bli brukt flere ganger. Derfor tenkte jeg på sølv/grå sko som jeg kan bruke senere også.

Hva mener dere? Kan jeg bruke grå/sølvsko til en ivory kjole? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal også ha ivory kjole, å tror jeg skal har sølvsko til. har en vennine som giftet seg i fjor, å hadde sølvsko, syntes det var skikkelig fint! :)

Skrevet

Jeg tror jeg har ivory kjole, ikke helt inne på alt det der farge-på-kjolen-greiene. Jeg skal ha lavendel/lilla sko jeg. Åpen tå, ca. 4 cm hæler og med en liten strasspenne foran. Håper det kan bli fint.

Skrevet

Så ja, du kan vel fint ha sølvsko til kjolen din :)

Skrevet

Takk for svar :) Da tror jeg at jeg går for de sølvskoene!

Skrevet

Jeg hadde Ivory kjole og brukte ganske enkelt noen hvite sko med åpen tupp som var min mor sine. Ferdig inngått, så hadde ikke vondt i beina i løpet av kvelden. Og helt gratis da gitt.

Skrevet

Det funker bra med sølv sko! Har du pynt på kjolen din som feks stener/strass synes jeg sølvsko er VELDIG fint!

Jeg kjøpte meg sko som var ivory (som kjolen min). De kan farges, men jeg har faktisk brukt de slik som de er i ettertid! Synes de er fine =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...