Smusse Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Jeg er sånn i tvil om hvilken farge jeg skal ha på skoene til kjolen. Har vært å sett på noen pene sko på Eurosko som var grå/sølv. Vil det bli rart til kjolen min som er ivory?? Har bare ikke så lyst til å kjøpe noen hvite brudesko som koster mye og aldri vil bli brukt flere ganger. Derfor tenkte jeg på sølv/grå sko som jeg kan bruke senere også. Hva mener dere? Kan jeg bruke grå/sølvsko til en ivory kjole?
foxy09 Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 jeg skal også ha ivory kjole, å tror jeg skal har sølvsko til. har en vennine som giftet seg i fjor, å hadde sølvsko, syntes det var skikkelig fint!
Ginen Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Jeg tror jeg har ivory kjole, ikke helt inne på alt det der farge-på-kjolen-greiene. Jeg skal ha lavendel/lilla sko jeg. Åpen tå, ca. 4 cm hæler og med en liten strasspenne foran. Håper det kan bli fint.
Ginen Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Så ja, du kan vel fint ha sølvsko til kjolen din
Smusse Skrevet 12. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2008 Takk for svar Da tror jeg at jeg går for de sølvskoene!
Yoshi Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Jeg hadde Ivory kjole og brukte ganske enkelt noen hvite sko med åpen tupp som var min mor sine. Ferdig inngått, så hadde ikke vondt i beina i løpet av kvelden. Og helt gratis da gitt.
Liset Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Det funker bra med sølv sko! Har du pynt på kjolen din som feks stener/strass synes jeg sølvsko er VELDIG fint! Jeg kjøpte meg sko som var ivory (som kjolen min). De kan farges, men jeg har faktisk brukt de slik som de er i ettertid! Synes de er fine =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå