Gjest Mirina Skrevet 14. april 2008 #21 Skrevet 14. april 2008 Jeg hadde ikke vært interessert i et elskerforhold med en jeg visste hadde sex med andre enn meg også. Og det uavhengig av om jeg var forelsket eller ikke. Det er som Jalp sier, jeg vil ikke dele en mann med flere damer.
pussikatt Skrevet 14. april 2008 Forfatter #22 Skrevet 14. april 2008 Øh...halllooo?? Er han egosentrisk hvis han ikke gidder å være en av flere menn du vil skal stille opp og ha sex når det passer deg? Da er det virkelig mange egosentriske personer her i verden. Jeg kunne heller ikke tenke meg å dele ei dame med flere andre menn. Er jeg egosentrisk av den grunn? At det går an... nei han er egosentrisk fordi han kun tenker på seg selv og sine egne behov og tar lite hensyn til hva jeg øsnker og vil.
Jalp Skrevet 15. april 2008 #23 Skrevet 15. april 2008 nei han er egosentrisk fordi han kun tenker på seg selv og sine egne behov og tar lite hensyn til hva jeg øsnker og vil. Javel. Har du andre enn dine behov i tankene da? Han ønsker ikke å godta og ta hensyn til at du vil ha flere elskere samtidig og være en av dem. Hva synes du,- synes du han bør stille opp for dine behov isteden for å kjenne etter hva han vil selv? Du siser jo selv at dette med alle elskerne er problematisk. Kanskje han også synes det? Slik det hele framstilles, synes jeg det er du som er egosentrisk i dette tilfellet. Du har ført flere mennn bak lyset bare for å få tilfredsstillt dine behov.
pussikatt Skrevet 16. april 2008 Forfatter #24 Skrevet 16. april 2008 Javel. Har du andre enn dine behov i tankene da? Han ønsker ikke å godta og ta hensyn til at du vil ha flere elskere samtidig og være en av dem. Hva synes du,- synes du han bør stille opp for dine behov isteden for å kjenne etter hva han vil selv? Du siser jo selv at dette med alle elskerne er problematisk. Kanskje han også synes det? Slik det hele framstilles, synes jeg det er du som er egosentrisk i dette tilfellet. Du har ført flere mennn bak lyset bare for å få tilfredsstillt dine behov. ja jeg tenker mye på deres behov jeg, og stiller ofte når de ønsker. Iallefall nevnte mann. han ringer og da forventer han jeg skal være klar for han og at jeg skal legge mine andre planer til side. Har sagt jeg ønsker at vi kan planlegge treffene noe men det har han vist store problemer med. Har og sagt til han at jeg har flere så har ingen dårlig sammvittighet der. Hna velger og treffe meg fordet. (traff han i går) Fører ingen bak lyset. spørr de får de ærlige svar. Jeg vet jo ikke hva de driver med heller når de ikke er sammen med meg. Synes det er rart at man skal kreve at en elsker/knullevenn skal være trofast da får man jo heller bli kjærester. Da er jeg jo selvfølgelig trofast.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå