Gå til innhold

Jer greide det!

Envy

Anbefalte innlegg

Jeg er så ufattelig stolt av meg selv akkurat nå!! :hoppe: Har vært hodestups forelsket i en fyr i snart et halvt år nå. Har ikke greid å få følelser for andre enn han, selv om han åpenbart ikke finnes intressert. Nå har han ikke giddi å svart hverken på sms eller msn på over en uke.. og jeg greide endelig å slette han fra msn!!!! :juhu:

Nå slipper jeg å se at han er pålogget, slipper å bli fristet til å komme med et forsiktig "hei" som jeg vet ikke vil bli besvart..

jeg har noe på g med en annen kar, hvor seriøst det er vet jeg ikke, men nå kan jeg hvertfall fokusere på han nye, og kanksje ikke falle tilbake på han jeg har likt så altfor lenge!

Utfordringen er bare å ikke kontakte han første på andre måter nå da, sms eller facebook.. burde slettet han derifra og, men det klarer jeg ikke, det vil vel kanskje si at jeg egentlig fortsatt har for mye følelser for han?

Hvordan skal jeg greie å komme over han når jeg er fullstendig klar over at fyren ikke er det minste intressert? (selv om han sier det hver gang når vi en sjelden gang i blandt prater sammen, han sier han liker meg, er intressert at jeg er fin osv.. men..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Har nettopp gjort det samme med en jeg har kjent i ett halvt år, vel ikke FB da, men mobil og msn :)

Det er så mye mere synlig når man sletter på FB, så jeg tørr ikke der. Jeg vet hvordan du har det, det er en digg befrielse!

Klem til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til begge

Slett han fra FB også,så frister det ikke så mye å "følge med".

Vis at dere ikke bryr dere det dugg,for hvorfor i all verden slette fra sms og msn når de ikke aner ett dugg om det.At det er synlig på FB gjør vel ingenting,tvert i mot...

MYYYE lettere å få fyren ut av hodet da.

min mening:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sletta nr hans oxo!!! :juhu: Føler at jeg har vært kjempeflink i dag :-D hihi.. så var det FB ja.. Det er jo faktisk en fordel at de ser at an har slettet dem, da får man et slags "overtak" eller de ser liksom at de har tapt da..

men min fyr har mercury da, så han ser jo at jeg har slettet han fra msn oxo :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER! Jeg kjenner følelsen!

Måtte gjøre det samme med en fyr jeg lot bruke meg alt for lenge... :sukk: Jeg klarte liksom ikke la være å tenke at kanskje det er annerledes denne gangen, noe det aldri var! Knulle meg, for så å la meg få vite tilfeldig gjennom venner at han er blitt sammen med en annen jente 2 dager etterpå! :kjefte: Dumme dumme naut! "argh"

Jeg begynner sakte men sikkert å tenke mindre på han hver dag! Det hjelper å ikke se han logge på msn og facebook hele tiden :) Det er utrolig hvor mye vondt et annet menneske kan gjøre mot en person, uten at de i det hele tatt forstår at de gjør noe galt??? :sukk:

Endret av IloveNY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER! Jeg kjenner følelsen!

Måtte gjøre det samme med en fyr jeg lot bruke meg alt for lenge... :sukk: Jeg klarte liksom ikke la være å tenke at kanskje det er annerledes denne gangen, noe det aldri var! Knulle meg, for så å la meg få vite tilfeldig gjennom venner at han er blitt sammen med en annen jente 2 dager etterpå! :kjefte: Dumme dumme naut! "argh"

Jeg begynner sakte men sikkert å tenke mindre på han hver dag! Det hjelper å ikke se han logge på msn og facebook hele tiden :) Det er utrolig hvor mye vondt et annet menneske kan gjøre mot en person, uten at de i det hele tatt forstår at de gjør noe galt??? :sukk:

Jepp jepp.. det er ganske utrolig at de ikke skjønner at de gjør noe galt syns jeg! Men helt enig i at det er utrolig deilig å slippe å se han pålogget på msn :juhu:

Det som er er at vi legger det på oss selv, ref; dumme dumme naut. Men altså, man blir jo rett og slett lurt, og når det er følelser inne i bildet i tillegg har man gjerne lett for å tro at han virkelig ikke kan være så ond som man likevel har mistanker om at han er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jeg er han (ja mann :P ) første som svarte i tråden.

Kanskje det ender med at jeg sletter henne på masboka også, får se. :)

Fikk litt mere lyst etter å ha lest mere i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sant! Jeg sliter fortsatt med å se på han som "ond" eller tenke at han gjør det med vilje... For han vet utmerket godt hvor mye han sårer meg!

Jeg skal fra nå av begynne å høre på de når mine venninner sier "DANGER, DANGER!" etter å ha møtt fyrer jeg blir interresert i!

Jeg har en sterk tro på at man aldri fullstendig kommer over noen før man forelsker seg i noen andre. Jeg skal heldigvis flytte langt langt vekk fra min. Forhåpentligvis kan jeg falle for noen der oppe :rødme: Det hadde vært deilig...

Vi får håpe han du holder på med nå kan gi deg mye lykke! Det fortjener du! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jeg helt enig, jeg tror det blir en slags merkelig overlapp et sted der :gjeiper:

Håper at du finner en ny, fantastisk fyr på det nye stedet, IloveNY! :jepp:

Og takk for det, det håper jeg oxo, denne tiden av uvisshet er alltid spennende men veldig skummel da jeg ikke stoler på gutter i det hele tatt, nå etter å ha blitt lurt så grundig..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Peach_*

Flinke dere er!

Jeg har det litt som dere. Men jeg har kjent min flørt veldig lenge, i flere år. Synes det er kjedelig å miste helt kontakten med henne. Men jeg prøver å holde meg helt unna msn for ei god stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jepp.. det er ganske utrolig at de ikke skjønner at de gjør noe galt syns jeg! Men helt enig i at det er utrolig deilig å slippe å se han pålogget på msn :juhu:

Det som er er at vi legger det på oss selv, ref; dumme dumme naut. Men altså, man blir jo rett og slett lurt, og når det er følelser inne i bildet i tillegg har man gjerne lett for å tro at han virkelig ikke kan være så ond som man likevel har mistanker om at han er..

Gratulerer med sletting og lykke til med å komme videre!

Nå mener ikke jeg å være i overkant hard med verken deg eller de i samme situasjon som deg i denne tråden, men det er da vitterlig ikke hans feil at du er head over heals forelsket i han. Det er heller ikke hans feil hvis du ligger med han når du vet at han ikke er interessert i noe mer. Det er hvertfall ikke hans feil de neste 100 gangene du hopper til sengs med han fordi du "tror at det skal være annerledes". For all del, misforstå meg rett: hvis han eksplisitt sier "jeg elsker deg" eller noe i den retningen i forkant, for så å si "vi er bare venner sant?" etterpå, da kan du gjerne si at du ble forført. Men ikke de andre gangene. Å bli bitter på noen andre fordi man selv tok et valg man i ettertid angrer på er ikke særlig effektivt. Ta litt ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med sletting og lykke til med å komme videre!

Nå mener ikke jeg å være i overkant hard med verken deg eller de i samme situasjon som deg i denne tråden, men det er da vitterlig ikke hans feil at du er head over heals forelsket i han. Det er heller ikke hans feil hvis du ligger med han når du vet at han ikke er interessert i noe mer. Det er hvertfall ikke hans feil de neste 100 gangene du hopper til sengs med han fordi du "tror at det skal være annerledes". For all del, misforstå meg rett: hvis han eksplisitt sier "jeg elsker deg" eller noe i den retningen i forkant, for så å si "vi er bare venner sant?" etterpå, da kan du gjerne si at du ble forført. Men ikke de andre gangene. Å bli bitter på noen andre fordi man selv tok et valg man i ettertid angrer på er ikke særlig effektivt. Ta litt ansvar.

Nå har det seg vel slik at du ikke kjenner situasjonen helt da ;)

For det første har jeg aldri hatt sex med fyren. For det andre sier han stadig vekk at han liker meg og at han vil ha et forhold med meg .. osv osv..

