Gjest gjest for öyeblikket Skrevet 9. mai 2003 #1 Skrevet 9. mai 2003 Jeg er en av de få jentene som faktisk syntes det er ufatteli deilig å suge Kuken til kjäresten min,er ikke mange av oss... det er en av de beste fölelsene i verden å kjenne hans mandom i min munn.... derfor lurer jeg på hva som gjör at dere om er av den andre typen som ikke liker å suge kuk ikke liker dette ? Hva er det som gjör at dere byr dere i mot?
*nora* Skrevet 9. mai 2003 #2 Skrevet 9. mai 2003 Jeg er en av de få jentene som faktisk syntes det er ufatteli deilig å suge ku### til kjäresten min,er ikke mange av oss... det er en av de beste fölelsene i verden å kjenne hans mandom i min munn.... derfor lurer jeg på hva som gjör at dere om er av den andre typen som ikke liker å suge k## ikke liker dette ? Hva er det som gjör at dere byr dere i mot? Trodde faktisk at svært mange likte dette jeg? Etter utallige diskusjoner om dette emnet har iallefall jeg inntrykket av at de fleste liker å suge k*k. Jeg liker det, men må innrømme at å svelge sæd ikke er av de beste tingene jeg gjør...
Petruska Skrevet 9. mai 2003 #3 Skrevet 9. mai 2003 Jeg trodde også de fleste likte det. Hvis man ikke liker det bør man ikke gjøre det da! Sex skal ikke være tvang. Dårlig å presse noen til en seksuell handling de ikke føler seg klare for/ikke liker.
Trebarnsmor Skrevet 9. mai 2003 #4 Skrevet 9. mai 2003 Få??? Mange som liker det skal jeg si deg.Alle mine venninner ELSKER det,og jeg også.Men ikke svelging
Joplaya Skrevet 9. mai 2003 #5 Skrevet 9. mai 2003 Hvis du leser tidligere tråder om emnet finner du nok at det er ganske vanlig at jenter og kvinner liker/elsker å suge. Var nok tidligere, da det meste var tabu for hunkjønnet at jenter/kvinner ikke ville suge. Så klart: en del som også i dag ikke liker å suge - har vel med smak og behag å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå