Gjest Gjest Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 noen som har prøvd noen? :D eller bør man heller klippe seg i norge..?
Gjest Rosin Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 For min del hadde det vært uaktuelt. Jeg snakker ikke spansk, og heller ikke godt nok engelsk til å forklare hvordan jeg vil ha det (tror ikke jeg kan så mange håruttrykk på engelsk). Min erfaringer er at mange nyanser i språket forsvinner hvis to stk som ikke har engelsk som morsmål og kan det sånn halvdårlige/middels snakker sammen. Og da å forklare en frisyre ville vært håpløst. Men hvis kommunikasjonen er god (du forstår h*n og h*n forstår deg), frisøren er flink (du har kanskje fått h*n anbefalt), prisen er ok og du har lyst, hvorfor ikke.
*MEDUSA* Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Jeg klipper meg ofte i spania hos norske og spanske frisører der nede, alt ettersom.. Og i andre land også, hvis de forstår meg sånn nogenlunde.. Det verste var i tsjekkia, der forstod de meg visst ikke i det heletatt.. og sa bare jaja.. men det gikk greit det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå