Gjest Anonym for en gangs skyld Skrevet 9. mai 2003 #1 Del Skrevet 9. mai 2003 Saken er at jeg tror jeg er noe guttegæern. Eller vårkåt muligens. Jeg har nemlig de siste dagene lagt så veldig merke til en gutt som jobber rett ved meg. Og jeg vet at det jeg liker med han er utseende hans. Han er grei også da. Men han ser bare så vanvittig bra ut! Han er veldig høy. Sikkert 2 meter. Og han har en sinnsyk fysikk! Den kjempen. Også ser han så snill ut og er blond og like blid som dagen er lang. Glad i jenter og skikkelig guttegutt! Jeg formelig kjenner det bruser inni meg og jeg kunne tenke meg å være langt inni armkroken hans og egentlig både det ene og det andre. Forøvrig så er jeg forlovet og har barn. Er det han som bare utstråler noe rart noe som får jenter til å bli moe i knærne og våte i eh.. blikket eller er det jeg som oppfører meg som en fjortis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. mai 2003 #2 Del Skrevet 9. mai 2003 Han er veldig høy. Sikkert 2 meter. Og han har en sinnsyk fysikk! Den kjempen. Også ser han så snill ut og er blond og like blid som dagen er lang. Glad i jenter og skikkelig guttegutt! Og hvor jobbet du sa du?????? Spør Sexy Sadie som elsker kjemper....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym igjen Skrevet 9. mai 2003 #3 Del Skrevet 9. mai 2003 Ja hva er det med dem? Ærlig talt jeg føler bare urinstinktene våkner i meg! Jeg vil at han skal beskytte meg samtidig som jeg føler at han må beskyttes mot meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. mai 2003 #4 Del Skrevet 9. mai 2003 Tror nok d er denne typen som må beskyttes ja (ler) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonyme meg. Skrevet 9. mai 2003 #5 Del Skrevet 9. mai 2003 Sadie,jeg lover deg han er helt rå! Også bare lyser det bamse og kos og *host* andre hyggelige ting ut av han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 10. mai 2003 #6 Del Skrevet 10. mai 2003 jammen da har jo du det bra på jobb da! Lite fravær og sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 10. mai 2003 #7 Del Skrevet 10. mai 2003 Også bare lyser det bamse og kos og *host* andre hyggelige ting ut av han. Digger ovennevnte uttalelse!! JA! Det ER noe med høye menn!! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. mai 2003 #8 Del Skrevet 10. mai 2003 Antagelig er du vårkåt. Nyt det! Fantaser om ham og ha deg med mannen din Get the best from both worlds... Forørig elsker jeg høye menn! Kjæresten min er nesten to meter med nam, nam!! :blunke: Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. mai 2003 #9 Del Skrevet 10. mai 2003 Sadie,jeg lover deg han er helt rå! Også bare lyser det bamse og kos og *host* andre hyggelige ting ut av han. Så fortell meg hvor han bor da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg igjen Skrevet 11. mai 2003 #10 Del Skrevet 11. mai 2003 Han bor i Danmark. :o I Oslo når han jobber i Norge. 2 meter med håndverker. *suuuuuu-hukk* Ikke veldig mye fravær hos noen av jentene nei. Vi står bare med fårete smil og beundrende blikk når han kommer og fikser noe småtteri som vi har laget i stand til han. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 11. mai 2003 #11 Del Skrevet 11. mai 2003 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2003 #12 Del Skrevet 15. mai 2003 Han er der enda. Går forbi,kaster ett blikk inn,ser på meg mens han går videre. Hilser. Neste gang står jeg klar bak døra til bøttekottet,hiver meg over han og drar han inn! Eller overtaler han til å gjøre det med meg. Jeg er jo bare en mygg i forhold til han. *sukk* Drømme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 16. mai 2003 #13 Del Skrevet 16. mai 2003 Hold deg unna! Jeg kunne bannet på at det er kjæresten min du snakker om! Men han jobber ikke i Danmark, da... Men han høres ut til å likne min kjære på en prikk! Go get him! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. mai 2003 #14 Del Skrevet 16. mai 2003 kunne vært min X også men han er er ikke håndtverker av yrke. Dog er han godt nok flenk m hendene....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2003 #15 Del Skrevet 5. juni 2003 Søren også! Nå var han borte en stund og min lille sommerflørt holdte på å dø hen. Så dukker han plutselig opp igjen,smiler,blunker og spør om jeg har savnet han mens han har vært borte. Klart jeg har det!! Nå drømmer jeg om han til og med! 2 netter på rad! Ikke de mest uskyldige drømmene jeg har hatt heller... Jeg har mest lyst til å bare finne en krok på ett lager og kooooose. Grmf! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2003 #16 Del Skrevet 6. juni 2003 han kommer og fikser når det lager til litt arbeid for ham? Kan jeg også lage til litt arbeid for ham og ringe ham? Kommer han hit da? to meter med håndverker - mamma mia..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. juni 2003 #17 Del Skrevet 6. juni 2003 Oups, der datt det ene hjulet av kontorstolen min... Trenger en håndverker, gjerne to meter m danske...NÅ!!! Hvor i Oslo holder du til, sa du. Send ham ned hit, please. Så skal jeg ta ham med på pub og se Norge Danmark kamp i morgen, eller du kan gjøre det, men du burde vel strengt tatt ikke Uansett, nyt vårkåt og avstandsforelskelse, litt flørt er krydder i hverdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2003 #18 Del Skrevet 6. juni 2003 ehm, er det noe galt i forholdet- lite spenning hjemme kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2003 #19 Del Skrevet 7. juni 2003 Ja gud han er virkelig snadder! Men jeg låner han gjerne ut. :raus: Så han i dag selvom han hadde fri. Skal nok se kampen tenker jeg ja. Skulle jeg noensinne ha en affære -trenger ikke si mer! Mulig jeg har lite spenning hjemme? Jeg er jo aldri der. Bare jobber og jobber og jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norsk Standard Skrevet 7. juni 2003 #20 Del Skrevet 7. juni 2003 Go for it :D Lev livet og forsyn deg av de godsakene som måtte være innenfor rekkevidde , om det er på hjemmebane eller bortebane er ikke min business. Jeg står vel mer eller mindre i samme situasjon som deg og hvis sjansen byr seg så er det ingen tvil hva jeg ville ha gjort. NS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå