Gå til innhold

nymfoman?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg er jente og ble dumpet av kjæresten min for noen måneder siden, hadde stor kjærlighetssorg og har på en måte kompansert ved og treffe endel menn. For tiden har jeg tre elskere jeg treffer regelmessig og noen jeg treffer en skjelden gang. Hvor unormalt er dette? noen av de er venner jeg og gjør hyggelige ting med i tilegg til sexen, men noen treffer jeg kun for kos. Føler det til tider kansje går litt utover selvrespekten og har jo egentlig lyst på en kjæreste. trives vel egentlig best med sex innen for faste rammer , men vet ikke helt hvordan jeg skal komme ut av dettte mænsteret jeg har kommet inn i heller. Har panikk av tanken på og klare meg uten sex og kos så kutte de alle ut går ikke. Prøvd og date litt, men jeg blir ikke forelsket. Ingen er som min eks. Tror jeg har blitt litt kynisk og bruker menn slik de ofte bruker meg. Orker ikke enda en kjærlighetssorg så tror jeg beskytter meg selv ved og ikke tørre åpne meg følelsesmessig for en ny gutt.

har noen noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Alabama
Skrevet

Kutt ut menn en periode. Vær selvstendig. Det er ikke så vanskelig som alle tror. Det er faktisk veldig befriende å slippe å tenke på andre enn seg selv!!

Skrevet

Du sier at denne tilfeldige sexen ødelegger for selvbildet ditt, det er definitivt ikke en god ting hvis du vil ut og finne deg en kjæreste. Kanskje første steg er å «trappe ned» på antallet, både psykisk og fysisk helse er tryggere når det er færre å forholde seg til.

En ting jeg kan si av erfaring er: så lenge du har fast(e) sexpartner(e) skaper du et slags skjold rundt deg selv fordi du ikke har det samme behovet for å finne en ny kjæreste. Vil du virkelig satse videre må de ut av bildet, det forkludrer ting.

PS: Hadde jeg vært en av dine mange elskere hadde jeg følt meg utrygg over å dele med andre, i forhold til sykdommer etc. Vet de om hverandre, og skulle en av dem spørre, ville du svart ærlig?

Skrevet

PS: Hadde jeg vært en av dine mange elskere hadde jeg følt meg utrygg over å dele med andre, i forhold til sykdommer etc. Vet de om hverandre, og skulle en av dem spørre, ville du svart ærlig?

Skrevet

Jeg sier det fordi jeg selv har hatt flere elskere (dog ikke samtidig) og etterhvert følt meg trygg nok på den andre til at prevansjonsmidler primært er mot nettopp graviditet framfor sykdommer. Så jeg håper virkelig ikke du er hun jeg forsyner meg av med jevne mellomrom … da ville jeg blitt dypt forbannet.

Du hadde blitt skuffet hvis de hadde sex med flere, men selv kan du kaste deg over hva du enn måtte ønske deg … Personlig syns jeg du burde vise dem respekt nok til å fortelle dem om det, slik at de selv kan ta standpunkt til om de vil dele deg med en annen gutt (det er tross alt snakk om deres helse du spiller med).

Ta det gjerne opp ved å forklare at du trenger mer enn én kan tilby, og se om ikke noen av dem kan fases ut mot at en av de andre yter mer. Jeg har det lignende for tiden, jeg kunne uproblematisk hatt sex flere ganger daglig, men pga. miskommunikasjon blir det mindre sex, også får jeg skylden fordi hun får seg lite. Noe så uhørt! Hadde hun gitt inntrykk for å trenge meg oftere hadde det nok blitt mer, men jeg vil nødig trenge meg på ettersom vi ikke har annet enn sex til felles.

Forøvrig kjenner jeg på meg at jeg må bryte fri snart, jeg orker ikke dette spillet jeg heller, og når jeg leser din post her kjenner jeg bare hvor lite jeg burde stole på henne.

Gjest Alabama
Skrevet
jeg er jente og ble dumpet av kjæresten min for noen måneder siden, hadde stor kjærlighetssorg og har på en måte kompansert ved og treffe endel menn.

Er det sexen du kompenserer for, eller omsorgen og bekreftelsen?

Skrevet

er det ikke slik at når man kun er elskere er man fri til og gjøre som man vil da? jeg tenker kjæreste=trofasthet, elskere =fri til og gjøre som man vil med de risikoer det innebærer. Gutta har ansvar for og bruke kondom. velger de og ikke bruke det får de vel egentlig ta risikoen på eget ansvar. Vil og si at jeg faktisk er en temmelig oppegående dame. tester meg temmelig ofte. Nesten hver gang etter ubeskyttet sex med en ny en så tror faktisk ikke jeg er så farlig.

Gutta bør ikke være så dumme at de tror jeg sitter og venter på at de er kåte og klare. OM de ikke vil ha hele meg kan de ikke heller tro det kan være den eneste som knuller meg.

Skrevet
Er det sexen du kompenserer for, eller omsorgen og bekreftelsen?

er nok både og men sikkert mest bekreftelsen at menn tenner på meg. Men som singel savner man jo kos og sex og. Er nok derfor jeg har ent opp med flere elskere.

Skrevet
er det ikke slik at når man kun er elskere er man fri til og gjøre som man vil da? jeg tenker kjæreste=trofasthet, elskere =fri til og gjøre som man vil med de risikoer det innebærer. Gutta har ansvar for og bruke kondom. velger de og ikke bruke det får de vel egentlig ta risikoen på eget ansvar. Vil og si at jeg faktisk er en temmelig oppegående dame. tester meg temmelig ofte. Nesten hver gang etter ubeskyttet sex med en ny en så tror faktisk ikke jeg er så farlig.

Gutta bør ikke være så dumme at de tror jeg sitter og venter på at de er kåte og klare. OM de ikke vil ha hele meg kan de ikke heller tro det kan være den eneste som knuller meg.

Hva om de også har sex med andre enn deg, da vil det ikke holde å teste seg etter hver nye du har.

Skrevet
Hva om de også har sex med andre enn deg, da vil det ikke holde å teste seg etter hver nye du har.

synes det blir for mye fokus på kjønnsykdommer i svarene mine. Er ikke det som er hovedproblemet her. De jeg har sex med er venner som jeg kjenner temmelig bra (greie gutter) og de har testet seg og jeg har testet meg regelmessig. Tror det er mye værre med de som går på byn og har masse ons. Det har ikke jeg. Stoler på at de tar det ansvaret de bør ha for andre liv. nemelig bruke kondom om de skulle ha sex med noen tilfeldig. Har tatt denne debatten med mine elskere så er ikke det jeg ønsker respons på. er mere hva jeg bør gjøre for og klare og endre adferd,. forstår jo dette ikke er helt bra i lengden.

Skrevet

1) Finn én som kan tilfredsstille dine behov

2) Kvitt deg med de andre

3) Ha sex

4) …

5) Profit!

Skrevet
jeg er jente og ble dumpet av kjæresten min for noen måneder siden, hadde stor kjærlighetssorg og har på en måte kompansert ved og treffe endel menn. For tiden har jeg tre elskere jeg treffer regelmessig og noen jeg treffer en skjelden gang. Hvor unormalt er dette? noen av de er venner jeg og gjør hyggelige ting med i tilegg til sexen, men noen treffer jeg kun for kos. Føler det til tider kansje går litt utover selvrespekten og har jo egentlig lyst på en kjæreste. trives vel egentlig best med sex innen for faste rammer , men vet ikke helt hvordan jeg skal komme ut av dettte mænsteret jeg har kommet inn i heller. Har panikk av tanken på og klare meg uten sex og kos så kutte de alle ut går ikke. Prøvd og date litt, men jeg blir ikke forelsket. Ingen er som min eks. Tror jeg har blitt litt kynisk og bruker menn slik de ofte bruker meg. Orker ikke enda en kjærlighetssorg så tror jeg beskytter meg selv ved og ikke tørre åpne meg følelsesmessig for en ny gutt.

har noen noen gode råd?

Det er helt normalt å bruke en slik "beskyttelses" ovenfor seg selv. Iallefall som kvinner...Men det er til vårt eget beste.

Gjest Alabama
Skrevet
er nok både og men sikkert mest bekreftelsen at menn tenner på meg. Men som singel savner man jo kos og sex og. Er nok derfor jeg har ent opp med flere elskere.

Den kosen og sexen man får i et forhold er 1000 ganger bedre enn den man får av pulevenner/elskere, selv om man kjenner dem godt! Du burde prøve å kutte ut alle sammen. Jeg kutta ut menn en periode og savna det ikke noe særlig. Det var bare skikkelig digg! Jeg slapp å ta hensyn til andre, og slapp å stresse for å få meg noe...

Skrevet
det varierer litt hva jeg forteller dem, er det noen jeg tenker kan være potensielle kjærestekandidat fremover i tid så prøver jeg og virke trofast. Jeg juger vel heller ikke men unnlater og si sannheten. Jeg ville jo ikke likt at disse gutta hadde sex med andre så jeg bør jo forsåvidt vise dem den samme respekten. Problemet er da bare at det blir for skjelden for meg. Så lenge jeg er singel mener jeg og at jeg ikke er bundet på noen måte og jeg mener og at jeg kan sortere markedet ellers så lenge jeg ikke er sammen med noen. kan jo hende det dukker opp noen som passer meg bedre og som man har bedre sex med.

Kyniker!

Å holde tilbake relevante opplysninger er det samme som å lyve. Her har du et antall elskere gående på gress,- eller "markedet" som du så respektfullt kaller dem, mens du førsøker å "virke trofast" overfor den/ de du liker best.

Du kan ha sex med så mange du vil, men du bør være ærlig overfor dem du ligger med. Da har ihvertfall de et valg om hvorvidt de ønsker å fortsette omgangen med deg. Slik du beskriver situasjonen, fører du dem bak lyset slik det er nå. I tillegg utsetter du dem for evt. smittefare.

Sexen er ikke problemet her, men jeg mener at løgnene er det. Og jeg antar det er løgnene som etterhvert vil ødelegge din egen respekt for deg selv.

Skrevet (endret)

" Den kosen og sexen man får i et forhold er 1000 ganger bedre enn den man får av pulevenner/elskere, selv om man kjenner dem godt! Du burde prøve å kutte ut alle sammen. Jeg kutta ut menn en periode og savna det ikke noe særlig. Det var bare skikkelig digg! Jeg slapp å ta hensyn til andre, og slapp å stresse for å få meg noe..."

får et godt råd her ja. skal se om jeg klarer og følge det :-)

Har fortalt elsker nummer en om elsker nummer to i dag og han sa vist det var greit (vet ikke om han mener det?)

Men tror du har rett at jeg kansje bør klare meg uten menn enstund så vil kansje den rette dukke opp. Har ikke lyst og være så kynisk som jeg muligens er nå. Har jo endel leketøy så klarer jo og skaffe meg orgasme på egenhånd iallefall hehe

Endret av pussikatt
Skrevet

Synes det er lettere å komme over dumping med trøstesex med andre. Målet har vært å bli forelsket i en ny, men sånt kan jo ta tid. Vil ikke unnvære sex av den grunn. Synes du at sexen er god, så synes jeg du skal slappe av og nyte den. Det eneste jeg har angret på i etterkant, er å bli for lenge i dårlige forhold. Noen av de sexopplevelsene jeg har hatt i mellomperioder, har vært riktig så bra lyspunkter faktisk. Ville ikke vært foruten. De halvgode blir man jo fort kvitt. Tillat deg selv å være litt kynisk. Du har kjærlighetssorg, ikke sant. Det går over en dag. Så er du ditt snille jeg igjen.

Skrevet

Da er det slutt med elsker nummer en. Han taklet vist ikke at jeg hadde en annen og (han vet kun om en) Han sa først at det var helt greit. at jeg gjorde som jeg ville osv, men så kom det en melding senere på kvelden at han vist ikke gadd noe mer. Spurte han om han var sjalu, men han sier nei. Vi hadde jo snakket om dette med og treffe andre tidligere og da sa han det var helt greit (vet han har truffet minst en annen mens vi har drevet på) så lenge jeg holdt meg sykdomsfri og nå plutselig gidder han ikke treffe meg mer pga jeg og treffer en annen. Skjønner ikke helt den. Da må det vel bety at han egentlig vil ha meg for meg selv? Men han bør jo forstå at han ikke kan få pose og sekk. vil han ikke ha hele meg kan han jo ikke forvente at jeg kun sitter og venter på at han har tid og lyst? han sier han ikke er forelsket, da burde det vel igrunn ikke bry han hva jeg driver med og hva jeg gjør med andre når vi ikke er sammen?

kansje like så greit at det blir slik, men irriterer meg at han oppfører seg slik som han gjør. Fått endel mindre hyggelige meldiger det siste døgnet. Jeg har sagt til han at alt han kunne gjort var og si til meg at han ville ha meg for seg selv og tilpasse seg litt mer mine behov (gjøre litt mer en og ha sex sammen, litt mer kontakt mellom treffene, at han stiller opp når jeg har lyst og ikke kun når han har lyst osv) men det gjør han jo ikke. Egosentriske menn er det værste jeg vet.

Skrevet

Egentlig må det være bedre å ha sexvenner enn å bli med tilfeldige menn fra byen. Med vennskap hører også ærlighet. Vær ærlig! :)

Gjest Alabama
Skrevet
Synes det er lettere å komme over dumping med trøstesex med andre. Målet har vært å bli forelsket i en ny, men sånt kan jo ta tid. Vil ikke unnvære sex av den grunn.

Dette har aldri funket for meg...

Så klart man savner sex den første tida når man har vært vant til å få det hele tida, men etter en stund så innser at man greier seg like fint som det man gjorde før man hadde kjærste.

Med elskere har jeg vanskelig for å tro at det ikke er følelser involvert....

Får så dårlig samvittighet for de to jeg brukte selv for å komme over eksen. Han ene var jeg sammen med tilogmed. Stakkars fyr! Endte med at jeg var utro med eksen og et par andre..

Skrevet
Egosentriske menn er det værste jeg vet.

Øh...halllooo??

Er han egosentrisk hvis han ikke gidder å være en av flere menn du vil skal stille opp og ha sex når det passer deg? Da er det virkelig mange egosentriske personer her i verden. Jeg kunne heller ikke tenke meg å dele ei dame med flere andre menn. Er jeg egosentrisk av den grunn?

At det går an...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...