Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #21 Skrevet 13. april 2008 Tenk nå litt med dere selv da. Kaffegjestene har antageligvis en såpass nær relasjon til dere at de er tilstede under vielsen i kirken. Så er de ikke funnet verdige å bli bedt til middag, men til kaffe 5-6 timer senere. Hva ville dere synes om det selv? Hoppe i taket og være lykkelige over at dere fikk 5-6 timer for dere selv hvor dere kunne funnet på noe annet? Og kl. 21. 00 er også for sent å be kaffegjester.
Gjest Frosk Skrevet 13. april 2008 #22 Skrevet 13. april 2008 Syns klokken 21 er nokså seint, ja - men kommer litt an på da, går jo an hvis kaffegjestene ikke bor så altfor langt unna lokalet der bryllupet holdes - men hvis jeg ble invitert til kaffe klokken 21 (eller enda seinere!) og jeg måtte kjøre et langt stykke, da tviler jeg nok på at jeg hadde giddet. Ellers er jeg uenig med mange her, jeg mener det i utgangspunktet er helt greit å invitere jobbkollegaer og diverse bekjente til kaffe - men egentlig bare hvis de bor rimelig nært og ikke trenger å kave veldig for å komme seg dit festen holdes.
Betsy Skrevet 13. april 2008 #23 Skrevet 13. april 2008 Slenger meg på de som mener klokken åtte er grensen. Etter det, blir det for sent. Hadde nok ikke giddet å komme senere selv.
Kanutten Skrevet 13. april 2008 #25 Skrevet 13. april 2008 synes nok både kl 21 og 22 er ganske sent ja. Hadde nok ikke invitert noen så sent nei. Tror ikke jeg ville dratt i bryllupskaffe så sent selv.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. april 2008 #26 Skrevet 14. april 2008 Hvis man legger opp til fest som skal vare natten utover ser jeg ingen problemer med å invitere til klokken 22. Hvis man planlegger et kjipt selskap som ender klokken 1, hvor man må kjøpe egen alkohol etter middag, man inviterer til "kaffe" og det ikke legges opp til bra fest er det en uting å invitere gjester etter middagen (selv om det er klokken 19)! Det må uansett inviteres veldig uformelt slik at folk ikke føler at de må komme...!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå