Gjest gjest for öyeblikket Skrevet 9. mai 2003 #1 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg er en av de få jentene som faktisk syntes det er ufatteli deilig å suge Kuken til kjäresten min,er ikke mange av oss... det er en av de beste fölelsene i verden å kjenne hans mandom i min munn.... derfor lurer jeg på hva som gjör at dere om er av den andre typen som ikke liker å suge kuk ikke liker dette ? Hva er det som gjör at dere byr dere i mot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 9. mai 2003 #2 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg er en av de få jentene som faktisk syntes det er ufatteli deilig å suge ku### til kjäresten min,er ikke mange av oss... det er en av de beste fölelsene i verden å kjenne hans mandom i min munn.... derfor lurer jeg på hva som gjör at dere om er av den andre typen som ikke liker å suge k## ikke liker dette ? Hva er det som gjör at dere byr dere i mot? Trodde faktisk at svært mange likte dette jeg? Etter utallige diskusjoner om dette emnet har iallefall jeg inntrykket av at de fleste liker å suge k*k. Jeg liker det, men må innrømme at å svelge sæd ikke er av de beste tingene jeg gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 9. mai 2003 #3 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg trodde også de fleste likte det. Hvis man ikke liker det bør man ikke gjøre det da! Sex skal ikke være tvang. Dårlig å presse noen til en seksuell handling de ikke føler seg klare for/ikke liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trebarnsmor Skrevet 9. mai 2003 #4 Del Skrevet 9. mai 2003 Få??? Mange som liker det skal jeg si deg.Alle mine venninner ELSKER det,og jeg også.Men ikke svelging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 9. mai 2003 #5 Del Skrevet 9. mai 2003 Hvis du leser tidligere tråder om emnet finner du nok at det er ganske vanlig at jenter og kvinner liker/elsker å suge. Var nok tidligere, da det meste var tabu for hunkjønnet at jenter/kvinner ikke ville suge. Så klart: en del som også i dag ikke liker å suge - har vel med smak og behag å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå