Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd denne? Hvilken er best; denne eller MF Masterpiece Max?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Ukjent_*
Skrevet

Den nya idéen "Louise testar" var populärt förra gången jag gjorde det så därför kör vi det en gång till.

Den här gången har jag testat smink.

Komihåg: Jag får produkterna gratis men blir inte tvingad att testa dem eller utvärdera dem. Jag skriver vad jag tycker och hur jag tycker allting verkar.

Vi är alla olika och tycker olika.

Detta är mina åsikter.

Ang. priset så har jag inte satt ut det då jag än så länge inte har hittat något säkert pris för dem.

Vet ni priset så medela gärna mig!

Först ut är mascara.

Den rosa mascaran som heter Define-A-Lash Volume .

Jag är en mascara älskare till allra högsta grad och har nog använt de flesta märken och mascaror.

Därför är jag alltid extra kritisk till mascaror, och de brukar alltid vara lite "dåliga" i början innan man har vant sig.

Denna mascara är min absoluta favorit. Den delar upp fransarna och dessutom gör de långa och tjocka. Jag brukar använda 2 st, en som förlänger och en som fördelar upp ögonfransarna men det behöver jag inte göra längre när jag har denna.

Den första jag använde var väldigt svår att få i borsten i "hållaren" när man var klar. Borsten är mjuk, plastig, och en dag gick den av för att jag tog i för hårt när jag var klar. (Hur dumt låter inte det)

Men som tur var så kunde jag slänga den och ta en ny, som jag inte alls har haft det problemet med.

Jag vet inte om detta gäller alla eftersom borsten är mjuk eller om jag bara hade otur och fick en dålig.

Jag rekomenderar definitivt denna mascara.

Jag har också testat eyeliner pennan define a line. Jag gillar mest pennor som man vässar och denna är en sån som man skruvar upp så jag var lika skeptisk till denna.

Men även denna produkt chockade mig, jag använder den varje dag nu och har än så länge inte hittat något fel med den.

Jag har dock aldrig använt "sudden" som finns i ena änden så det kan jag inte uttala mig om än.

Jag rekomenderar denna starkt.

Ögonskuggor finns det hos mig, i högar. Jag använder mycket färger och sånt när jag ska på fest och jordnära färger eller ingenting alls till vardags.

Expert Wear Eye Shadow 8 Pan är en lagom stor ask med många små, olika men närliggande färger.

Jag har de färgerna som syns på bilden men det finns också i blå/lila och neutrala färger.

Absolut värt då det är lagom stor ask och du har färgerna du behöver.

Men det finns och mindre alternativ med bl.a. 1,2 och 4 färger. Detta är med 8 st olika färger som "neutrala" och med glitter i.

http://louisesa.blogg.se/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...