Gå til innhold

Trekant

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du hatt trekant og hvordan gikk det med forholdet i etterkant?

Jeg og sambo hadde trekant sist uke (uplanlagt og i fylla, men veldig bra), og har det fortsatt veldig bra sammen :love: Han vi hadde med kjente vi litt fra før og det kan hende det skjer igjen, hvem vet :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har du hatt trekant og hvordan gikk det med forholdet i etterkant?

Jeg og sambo hadde trekant sist uke (uplanlagt og i fylla, men veldig bra), og har det fortsatt veldig bra sammen :love: Han vi hadde med kjente vi litt fra før og det kan hende det skjer igjen, hvem vet :sjenert:

Har lite erfaring med sånt, men du sier da du sa dere gjorde det på fylla kunne jeg forstå litt, men at det kan skje igjen?? :klø: er dere homofile forresten?

Kos dere

Skrevet

Hadde trekant da jeg var singel, jeg og to menn. En annen gang jeg, en mann og en annen jente. Men, jeg hadde ikke klart å hatt det nå som jeg er i forhold. Hvertfall ikke før vi er veldig trygge på hverandre.

Skrevet
Har lite erfaring med sånt, men du sier da du sa dere gjorde det på fylla kunne jeg forstå litt, men at det kan skje igjen?? :klø: er dere homofile forresten?

Kos dere

hva er det du ikke skjønner med dette? galt å tenke at det kan skje igjen? nå ble jeg forvirret :klø:

vi er ikke homofile nei :ler: jeg er kvinne, sambo er mann. vært sammen i snart 10 år, så på tide å piffe opp sexlivet litt :D

Skrevet
hva er det du ikke skjønner med dette? galt å tenke at det kan skje igjen? nå ble jeg forvirret :klø:

vi er ikke homofile nei :ler: jeg er kvinne, sambo er mann. vært sammen i snart 10 år, så på tide å piffe opp sexlivet litt :D

Der er bare det at eksen min ville bli helt forbanna om jeg holdt på med andre, uannsett om det er trekant eller bak ryggen, så lenge vi er sammen mener han at vi er til hverandre og bare det. Men om dere synes det er ok, så synes jeg er utrolig gøy med forandriner.

Det er bare det at jeg er litt gammeldags. Tenk om dere går i konflikt men fyren, og sprer dette til alle deres bekjent? Er dette også greit? Da er dere tøffe skal jeg si deg. :roll:

Skrevet (endret)
Der er bare det at eksen min ville bli helt forbanna om jeg holdt på med andre, uannsett om det er trekant eller bak ryggen, så lenge vi er sammen mener han at vi er til hverandre og bare det. Men om dere synes det er ok, så synes jeg er utrolig gøy med forandriner.

Det er bare det at jeg er litt gammeldags. Tenk om dere går i konflikt men fyren, og sprer dette til alle deres bekjent? Er dette også greit? Da er dere tøffe skal jeg si deg. :roll:

Folk er forskjellige. :)

Jeg har ikke hatt trekant. Hvis jeg noen gang skal ha det, så blir det som singel. Det kommer ikke på tale å ha trekant med meg, typen min og en annen mann/kvinne.

Jeg ønsker ikke å klå og kose med en fyr som ikke er kjæresten min, blir helt feil for meg, og jeg vet at kjæresten min hadde funnet det ubehagelig. Samme saken andre veien, at han ikke vil klå og kose på ei anna jente enn meg, for det blir litt rart, på en måte, også hadde jeg absolutt ikke likt det.

Vi har det supert bare vi to, vi! :sjarmor:

Endret av Teriyaki
Skrevet

Uff, nå fikk jeg sangen "Min hatt den har tre kanter" på hjernen. Det er overskriften din sin feil. :)

Skrevet

Han kjenner ingen av de vi kjenner. og hva er galt med trekant? han var jo med på det han og, så hvis det skulle være pinlig for oss så hadde det vel vært like pinlig for han? herregud, det er jo bare sex :ler: nå har vi ikke planer om å bli uvenner med fyren, men gjør vi det så tror jeg ikke han kommer til å si noen til noen. og om han så gjør det så får han bare gjør det, for som sagt, det er bare sex og jeg skammer meg ikke over å nyte det.

jeg og min samboer var begge helt med på det, ingen sjalusi. vi er vel ganske så åpne og jeg syns det bare fjerner sjalusien. ser ingenting galt i å kunne innrømme at man kan tenner på andre enn sin livspartner, så lenge kjæresten er i hovedfokus og hans ønsker, samt mine, blir respektert?

jeg hadde jo ikke gjort dette om han ble sjalu av det heller. da kan det vel ikke lenger kalles en trekant heller :P

Uff, nå fikk jeg sangen "Min hatt den har tre kanter" på hjernen. Det er overskriften din sin feil. :)

min hatt den har tre kanter, tre kanter har min hatt, og har den ikke tre kanter, så er det ei en hatt!... lalalalalala :ler:

Skrevet

Kos dere

To av samme kjønn kan da vel også kose litt sammen uten å være homo??