Da vil jeg så absolutt si at han har med fullt overlegg lurt meg da han ikke finnes intressert i å verken ta kontakt eller snakke med meg generelt annet enn når han trenger det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra du ikke blir snakket rundt lillefingeren Envy!

Jeg har bestemt meg for å ikke slette henne fra boka, har for mange felles venner som vil lure.

Jeg håper derimot at hun finner en hun passer sammen med.

Hilsen reply nr 1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du ikke blir snakket rundt lillefingeren Envy!

Jeg har bestemt meg for å ikke slette henne fra boka, har for mange felles venner som vil lure.

Jeg håper derimot at hun finner en hun passer sammen med.

Hilsen reply nr 1 :)

uh-huh! :jepp:

Om du ikke sletter henne fra FB, så slett henne hvertfall fra tankene dine :) Du fortjener ei som vet å sette pris på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uh-huh! :jepp:

Om du ikke sletter henne fra FB, så slett henne hvertfall fra tankene dine :) Du fortjener ei som vet å sette pris på deg!

Det har jeg allerede. :)

Slettet henne fra tankene altså. Sist gang jeg så henne på jobb så hoppet ikke hjertet engang, jeg bare håpet at hun hadde det bra. Det i seg selv er ett bra tegn.

Håper du også kommer deg videre. Har trykket på linken din (signatur på nerdespråket) og du virker som en kjempekoselig jente.

Kom deg videre! :)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra, gjest! :-D

Slik er det med meg oxo, sist gang jeg så han jeg har slettet hoppet ikke hjertet, ikke en eneste sommerfugl gikk bananas i magen min! :fnise:

Tusen takk for det, jeg jobber med saken, sakte men sikkert! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg vel slik at du ikke kjenner situasjonen helt da ;)

For det første har jeg aldri hatt sex med fyren. For det andre sier han stadig vekk at han liker meg og at han vil ha et forhold med meg .. osv osv..

Da vil jeg så absolutt si at han har med fullt overlegg lurt meg da han ikke finnes intressert i å verken ta kontakt eller snakke med meg generelt annet enn når han trenger det..

Brukte innlegget ditt som generelt utgangspunkt ettersom jeg skjønte at andre i tråden hadde hoppet til sengs med sin "djevel", men jeg innrømmer selvsagt at jeg ikke kjenner situasjonen til noen i detalj, jeg syntes bare det var på pass med en liten preken om hvor enkelt det er å legge ansvaret på alle andre. "Stadig vekk" sier han at han liker deg og vil ha et forhold med deg, uten at det har noen betydning, da er det absloutt på tide å kutte ut denne tullebukken, som du jo nå holder på med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte innlegget ditt som generelt utgangspunkt ettersom jeg skjønte at andre i tråden hadde hoppet til sengs med sin "djevel", men jeg innrømmer selvsagt at jeg ikke kjenner situasjonen til noen i detalj, jeg syntes bare det var på pass med en liten preken om hvor enkelt det er å legge ansvaret på alle andre. "Stadig vekk" sier han at han liker deg og vil ha et forhold med deg, uten at det har noen betydning, da er det absloutt på tide å kutte ut denne tullebukken, som du jo nå holder på med :)

Hei!

Kjenner meg så igjen her.

har vært sammen med ei jente en stund som nå bare vil være venner, og gjerne "pule-venner".

Jeg vil jo dele livet med henne, og har latt meg lure til å tenke at hun kanskje snur.

Merker jo at det er dumt for meg å gå til sengs med henne med falske forhåpninger, selv om vi har fantastisk sex.

Prøver nå å stoppe SMS. Vurderer å la være å svare på tlf eller sms når hun tar kontakt, men så langt har jeg ikke greid det.

Hun ringer og melder hver dag.

Det blir neste skritt å klare kutte helt. Har blitt helt knust av dette, og kjenner jeg må ha avstand for å komme videre.

Er ikke vant til å være alene, men treffer jo aldri noen andre om man bare sitter hjemme og depper over noen som ikke vil ha en likevel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...