Spesielt hvis det tenner tredjeparten (av motsatt kjønn).

Skrevet

Jeg kunne aldri ha hatt en trekant hvis jeg var i et forhold... Er litt for sjalu av meg til det :sjenert:

Vet ikke om det er noe som frister så veldig nå som jeg er singel heller egentlig

Skrevet

Jeg har hatt trekant både som singel og da jeg av i ett forhold. Han jeg var sammen med ble tennt av å se meg bli tatt av en annen mann (Det skjedde flere ganger). Vi hadde det bra med hverandre i etterkant og det gjorde ikke noe preg på oss to som kjærester. Det eneste som det ble litt pes av var at han vi hadde med oss ble keen på meg etterhvert, og det ble ganske slitsomt ettersom han tross alt hadde hatt sex med meg i tillegg..

Jeg for min del kunne ALDRI ha delt min kjære med en annen jente. Jeg er altfor sjalu til det...

Skrevet

takk for flere svar :)

Jeg for min del kunne ALDRI ha delt min kjære med en annen jente. Jeg er altfor sjalu til det...

ikke jeg heller :ler: så sånn sett så er jeg glad for at han bare tenner på å se meg med andre, og at han ikke har så fryktelig lyst til å ha ei annen jente i sengen med oss.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg har det ofte nå :) Sex med to menn :) Anbefales, Deilig :)

Skrevet

Trekant er deilig....så lenge alle parter er motivert...og vet hva de går til. Det er svært mange fallgruber. :)

Skrevet

Ser noen her skriver at de kun kunne tenke seg trekant hvis de er singel, men det er nettopp som par det er tryggest og mest naturlig å ha trekant.

Som singel ville jeg aldri i livet gjort det.

Skrevet
Ser noen her skriver at de kun kunne tenke seg trekant hvis de er singel, men det er nettopp som par det er tryggest og mest naturlig å ha trekant.

Som singel ville jeg aldri i livet gjort det.

Hvordan kan du si at det er mest naturlig å ha trekant når man er i et forhold? Hva som er naturlig for deg er over hodet ikke naturlig for andre.

Som mange skriver ovenfor, ser det ut til at veldig mange ikke kan tenke seg å dele kjæresten sin med en annen - uansett. Akkurat sånn tenker jeg også, det hadde blitt en katastrofe.

Skrevet

Det er vel ikke vanlig at alle partene i en trekant er i et forhold. :lete:

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nei da jeg var i ett forhold så ville ikke han dele meg med noen , og det respekterte jeg, så trekant har jeg nå, når jeg er singel :)

Skrevet

blir litt skremt jeg nå.. jeg og samboer har snakket om det en stund nå og vi har lyst til det. han har sine fantasier jeg har mine så hvorfor ikke slå de sammen.. er også av den veldige sjalu typen men det er jo ikke sånn at jeg ikke er der. må jo være noen spilleregler. hvor har dere som har det møtt "parterne" deres. hvordan skal man gå frem(en jente)?

Skrevet
blir litt skremt jeg nå.. jeg og samboer har snakket om det en stund nå og vi har lyst til det. han har sine fantasier jeg har mine så hvorfor ikke slå de sammen.. er også av den veldige sjalu typen men det er jo ikke sånn at jeg ikke er der. må jo være noen spilleregler. hvor har dere som har det møtt "parterne" deres. hvordan skal man gå frem(en jente)?

Hva med å bare lufte det som en fantasi først? Og se hvordan han reagerer? Og hvis han reagerer positivt, så føle deg frem ved å si at du kanskje hadde tenkt deg det en gang? Du skal ikke se bortifra at samboeren din har lyst til det samme. Her i huset var det jeg som aldri hadde tenkt tanken engang, helst fordi det var så surrealistisk å tenke på at noe slikt kunne skje en gang. Vi snakket litt om det og neste gang vi var med personen så skjedde det bare :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...